Dobra, czyli zrobmy podsumowanie 24 godzin okresu polowania na FA

Data: 2010-07-02 05:30:30
Autor: Leszczur
Dobra, czyli zrobmy podsumowanie 24 godzin okresu polowania na FA
Podpisano 5 zawodnikow za laczna kwote prawie 200 milionow dolarow
(Gay-80/5, Darko-20/4, Amir 35/5, Frye 30/5, Gooden 32/5). Sposrod tej
piatki tylko Gay mialby szanse byc starterem w polowie druzyn NBA, bo
reszta to wypelniacze skladu.
Wiedzialem, ze bedzie duzo przeplaconych ziutkow, ale myslalem, ze
dopiero po tym jak z rynku znikna LeBrony i Dywany. Goscie zostana z
kasa i w panice zaczna ja rozdawac. A tu taka siurpryza - rozdaja ja w
panice juz od pierwszego dnia. No tak - oni juz wiedza, ze trojka FA
idzie do Heat.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-07-02 15:17:58
Autor: Tomasz Radko
W dniu 2010-07-02 14:30, Leszczur pisze:
[...]

Rozdają je zespoły, które nie mają szans na Big ileś-tam. Na co miałyby
czekać? Pozajączkowało Ci się z fantasy draftem.

Data: 2010-07-02 07:24:20
Autor: Leszczur
On Jul 2, 3:17 pm, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
> [...]

Rozdają je zespoły, które nie mają szans na Big ileś-tam. Na co miałyby
czekać? Pozajączkowało Ci się z fantasy draftem.

I to niby ma naprawde byc dobry powod, zeby podpisywac Goodena za 32
miliony? Goodena? No litosci jak Bogackiego!

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-07-02 17:27:26
Autor: Tomasz Radko
W dniu 2010-07-02 16:24, Leszczur pisze:
[...]

Pomysł taki se. Ja o Twoim zdziwieniu, że NBA nie poszeregowało graczy i
nie zapowiedziało: podpisujemy od góry. Najpierw LBJ, potem Bosh, a
Gooden jest pięćdziesiąty czwarty, więc musicie poczekać. Owszem, na
polskiej wsi funkcjonował zwyczaj, że jak w domu było kilka córek na
wydaniu, to młodsza nie wyszła za mąż, póki nie wypchnięto starszej, ale
w NBA to się nie przyjęło.

Data: 2010-07-02 10:26:44
Autor: Leszczur
On 2 Lip, 17:27, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:

> [...]

polskiej wsi funkcjonował zwyczaj, że jak w domu było kilka córek na
wydaniu, to młodsza nie wyszła za mąż, póki nie wypchnięto starszej, ale

Ale ja mam w glebokim powazaniu "starszenstwo". Podpisujac leszcza za
6M/y ograniczam sobie szanse na podpisanie lepszego leszcza za 7M$,lub
dwoch leszczy po 3M$. A GM, ktory uwaza, ze podpisanie Goodena uratuje
mu dupsko - jest skonczonym kretynem i powinien zostac zdekapitowany
na miejscu.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-07-02 19:36:27
Autor: Tomasz Radko
W dniu 2010-07-02 19:26, Leszczur pisze:

Ale ja mam w glebokim powazaniu "starszenstwo". Podpisujac leszcza za
6M/y ograniczam sobie szanse na podpisanie lepszego leszcza za 7M$,lub
dwoch leszczy po 3M$.

Za $3M w NBA to Ty se możesz. Paczkę chipsów.

Data: 2010-07-02 11:11:19
Autor: Leszczur
On 2 Lip, 19:36, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
> [...]

> dwoch leszczy po 3M$.

Za $3M w NBA to Ty se możesz. Paczkę chipsów.

Wole dwie paczki czipsow niz Goodena.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-07-02 20:28:35
Autor: Tomasz Radko
W dniu 2010-07-02 20:11, Leszczur pisze:
[...]

Przesadzasz. W 07/08 i 08/09 był prawie przeciętnym wysokim (to dobrze,
bo mniej więcej połowa wysokich jest poniżej przeciętnej). W 09/10 był
bardzo dobry. No na pewno lepszy kontrakt niż Darko czy Gay. Typowy w
NBA przepłacony role player, ale nie martwica mózgu.

Data: 2010-07-02 15:59:31
Autor: wiLQ
Leszczur napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

[...]

Przede wszystkim payrollu ;-)

Wiedzialem, ze bedzie duzo przeplaconych ziutkow, ale myslalem, ze
dopiero po tym jak z rynku znikna LeBrony i Dywany. Goscie zostana z
kasa i w panice zaczna ja rozdawac.

Jedno nie wyklucza drugiego, zwlaszcza, ze akurat te druzyny nie mialy
szans na najlepszych graczy. Mnie raczej dziwi, ze najpierw uderzaja po
FAsow piatego sortu, a nie drugiego czy trzeciego.
Z drugiej strony moze to efekt szybkosci reakcji graczy?
W/w dostajac taka oferte nie maja co sie zastanawiac tylko klepac w
przeciwienstwie do graczy z wyzszej polki. Tak czy inaczej dziwna
kolejnosc bo odbieraja sobie szanse na promocje i lepszych graczy.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-07-02 07:28:42
Autor: Leszczur
On Jul 2, 3:59 pm, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
> [...]

szans na najlepszych graczy. Mnie raczej dziwi, ze najpierw uderzaja po
FAsow piatego sortu, a nie drugiego czy trzeciego.

Otoz to. Wiadomo, ze wielu gra wylacznie dla pieniedzy. JJ, Booz itd.
Po cholere rozmieniac sie na drobne?

Z drugiej strony moze to efekt szybkosci reakcji graczy?

Ale rakcja jest odpowiedzia na jakis bodziec. Po cholere wysylac
nieziemskie oferty do Milicicow i liczyc, ze nie klepna tego w
mgnieniu oka? Naprawde bylo zagrozenie ze Darko sie obrazi i nie
wroci? To kij mu w oko. I kawalek szkla na dokladke.

W/w dostajac taka oferte nie maja co sie zastanawiac tylko klepac w
przeciwienstwie do graczy z wyzszej polki. Tak czy inaczej dziwna
kolejnosc bo odbieraja sobie szanse na promocje i lepszych graczy.

Otoz to. Chyba, ze dostali odpowiedz od wszystkich w ciagu pierwszy
godzin polowania. W co nie chce mi sie wierzyc.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-07-02 17:28:23
Autor: Tomasz Radko
W dniu 2010-07-02 16:28, Leszczur pisze:

[...]

Bębnię o tym bez przerwy. Wystarczy jeden zakochany GM< i zawodnik
dostaje trzy razy tyle, ile powinien.

Data: 2010-07-05 00:33:42
Autor: wiLQ
> [...]

Ale rakcja jest odpowiedzia na jakis bodziec. Po cholere wysylac
nieziemskie oferty do Milicicow i liczyc, ze nie klepna tego w

Um... poniewaz... bo... nie wiem.

> [...]

Otoz to. Chyba, ze dostali odpowiedz od wszystkich w ciagu pierwszy
godzin polowania. W co nie chce mi sie wierzyc.

Akurat Wolves dostali odmowy jeszcze przed polowaniem ;-)

--
pzdr
wiLQ

Dobra, czyli zrobmy podsumowanie 24 godzin okresu polowania na FA