Dobra i szczegółowa wyszukiwarka nowych aut

Data: 2017-01-27 14:16:14
Autor: T.
Dobra i szczegółowa wyszukiwarka nowych aut
Witam
Przymierzam się do nowego auta. Jest mi generalnie wszystko jedno, co to będzie za marka, ale musi spełniać określone kryteria wyposażenia. Zwykle wyszukiwarki, nawet zaawansowane, oferują szukanie po parametrach typu marka/model/moc silnika/paliwo i skrzynia biegów. A ja chciałbym auto np. z podgrzewaną przednią szybą, podgrzewanymi fotelami, asystentem parkowania itp. I naprawdę jest mi wszystko jedno, czy będzie to auto na F, D czy inny Z. Po wstępnym wyborze zawężę temat oczywiście pod względem finansowym - wiem, że mogę w ciemno iść do Mercedesa i zaoferują mi taki model, ale chodzi o ograniczony budżet (a więc sortowanie w wyszukiwarce po cenach).
Czy ktoś zna coś takiego za wyjątkiem samar.pl?
T.

Dobra i szczegółowa wyszukiwarka nowych aut