Dobór długości osi suportu w szosóQ1|C

Data: 2018-08-22 20:53:39
Autor: PeJot
Dobór długości osi suportu w szosóQ1|C
W dniu 2018-08-22 o 20:12, Yogi(n) pisze:
Mam pro¶bê o podpowied¼, wynikaj±c± z w±tpliwo¶ci.

Jak ustawiæ liniê ³añcucha w szosówce, tj. czy linia prosta ³añcucha powinna byæ ustawiona na najwiêkszym blacie z przodu i najmniejszym z ty³u - zapewne najczê¶ciej u¿ywanym zestawieniu (tak podpowiada logika), czy te¿ jako¶ inaczej?

Sprawd¼ w pdf-ie jak± liniê ³añcucha i co za tym idzie d³ugo¶æ osi przewidzia³ producent.

--
P. Jankisz
"Dopóki nie skorzysta³em z Internetu, nie wiedzia³em, ¿e na ¶wiecie jest

Data: 2018-08-22 23:17:50
Autor: Yogi\(n\)
Dobór d³ugo¶ci osi suportu w szosówce.

U¿ytkownik "PeJot" <PeJot_slepy_adres@nigdzie.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:plkber$5um$1node1.news.atman.pl...
[...]

Ekhem.. w jakim pdfie?

--
Yogi(n)

Data: 2018-08-22 23:42:43
Autor: ñ
Dobór d³ugo¶ci osi suportu w szosówce.
Dla shimano do znalezienia na jakich¶ niemieckich stronach.
Wrzuæ w gugle nazwê Waszego napêdu, mo¿liw± nazwê suportu (BB, Bottom Bracket) i s³owo 'chainline'

-- -- -
w jakim pdfie?

Dobór długości osi suportu w szosóQ1|C