Dobór nart dla sześciolatka

Data: 2012-11-11 08:40:45
Autor: Piotr Sieniawski
Dobór nart dla sześciolatka
Jak dobrać narty dla sześciolatka?
Macie jakieś sprawdzone metody?

Data: 2012-11-11 17:52:34
Autor: Chris94
Dobór nart dla sześciolatka
Dnia Sun, 11 Nov 2012 08:40:45 -0800 (PST), Piotr Sieniawski napisał(a):

Jak dobrać narty dla sześciolatka?
Macie jakieś sprawdzone metody?

Na stronie któregoś producenta nart (Atomic lub Volkle) znalazłem taki
przepis, że narty powinny sięgać dziecku do brody, a jeśli dziecko
dobrze jeździ, to do nosa.

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2012-12-13 09:30:15
Autor: Jacek
W dniu 2012-11-11 17:52, Chris94 pisze:
[...]

W tym wieku dziecko szybko rośnie, więc albo kupujemy nieco na wyrost i ma na 2-3 sezony albo kupujemy dokładnie na miarę i za rok mamy problem.
Warto wybrać wiązania z dużą możliwością zmiany rozmiaru buta  z tego samego powodu, no i z minimalną nastawą, jak dla dziecka 1,5. Buty niestety rzadko u takich dzieci nadają się więcej, jak na 1 sezon.
Ja praktykowałem zakup na giełdzie i oddawałem stare narty w rozliczeniu.
Jacek

Data: 2012-12-16 17:52:14
Autor: Pszemol
"Jacek" <spaammmm@o2.pl> wrote in message news:50c99217$0$1214$65785112news.neostrada.pl...
Ja praktykowałem zakup na giełdzie i oddawałem stare narty w rozliczeniu.

I chyba to jest lepsze rozwiązanie aby wymieniać dziecku narty
często niż kupować o dużo na wyrost i uprzykrzać mu miły sport.

Data: 2013-01-02 06:54:44
Autor: ledzian.pl
W dniu niedziela, 11 listopada 2012 17:40:45 UTC+1 użytkownik Piotr Sieniawski napisał:
Jak dobrać narty dla sześciolatka?

Macie jakieś sprawdzone metody?

Mój sposób: kupować używane na allegro, ale lepiej nie od handlarzy tylko od prywatnych właścicieli. W następnych sezonach sprzedawać i kupować znów używane tylko rozmiarowo większe. Zawsze dobrze dopasowane (szczególnie buty) - ma być wygodnie dlatego co do nart to lepiej krótsze niż dłuższe). Najgorzej w pierwszym sezonie bo trzeba trochę więcej kasy włożyć (ale za lepszą jakość niż od handlarza/komisu i łatwiej później znaleźć kupca). Później to już tylko wymiana (czasem udaje się, że wychodzi na zero).

Pozdr,
Mariusz

Dobór nart dla sześciolatka