Dobra Prawniczka dla Kobiety,Poznań

Data: 2010-12-31 22:09:30
Autor: henk
Dobra Prawniczka dla Kobiety,Poznań
Witam
Szukam Dobrej prawniczki z Poznania, która podejmie sie reprezentowania kobiety w sprawie rozwodowej.
Proszę polecić odpowiedni± osobę, lub samemu przekonać mnie o swych kwalifikacjach .
Informacje (o kosztach również )proszę na priv.

Data: 2010-12-31 16:18:46
Autor: witek
On 12/31/2010 3:09 PM, henk wrote:
[...]

NTG z u¶mieszkiem.

Tutaj prawników niet. Oni nie maj± czasu na pierdoły na grupach dyskusyjnych. Szybciej znajdziesz w panoramie firm.

Data: 2010-12-31 22:28:43
Autor: Smok Eustachy
Dnia Fri, 31 Dec 2010 16:18:46 -0600, witek napisał(a):

On 12/31/2010 3:09 PM, henk wrote:
/.../
NTG z uśmieszkiem.

Tutaj prawników niet. Oni nie mają czasu na pierdoły na grupach
dyskusyjnych. Szybciej znajdziesz w panoramie firm.

Poza tym ogłoszenie sexistowskie.
Szczęśliwego Nowego Roku

Data: 2010-12-31 16:43:52
Autor: witek
Dobra Prawniczka dla Kobiety,Poznań
On 12/31/2010 4:28 PM, Smok Eustachy wrote:
Szczęśliwego Nowego Roku

A idz do diabła.
Pozdrowienia dla wszystkich siedzących na słuzbie / w pracy *.

* niepotrzebne skreślić

Dobra Prawniczka dla Kobiety,Poznań