Dobolokata w INTELIGO

Data: 2010-08-30 16:59:13
Autor: Krzysztof
Dobolokata w INTELIGO

"skawet" <skawetusunto@onet.eu> wrote in message news:i5gggm$jir$1news.onet.pl...
Właśnie dostałem maila od INTELIGO z info o Doboloackie
w której cytuje ze strony: > Nie płacisz podatku od osiągniętego zysku, dzięki czemu Twoje oszczędzanie jest jeszcze bardziej efektywne.

Sprawdzam szczegóły - a tu okazuje się że "Dobolokate" można zawrzeć na 1,3 lub 6 miesięcy!
Do tej pory myślałem, że takie lokaty zawiera się na okres jednego dnia i jest z automaty odnawiana na następny, a tu jakieś konkretne terminy.

Czy Inteligo nie Å‚amie tu prawa bo to taka jedno-dniowa lokata na niby?

Inne banki juz dawno sprzedaja tzw. lokaty z kapitalizacja dzienna, kontrakt lokaty jest na okreslony termin np.12-mies a odsetki doliczane sa codziennie do kapitalu; w przypadku zerwania lokaty przed terminem jest kara do wysokosci kumulowanych odsetek  i przewaznie ograniczona kwotowo. Pelna zgodnosc z prawem, gdyz jezeli  odsetki nie przekraczaja 2,49 nie ma podatku a bank faktycznie dopisuje ci te odsetki do kapitalu i zawsze odsetki za nastepny dzien liczone sa od wzrastajacego kapitalu.

Dobolokata w INTELIGO