Dobra dętka do crossa

Data: 2011-07-28 16:58:57
Autor: Ryszard Mikke
Dobra dętka do crossa
nxs <nxs@wp.pl> napisał(a):
Kupiłem ostatnio sobie i córce crossowe Herculesy pt. Jump. Rowery niedrogie a dobrze wykonane. Jest tylko jedno "ale". Nie minął miesiąc, a córka już dwa razy złapała gumę. Po rozbiórce koła wykryłem w dętce dwie podłużne dziurki od strony rafki. Opona od środka. czyściutka. Nie sądzę, żeby ktoś lub coś przebiło dętkę, która jak na koło 28 cali jest dziwnie małego przekroju. To raczej od jakiegoś udaru o krawężnik, czy ja wiem co.
I teraz pytania do Was, znawców:
1. Czy są dostępne w sprzedaży dętki dla takich rowerów, ale bardziej żywotne?
2. Jak w szybki i skuteczny sposób zakleić taką dętkę? (łatka + klej jest mi znane).

Kazda bedzie dobra, tylko kolo napompuj porzadnie.

A Schwalbe - najlepsza ;)

--
rmikke

Data: 2011-07-28 21:35:47
Autor: nxs
Dobra dętka do crossa
Opony są
Użytkownik "Ryszard Mikke" >
Kazda bedzie dobra, tylko kolo napompuj porzadnie.

A Schwalbe - najlepsza ;)

-- rmikke

--

Opony w Herculaesach są Schwalbe, ale dętko to już nie wiem.

Data: 2011-07-28 19:54:56
Autor: Ryszard Mikke
Dobra dętka do crossa
nxs <nxs@wp.pl> napisał(a):
Opony są
Użytkownik "Ryszard Mikke" >
> Kazda bedzie dobra, tylko kolo napompuj porzadnie.
>
> A Schwalbe - najlepsza ;)

Opony w Herculaesach są Schwalbe, ale dętko to już nie wiem.

Jestem pewien, ze jak kupisz detki Schwalbe, to juz bedziesz wiedziec.

--
rmikke

Data: 2011-07-28 19:58:40
Autor: Ryszard Mikke
Dobra dętka do crossa
Ryszard Mikke <rmikke@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
nxs <nxs@wp.pl> napisał(a): > Opony są
> Użytkownik "Ryszard Mikke" >

Tylko - jak nie napompujesz porzadnie, to zadna detka nie pomoze.
Jak juz ktos pisal - opisane przez Ciebie uszkodzenie jest charakterystyczne
dla walniecia w cos twardego slabo napompowana opona. W goralu niskie
cisnienie ma jakies uzasadnienie, w crossie - nie bardzo. Jak nie chce Ci sie
dymac, uzyj kompresora na pobliskiej stacji benzynowej...

--
rmikke

Data: 2011-07-28 22:03:05
Autor: kamil/Endurorider.pl