[Poszukiwana, poszukiwany]Dobra kurtka przeciwietrzna cywilno-rowerowa

Data: 2015-02-02 00:05:30
Autor: solar
[Poszukiwana, poszukiwany]Dobra kurtka przeciwietrzna cywilno-rowerowa
W dniu 2015-02-01 20:17, piecia aka dracorp pisze:

Ostatnio byłem w Gdyni u Żuchlińskiego, bo tam mają duży wybór i po za tym
maja Gore Bike Wear na który choruję ale cena odstrasza.
Z kurtek z kapturem, nie nieprzemakalnych, nie znalazłem, pomijając jeden
softshell (brak ściągaczy w kapturze). Ostatecznie tylko jeden softshell
mi podszedł: Gore Bike Wear Cosmo WS Jacket ale brakowało w nim kaptura i
cena nie ta.

No i moje pytanie/prośba do grupy: możecie coś polecić/zasugerować?

Jeśli to softshell + WS, to raczej jest dość ciepły. Mam GBW Tool jacket i zakładam go dopiero koło 0C z cienką bielizną pod spodem.
Jeśli szukasz bez ocieplenia, to chyba raczej coś w stylu Fusion Cross 2.0 Windstopper Active Shell Jacket. Cena też niemała, ale ja np. kupiłem jesienią w UK na wyprzedażach 50%.

Z kurtek z kapturem znam tylko Endura MT500, ale cena podobnie powalająca, jak ciuchy GBW. Ale parametry kurtki są bardzo dobre, wygląda też dobrze, bo oglądałem.

"Wiara jest złem dlatego, że nie wymaga uzasadnienia i nie toleruje sprzeciwu."
                                     Richard Dawkins

Data: 2015-02-02 07:56:11
Autor: piecia aka dracorp
On 02.02.2015 00:05, solar wrote:

Z kurtek z kapturem znam tylko Endura MT500, ale cena podobnie powalająca, jak ciuchy GBW. Ale parametry kurtki są bardzo dobre, wygląda też dobrze, bo oglądałem.
Akurat kurtek przeciwdeszczowych chcialem uniknac bo dotychczas te co mialem
 nie dalo sie normalnie uzywac ale ta mt500 wyglada obiecujaco. Jeszcze o
 niej poczytam.

Pozdrawiam Piotr

Data: 2015-02-02 12:02:46
Autor: bans
W dniu 2015-02-02 o 08:56, piecia aka dracorp pisze:

Akurat kurtek przeciwdeszczowych chcialem uniknac bo dotychczas te co mialem
  nie dalo sie normalnie uzywac ale ta mt500 wyglada obiecujaco. Jeszcze o
  niej poczytam.

Nie wiem, jak MT500, ale ja nie polecam akurat hardshelli Endury. Mam kurtkę Endura Flyte - świetna, poza jedną wadą: po roku _wszystkie_ podklejenia szwów odpadły...

--
bans

Data: 2015-02-02 18:27:58
Autor: solar
W dniu 2015-02-02 08:56, piecia aka dracorp pisze:

Akurat kurtek przeciwdeszczowych chcialem uniknac bo dotychczas te co mialem
  nie dalo sie normalnie uzywac ale ta mt500 wyglada obiecujaco. Jeszcze o
  niej poczytam.

Teraz pewnie za późno, ale jesienią też sciągałem taką (nie dla siebie) z UK z 50% przeceną.

"Żadna religia nie jest ważniejsza niż ludzkie szczęście."
                                      Budda

[Poszukiwana, poszukiwany]Dobra kurtka przeciwietrzna cywilno-rowerowa