Dobra karta TV

Data: 2010-10-14 13:48:39
Autor: Krasnal
Dobra karta TV
Witam. Jak± polecacie dobra kartę TV pod analogow± kablówkę? Miałem kiedy¶
Leadtek 2000 XP Expert i byłem z niej zadowolony, zbierała ona też dobre
opinie. Ale to było dawno i może teraz warto kupić co¶ innego? Moje
wymagania to jak najlepszy obraz, poprawne działanie pod Windows 7 64bit,
obraz panoramiczny (16:10). Może nie mieć radia, cena nie gra roli ale tak
powiedzmy do 150-200zł.

--
Krasnal...

Data: 2010-10-14 15:30:06
Autor: Andrzej Libiszewski
Dobra karta TV
Dnia Thu, 14 Oct 2010 13:48:39 +0200, Krasnal napisał(a):

Witam. Jaką polecacie dobra kartę TV pod analogową kablówkę? Miałem kiedyś
Leadtek 2000 XP Expert i byłem z niej zadowolony, zbierała ona też dobre
opinie. Ale to było dawno i może teraz warto kupić coś innego? Moje
wymagania to jak najlepszy obraz, poprawne działanie pod Windows 7 64bit,
obraz panoramiczny (16:10). Może nie mieć radia, cena nie gra roli ale tak
powiedzmy do 150-200zł.

Szukaj urządzeń firmy Compro.

"The beer was good and there was even a free lunch. The demons
tormenting the redhaired woman tied to the stake had been so shiny
they'd hurt to look at. Gone now, but the whole thing had been
beautiful. Everything was beautiful."

Data: 2010-10-14 22:58:04
Autor: Pawel \"O'Pajak\"
Dobra karta TV
  Powitanko,

Szukaj urządzeń firmy Compro.

Mam 900f tej firmy i nie polecam, przelaczanie programow trwa wieki, czasem sie zamysli i wtedy to juz naprawde sa wieki. Przelaczenie z analogu na dvb-t - mozna sie zestarzec. Moze nizsze modele sa lepiej dopracowane, ale ten "topowy" jest naprawde wkurzajacy.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa
-Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S.  MroĹĽek)

Data: 2010-10-14 23:25:23
Autor: Andrzej Libiszewski
Dobra karta TV
Dnia Thu, 14 Oct 2010 22:58:04 +0200, Pawel "O'Pajak" napisał(a):

  Powitanko,

[...]

Nie wiem jak niższe, mam 850f i nic z tego co piszesz u mnie nie występuje.

Data: 2010-10-14 17:40:16
Autor: boxfish
Dobra karta TV
W dniu 2010-10-14 13:48, Krasnal pisze:
  cena nie gra roli ale tak
powiedzmy do 150-200zł.

no to się zastanów

Data: 2010-10-14 18:11:51
Autor: Krasnal
Dobra karta TV
Dnia Thu, 14 Oct 2010 17:40:16 +0200, boxfish napisał(a):

no to się zastanów

No to jak± kartę polecasz do 200zł?

--
Krasnal...

Data: 2010-10-14 19:13:31
Autor: Mateusz
Dobra karta TV
Użytkownik Krasnal napisał:
Dnia Thu, 14 Oct 2010 17:40:16 +0200, boxfish napisał(a):

no to się zastanów

No to jak± kartę polecasz do 200zł?

Ja polecam zewnetrzna na USB - AverMedia AverTV hybrid ultra USB

Dlaczwego?

Bo mialem wewnetrzna i nawet z kablowki obraz byl " o kant d... potluc"

A ta dziala fajnie :) Po prostu fajnie :)

Data: 2010-10-14 20:07:08
Autor: z
Dobra karta TV
Mateusz pisze:
[...]

Piszesz o tej?
http://www.ceneo.pl/1115379s
Trochę nie ta cena i nie wiem czy naziemn± cyfrow± MPG4 odbierze.
Wła¶nie się za czym¶ takim rozgl±dam a szczególnie zależy mi na nagrywaniu do divxa audio mp3.

Data: 2010-10-14 20:27:35
Autor: Mateusz
Dobra karta TV
Użytkownik z napisał:
Mateusz pisze:
[...]

ooo tak :)

Trochę nie ta cena i nie wiem czy naziemn± cyfrow± MPG4 odbierze.

mniie nazeimnej nie lapie, przynajmniej jak probowalem rok temu

co do ceny to nei pamietalem, spisalem nazwe z tego co mam obosk :)

ale wczesnuiej maialem najlepszego z averow zajakies 190 wtedy, byl najlepszy, mial najlepszy obraz sratatata, ale dopiero jak go sprzedalem i kupilem to co mam to jestem zadowolony.

imho wewnetrzne szumokarty niestety straszne sa :(

Wła¶nie się za czym¶ takim rozgl±dam a szczególnie zależy mi na nagrywaniu do divxa audio mp3.

