Dobić szczura.

Data: 2011-10-24 14:49:57
Autor: Ikselka
Dobić szczura.
Dnia Mon, 24 Oct 2011 04:22:53 +0200, stevep napisał(a):

Po 42 latach bezwzględnych rządów w Libii pułkownik Kaddafi

Spadaj, szczurze. Zywisz się ochłapami sensacji.
--
XL
"Z drzew spadają czasem gałęzie. Ba, zdarza się, że trafią kogoś w głowę i

Data: 2011-10-24 16:58:26
Autor: stevep
Dobić szczura.
Dnia 24-10-2011 o 14:49:57 Ikselka <ikselk@gazeta.pl> napisał(a):

Dnia Mon, 24 Oct 2011 04:22:53 +0200, stevep napisał(a):

Po 42 latach bezwzględnych rządów w Libii pułkownik Kaddafi

Spadaj, szczurze. Zywisz się ochłapami sensacji.
Na drzewo debilko.

--
stevep

Data: 2011-10-24 19:17:47
Autor: Ikselka
Dobić szczura.
Dnia Mon, 24 Oct 2011 16:58:26 +0200, stevep napisał(a):

[...]

A propos - vide sygnaturka, bo nawet mi się nie chce odpowiadac.

Data: 2011-10-25 05:01:47
Autor: stevep
Dobić szczura.
Dnia 24-10-2011 o 19:17:47 Ikselka <ikselk@gazeta.pl> napisał(a):

[...]

I bardzo dobrze, idiotyzmy trzeba ograniczać.

--
stevep

Data: 2011-11-26 12:57:14
Autor: Antenka
Dobić szczura.
On 24 Paź, 13:49, Ikselka <iks...@gazeta.pl> wrote:

Spadaj, szczurze. Zywisz się ochłapami sensacji.<

Obrzydliwiec z tego burczymuchy, wyjątkowa glista!

  Antenka

Data: 2011-11-27 05:25:25
Autor: stevep
Dobić szczura.
Dnia 26-11-2011 o 21:57:14 Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):

On 24 Paź, 13:49, Ikselka <iks...@gazeta.pl> wrote:

Spadaj, szczurze. Zywisz się ochłapami sensacji.<

Obrzydliwiec z tego burczymuchy, wyjątkowa glista!

  Antenka

Na utrapienie wyjątkowych nawet jak na psp kretynek.

--
stevep

Dobić szczura.