Dobra karta TV

Data: 2010-10-14 17:40:16
Autor: boxfish
Dobra karta TV
W dniu 2010-10-14 13:48, Krasnal pisze:
  cena nie gra roli ale tak
powiedzmy do 150-200zł.

no to się zastanów

Data: 2010-10-14 18:11:51
Autor: Krasnal
Dobra karta TV
Dnia Thu, 14 Oct 2010 17:40:16 +0200, boxfish napisał(a):

no to się zastanów

No to jaką kartę polecasz do 200zł?

--
Krasnal...

Data: 2010-10-14 19:13:31
Autor: Mateusz
Dobra karta TV
Użytkownik Krasnal napisał:
Dnia Thu, 14 Oct 2010 17:40:16 +0200, boxfish napisał(a):

no to się zastanów

No to jaką kartę polecasz do 200zł?

Ja polecam zewnetrzna na USB - AverMedia AverTV hybrid ultra USB

Dlaczwego?

Bo mialem wewnetrzna i nawet z kablowki obraz byl " o kant d... potluc"

A ta dziala fajnie :) Po prostu fajnie :)

Data: 2010-10-14 20:07:08
Autor: z
Dobra karta TV
Mateusz pisze:
[...]

Piszesz o tej?
http://www.ceneo.pl/1115379s
Trochę nie ta cena i nie wiem czy naziemną cyfrową MPG4 odbierze.
Właśnie się za czymś takim rozglądam a szczególnie zależy mi na nagrywaniu do divxa audio mp3.

Data: 2010-10-14 20:27:35
Autor: Mateusz
Dobra karta TV
Użytkownik z napisał:
Mateusz pisze:
[...]

ooo tak :)

Trochę nie ta cena i nie wiem czy naziemną cyfrową MPG4 odbierze.

mniie nazeimnej nie lapie, przynajmniej jak probowalem rok temu

co do ceny to nei pamietalem, spisalem nazwe z tego co mam obosk :)

ale wczesnuiej maialem najlepszego z averow zajakies 190 wtedy, byl najlepszy, mial najlepszy obraz sratatata, ale dopiero jak go sprzedalem i kupilem to co mam to jestem zadowolony.

imho wewnetrzne szumokarty niestety straszne sa :(

Właśnie się za czymś takim rozglądam a szczególnie zależy mi na nagrywaniu do divxa audio mp3.

Data: 2010-10-14 22:36:00
Autor: z
Dobra karta TV
Mateusz pisze:

mniie nazeimnej nie lapie, przynajmniej jak probowalem rok temu

Najpierw sprawdź czy jesteś w zasięgu. Teraz kupowanie bez tej funkcji to nieporozumienie.

  > ale wczesnuiej maialem najlepszego z averow zajakies 190 wtedy, byl
najlepszy, mial najlepszy obraz sratatata, ale dopiero jak go sprzedalem i kupilem to co mam to jestem zadowolony.

Mam AverTvStudio303. Obraz jest gorszy niż na TV pod XP ale za to pod LinuxMintDebian nie widzę różnicy i w dodatku nagrywam ślicznie do divixa+mp3 z pełną regulacją parametrów.

Czy na twojej karcie da radę nagrywać? Divx-2000 dźwięk mp3-160

Data: 2010-10-17 20:48:13
Autor: Mateusz
Dobra karta TV
Użytkownik z napisał:

Czy na twojej karcie da radę nagrywać? Divx-2000 dźwięk mp3-160

Nie wiem, nigdy mnie to nie interesowalo :) NAwet nie wiem czym z niej nagrywac :)

Data: 2010-10-18 09:02:56
Autor: z
Dobra karta TV
Mateusz pisze:

Nie wiem, nigdy mnie to nie interesowalo :) NAwet nie wiem czym z niej nagrywac :)

No to jesteś tym mitycznym szczęściarzem któremu wszystko działa i jest bardzo zadowolony :-)

Data: 2010-10-18 16:58:32
Autor: Mateusz
Dobra karta TV
Użytkownik z napisał:
Mateusz pisze:

Nie wiem, nigdy mnie to nie interesowalo :) NAwet nie wiem czym z niej nagrywac :)

No to jesteś tym mitycznym szczęściarzem któremu wszystko działa i jest bardzo zadowolony :-)

jak masz jakis soft na mysli, to jesli darmowy to moge sprawdzic czy sie nagrywa :)

Pamietam, ze DScaler mi dzialal :) I tyle pamietam :)

Data: 2010-10-18 21:49:31
Autor: z
Dobra karta TV
Mateusz pisze:
jak masz jakis soft na mysli, to jesli darmowy to moge sprawdzic czy sie nagrywa :)

Pamietam, ze DScaler mi dzialal :) I tyle pamietam :)

Po godzinach mozolnych testów stwierdziłem że najbliżej ideału Divx w pełnym palu + mp3 na AverTVStudio303 nagrywa oryginalny program producenta (i to w nie najnowszej wersji)
Niestety można ustawić audio mp3 ale bez możliwości ustawienia jakości (jest za dużo pewnie ponad 200)
Nagrywanie do MPG2 (DVD) to dość banalne i pewnie na każdej karcie da radę. Teraz na linuxie używam mencodera. Trochę to prostacko wygląda (konsola) :-) ale za to jakie efekty.

PS. Wiem że w dzisiejszych czasach kiedy weszły nagrywarki, tunery z dyskami to taka zabawa może wydawać się śmieszna ale za to do 4-letniego komputera nie dołożyłem ani grosza i jeszcze długo nie będę widział takiej potrzeby. Co więcej... poważnie zastanawiam się nad zakupem dużego monitora zamiast telewizora. Wszystko przez te reklamy. Niech żyje wolność!!!

Data: 2010-10-19 16:04:34
Autor: Mateusz
Dobra karta TV
Użytkownik z napisał:

Nagrywanie do MPG2 (DVD) to dość banalne i pewnie na każdej karcie da radę.

http://www.sendspace.com/file/69raw0

Ty chciales demo z tunera czy przedpisca? :)

z kabla nagrane, softem "w komplecie" :)

Dobra karta TV