Dobra linka sprzegla? Jaka?!

Data: 2012-07-16 21:36:49
Autor: Ivam
Dobra linka sprzegla? Jaka?!
Użytkownik "Ivam"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jtkhf8$oh6$1@inews.gazeta.pl...
Problem mam - wymienilem linke sprzegla

Prosze o werble... zwyciestwo!

Jeszcze nie mam linki z larssona, ale kumpel mial od fazera. Porownanie:
- oryginal widac zwiniety drut bardzo gesty (2-3mm), duzo mniejszy skok klamki potrzebny do pelnego wysprzeglenia, pod wplywem temperatury skok bez zmian, luz na dzwigni powiekszyl sie o 2-3mm
- podroba, drut bardzo gruby (splot 5-6mm), linka grubsza bez dodatkowej gumowej oslony, na zimno ponad polowa klamki do pelnego wysprzeglenia, na cieplo pelne wcisniecie to malo

Zatem linka. Serdecznie odradzam linki ze sklepu motocyklowego "klasa", bo stamtad mam te gowniana.

--
pzdr:
Ivam

scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Upośledzonych Umysłowo

Dobra linka sprzegla? Jaka?!