Dobór procesora Xeon do płyty głównej D2530

Data: 2015-01-12 15:02:48
Autor: Adam
Dobór procesora Xeon do płyty głównej D2530
Witajcie.

Nie mogę znaleźć wiarygodnego źródła - potrzebuję ulepszyć serwerek.

Pacjent to Fujitsu Econel 200 S2, płyta główna to D2530.
Northbridge: Intel 5000V rev. B1
Southbridge: Intel 6321ESB rev. 09

Siedzi tam teraz jeden Xeon 5110@1.60GHz, taki:
Name Intel Xeon 5110
Code Name Woodcrest
Specification Intel(R) Xeon(R) CPU 5110 @ 1.60GHz
Package Socket 771 LGA
Family/Model/Stepping 6.F.6
Extended Family/Model 6.F
Core Stepping B2
Technology 65 nm
Core Speed 1596.1 MHz
Multiplier x Bus speed 6.0 x 266.0 MHz
Rated Bus speed 1064.1 MHz
Stock frequency 1600 MHz
Instruction sets MMX, SSE, SSE2, SSE3, SSSE3, EM64T
L1 Data cache (per processor) 2 x 32 KBytes, 8-way set associative, 64-byte line size
L1 Instruction cache (per processor) 2 x 32 KBytes, 8-way set associative, 64-byte line size
L2 cache (per processor) 4096 KBytes, 16-way set associative, 64-byte line size

Na stronach support.ts.fujitsu.com można "na skróty" wpisać nr identyfikacyjny YKXT001585

Pytanie:

Jaki możliwie najmocniejszy procesor mogę włożyć?
W manualach nic konkretnego nie znalazłem, jest tylko:

– 2 x Intel® Xeon™ Dual Core processors
– 2 processor sockets Dual LGA771 for Intel® Xeon™ Dual Core processor
with 1333/1066/667 MHz front side bus
– supports Intel® Extended Memory 64 Technology (EM64T)
– supports Intel® Hyper-Threading Technology (H.T.), except: 5100 series

Nie bardzo siedzÄ™ w Xeonach.
Do tej pory dla maszyn IBM, Dell czy HP szukałem listy kompatybilności. Takowej nigdzie nie mogę znaleźć dla Fujitsu.

Poratuje ktoÅ›?

--
Pozdrawiam.

Adam

--
Pozdrawiam.

Adam

Dobór procesora Xeon do płyty głównej D2530