Data: 2010-10-14 22:36:00
Autor: z
Dobra karta TV
Mateusz pisze:

mniie nazeimnej nie lapie, przynajmniej jak probowalem rok temu

Najpierw sprawdĽ czy jeste¶ w zasięgu. Teraz kupowanie bez tej funkcji to nieporozumienie.

  > ale wczesnuiej maialem najlepszego z averow zajakies 190 wtedy, byl
najlepszy, mial najlepszy obraz sratatata, ale dopiero jak go sprzedalem i kupilem to co mam to jestem zadowolony.

Mam AverTvStudio303. Obraz jest gorszy niż na TV pod XP ale za to pod LinuxMintDebian nie widzę różnicy i w dodatku nagrywam ¶licznie do divixa+mp3 z pełn± regulacj± parametrów.

Czy na twojej karcie da radę nagrywać? Divx-2000 dĽwięk mp3-160

Data: 2010-10-17 20:48:13
Autor: Mateusz
Dobra karta TV
Użytkownik z napisał:

Czy na twojej karcie da radę nagrywać? Divx-2000 dĽwięk mp3-160

Nie wiem, nigdy mnie to nie interesowalo :) NAwet nie wiem czym z niej nagrywac :)

Data: 2010-10-18 09:02:56
Autor: z
Dobra karta TV
Mateusz pisze:

Nie wiem, nigdy mnie to nie interesowalo :) NAwet nie wiem czym z niej nagrywac :)

No to jeste¶ tym mitycznym szczę¶ciarzem któremu wszystko działa i jest bardzo zadowolony :-)

Data: 2010-10-18 16:58:32
Autor: Mateusz
Dobra karta TV
Użytkownik z napisał:
Mateusz pisze:

Nie wiem, nigdy mnie to nie interesowalo :) NAwet nie wiem czym z niej nagrywac :)

No to jeste¶ tym mitycznym szczę¶ciarzem któremu wszystko działa i jest bardzo zadowolony :-)

jak masz jakis soft na mysli, to jesli darmowy to moge sprawdzic czy sie nagrywa :)

Pamietam, ze DScaler mi dzialal :) I tyle pamietam :)

Data: 2010-10-18 21:49:31
Autor: z
Dobra karta TV
Mateusz pisze:
jak masz jakis soft na mysli, to jesli darmowy to moge sprawdzic czy sie nagrywa :)

Pamietam, ze DScaler mi dzialal :) I tyle pamietam :)

Po godzinach mozolnych testów stwierdziłem że najbliżej ideału Divx w pełnym palu + mp3 na AverTVStudio303 nagrywa oryginalny program producenta (i to w nie najnowszej wersji)
Niestety można ustawić audio mp3 ale bez możliwo¶ci ustawienia jako¶ci (jest za dużo pewnie ponad 200)
Nagrywanie do MPG2 (DVD) to do¶ć banalne i pewnie na każdej karcie da radę. Teraz na linuxie używam mencodera. Trochę to prostacko wygl±da (konsola) :-) ale za to jakie efekty.

PS. Wiem że w dzisiejszych czasach kiedy weszły nagrywarki, tunery z dyskami to taka zabawa może wydawać się ¶mieszna ale za to do 4-letniego komputera nie dołożyłem ani grosza i jeszcze długo nie będę widział takiej potrzeby. Co więcej... poważnie zastanawiam się nad zakupem dużego monitora zamiast telewizora. Wszystko przez te reklamy. Niech żyje wolno¶ć!!!

Data: 2010-10-19 16:04:34
Autor: Mateusz
Dobra karta TV
Użytkownik z napisał:

Nagrywanie do MPG2 (DVD) to do¶ć banalne i pewnie na każdej karcie da radę.

http://www.sendspace.com/file/69raw0

Ty chciales demo z tunera czy przedpisca? :)

z kabla nagrane, softem "w komplecie" :)

Data: 2010-10-14 23:37:33
Autor: BQB
Dobra karta TV
[...]

A musi to być zwykła TV? Może karta SAT? I obraz lepszy, i jako¶ć lepsza, a jak kupisz obecn± jak±¶ kart± to i TV HD będziesz na kilku programach mieć. Ja mam obecnie SkyStar2 rev 2.6C i mimo, że to już stara konstrukcja i brak HD, to jednak działa całkiem dobrze.

Data: 2010-10-15 08:40:49
Autor: z
Dobra karta TV
BQB pisze:

[...]

A istniej± USB i jeszcze że by się dało TNK podpi±ć (znaczy czytnik kart)???

Data: 2010-10-16 17:48:01
Autor: BQB
Dobra karta TV
W dniu 2010-10-15 08:40, z pisze:

[...]