Doblo II - klakson

Data: 2015-07-27 18:41:57
Autor: Grzegorz Krukowski
Doblo II - klakson
Jest sobie Doblo 2.0 Multijet (to ,,nowe'') w którym klakson zamiast
trąbić popiskuje. Wtyczka do klaksonu jest podłączona, za to na tym
samym kabelku wisi inna wtyczka która nie jest w tej chwili nigdzie
podłączona  (kabelek wygląda jak Y, jedno ramię podłączone jest do
klaksonu, drugie jest w tej chwili niepodłączone). Udało mi się
znaleźć schemat do Doblo I i wynikia z tego że ta wolna wtyczka służy
do podłączenia masy, także myślę że w Doblo II służy do tego samego.
Może ktoś, kto ma takie auto, zobaczyć (a właściwie wymacać) gdzie ta
druga wtyczka jest podłączona?
--
Grzegorz Krukowski

Doblo II - klakson