Dobra książka o obiegach zamkniętych

Data: 2010-01-24 10:37:55
Autor: demolant
Dobra książka o obiegach zamkniętych
http://divezone.pl/aparaty-nurkowe-regeneracja-czynnika-oddechowego-p-3142.html?osCsid=fc905246d5eae8ad6ee4653ddd659def

Jest to godna polecenia książka, dzięki niej mam 2 zgłoszenia w
sprzęcie nurkowym.
W 2003r rozmawiając z Komandorem R.Kłosem powiedziałem że: "Gdyby nie
wiedział dla kogo ją napisał, to napisał ją dla mnie".  Wtedy miałem
rozwiązanie dotyczące dużego zmniejszenia oporów oddechowych. Kilka
lat później pierwsze zgłoszenie SCR SMS, ostatnio kolejne tym razem
niezmiernie proste.
Kupując tą pozycję można pominąć kilka elementarnych rekreacyjnych.
Wymaga umiejętności liczenia na poziomie wyższym.

pozdrawiam rc

Data: 2010-01-25 17:04:51
Autor: Pszemol
"demolant" <hdo@tlen.pl> wrote in message news:b2aa7099-8a85-414b-a4f6-e051e8286546e11g2000yqe.googlegroups.com...
[...]

Czy te "zgłoszenia" to trzeba rozumieć jako zgłoszenia do Urzędu
Patentowego? A jeśli tak, to czy przyznano patenty czy na zgłoszeniu
się skończyło?

Pytam wyłącznie z ciekawości... :-)

Data: 2010-01-25 23:38:49
Autor: demolant
Dobra książka o obiegach zamkniętych
On 26 Sty, 00:04, "Pszemol" <Psze...@PolBox.com> wrote:
"demolant" <h...@tlen.pl> wrote in message

Pytam wy cznie z ciekawo ci... :-)

Po złożeniu opis sobie leży przez 1,5 roku potem jest publikowany
skrót. potem sobie leży jesze 1,5 roku potem sprawdza się czy jest
znane takie rozwiązanie techniczne. Jeśli nie to uzyskuje się patent o
ochronie od daty zgłoszenia, można też zgłosić takie rozwiązanie z
pierwszeństwa wszędzie na Świecie.

http://www.portalnurkowy.pl/forum/viewtopic.php?f=74&t=316
Wielokrotnie cytowany odsyłacz nie warto zaglądać. Jak zauważysz
drugie zgłoszenie było sprawdzane względem pierwszego które stało się
znanym stanem techniki, było też robione rozpoznanie w innych
zasobach.
Pozostaje jeszcze czy ktoś gdzieś na Świecie nie wymyślił czegoś
podobnego i nie zgłosił tego wcześniej.
A publikacja nastąpiła po moim zgłoszeniu . Dlatego są te długie
okresy oczekiwania, żeby ukazały się publikacje skrótów opisów
patentowych innych potencjalnych autorów.

pozdrawiam rc

Dobra książka o obiegach zamkniętych