Dobra karta TV

Data: 2010-10-14 23:37:33
Autor: BQB
Dobra karta TV
W dniu 2010-10-14 13:48, Krasnal pisze:
Witam. Jaką polecacie dobra kartę TV pod analogową kablówkę? Miałem kiedyś
Leadtek 2000 XP Expert i byłem z niej zadowolony, zbierała ona też dobre
opinie. Ale to było dawno i może teraz warto kupić coś innego? Moje
wymagania to jak najlepszy obraz, poprawne działanie pod Windows 7 64bit,
obraz panoramiczny (16:10). Może nie mieć radia, cena nie gra roli ale tak
powiedzmy do 150-200zł.

A musi to być zwykła TV? Może karta SAT? I obraz lepszy, i jakość lepsza, a jak kupisz obecną jakąś kartą to i TV HD będziesz na kilku programach mieć. Ja mam obecnie SkyStar2 rev 2.6C i mimo, że to już stara konstrukcja i brak HD, to jednak działa całkiem dobrze.

Data: 2010-10-15 08:40:49
Autor: z
Dobra karta TV
BQB pisze:

[...]

A istnieją USB i jeszcze że by się dało TNK podpiąć (znaczy czytnik kart)???

Data: 2010-10-16 17:48:01
Autor: BQB
Dobra karta TV
W dniu 2010-10-15 08:40, z pisze:

[...]