Dobijanie staruszka

Data: 2014-07-09 18:10:52
Autor: Mark Woydak
Dobijanie staruszka
"To nie ja twierdzę, że pan prezes ma mentalność knajacko-dresiarską. Szczerze powiedziawszy, kompletnie nie kojarzy mi się z dresem. Znakiem polskiej polityki jest to, że osoba, która zarzuca innym pogardę, jest w tym niedoścignionym mistrzem. Dlatego pan przegrywa każde kolejne wybory - powiedział premier Donald Tusk, kierując swoje słowa do Jarosława Kaczyńskiego."

J.Kaczyński to pieniacz. Jego śp. brat mimo, że był cieniasem w polityce był porządnym człowiekiem.

MW

Dobijanie staruszka