Dobra dętka do crossa

Data: 2011-07-28 18:37:52
Autor: kamil/Endurorider.pl
Dobra dętka do crossa

Użytkownik "nxs" <nxs@wp.pl> napisał w wiadomości news:4e318ce1$0$2447

1. Czy są dostępne w sprzedaży dętki dla takich rowerów, ale bardziej żywotne?
2. Jak w szybki i skuteczny sposób zakleić taką dętkę? (łatka + klej jest mi znane).

Młoda zaliczyła snake bite :) czyli dobiła obręcz na krawężniku i rozcięła dętkę. Kiepsko się to łata a w zasadzie nie łata bez wyższej konieczności. Schwalbe, continental są ok - nie miałem z nimi problemów.

Żeby nie dobijać musi być więcej powietrza bądź można przerobić oponę na bazdętkową czyli zrobić ghetto tubeless. Robilem koła 28" i nic się z nimi nie dzieje. Na początek wbij do dętki więcej powietrza.

--
pozdrawiam kamil
http://Endurorider.pl

Dobra dętka do crossa