Dobra oferta na nadajnikach T-Mobile

Data: 2019-02-14 11:20:41
Autor: radekp@konto.pl
Dobra oferta na nadajnikach T-Mobile
Jest jakaś dobra oferta na nadajnikach T-Mobile?

Wymagania to nielimitowane rozmowy kom. (+fajnie jakby stacj.), smsy+mmsy,
internet z kilka GB wystarczy (ale konieczny lejek).

Widzę, że większość witualnych działa na Playu lub +.

Data: 2019-02-14 11:29:29
Autor: Liwiusz
W dniu 2019-02-14 o 11:20, radekp@konto.pl pisze:
[...]

25 zł za to co powyżej i 10gb danych. Oferta na kartę.

--
Liwiusz

Data: 2019-02-14 11:34:07
Autor: radekp@konto.pl
Dobra oferta na nadajnikach T-Mobile
Thu, 14 Feb 2019 11:29:29 +0100, w <q43fub$jai$1@node1.news.atman.pl>, Liwiusz
<lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> napisał(-a):

W dniu 2019-02-14 o 11:20, radekp@konto.pl pisze:
> Jest jakaś dobra oferta na nadajnikach T-Mobile?
> internet z kilka GB wystarczy (ale konieczny lejek).

25 zł za to co powyżej i 10gb danych. Oferta na kartę.

W samym T-Mobile?

Słabo z ceną, bo zakup byłby grupowy :)

Data: 2019-02-14 11:39:12
Autor: Liwiusz
W dniu 2019-02-14 o 11:34, radekp@konto.pl pisze:
[...]

Z czego wynika konieczność nadajników tmobile?

--
Liwiusz

Data: 2019-02-14 12:28:05
Autor: radekp@konto.pl
Dobra oferta na nadajnikach T-Mobile
Thu, 14 Feb 2019 11:39:12 +0100, w <q43ggi$jtb$1@node1.news.atman.pl>, Liwiusz
<lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> napisał(-a):

W dniu 2019-02-14 o 11:34, radekp@konto.pl pisze:

Z czego wynika konieczność nadajników tmobile?

Najlepszy zasięg w górach.
Plus najgorszy.

Czy Play dalej umożliwia korzystanie z T-Mobile?
Ostatnio była jakaś rekonfiguracja i loguje mi się do Orange.
I było słabo -- w Zieleńcu LTE zasięg jest, ale transferu nie ma (trzeba
ręcznie włączyć HDSPA). W Dusznikach odwrotnie - LTE działało.
(Telefon bez LTE "wiejskiego").

Data: 2019-02-14 03:59:59
Autor: przemek.jedrzejczak
Dobra oferta na nadajnikach T-Mobile
-- Najlepszy zasięg w górach. Plus najgorszy.

miales abonamentowy plus czy prepaida ? w okolicach Odrodzenia/Spindlerowej Chaty T-Mobile dzialal bez problemu, Play zdychal wieczorami ale prawdziwy cyrk byl w Plusie, prepaidowy Plush zdychal jak Play ale mialem niemiecka karte O2 (roaming Plus) i nagle stal sie cud ! pelen zasieg u tego samego operatora :-)

a co do Play

Play już od dłuższego czasu próbuje ograniczyć ilość danych przesyłanych przez sieci partnerów roamingowych. Dlatego operator wprowadził ,,lejek", który ogranicza prędkość pobierania danych do 3 Mbit/s. Obowiązuje on wtedy, kiedy klienci Play korzystają z nadajników 3G i 4G innych operatorów.

PS znajomi mieszkaja pod Szczecinem w Dobrej i dopiero antena kierunkowa rozwiazala sprawe bo dzieciaki w nic nie mogly pograc takie byly lagi, nawet youtube sie przycinal mimo ze na fonie pokazywalo LTE

Data: 2019-02-14 12:40:07
Autor: Liwiusz
W dniu 2019-02-14 o 12:28, radekp@konto.pl pisze:

Najlepszy zasięg w górach.
Plus najgorszy.

Czy Play dalej umożliwia korzystanie z T-Mobile?

Tak.

Ostatnio była jakaś rekonfiguracja i loguje mi się do Orange.

Co do zasady to te same nadajniki (orange i tmobile).

I było słabo -- w Zieleńcu LTE zasięg jest, ale transferu nie ma (trzeba
ręcznie włączyć HDSPA). W Dusznikach odwrotnie - LTE działało.
(Telefon bez LTE "wiejskiego").

Skoro zależy ci na tym, i wychodzi, że w konkretnym potrzebnym miejscu tmobile jest najlepszy, to trzeba brać "rynkowe 25z" i nie handryczyć się o kilka złotych :)

--
Liwiusz

Data: 2019-02-14 18:23:25
Autor: J.F.
Dnia Thu, 14 Feb 2019 12:28:05 +0100, radekp@konto.pl napisał(a):
Thu, 14 Feb 2019 11:39:12 +0100, w <q43ggi$jtb$1@node1.news.atman.pl>, Liwiusz
Z czego wynika konieczność nadajników tmobile?

Najlepszy zasięg w górach.
Plus najgorszy.

A kiedys bylo odwrotnie. W Tatrach.

[...]

W Zielencu stoi jeden BTS na parkingu ... ale jakiej sieci ?

Poza tym na Zielencu sie gory nie koncza :-)

J.

Data: 2019-02-14 23:45:45
Autor: radekp@konto.pl
Dobra oferta na nadajnikach T-Mobile
Thu, 14 Feb 2019 18:23:25 +0100, w <lv2ytoas3xht.rih2lz6vase9$.dlg@40tude.net>,
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał(-a):

Dnia Thu, 14 Feb 2019 12:28:05 +0100, radekp@konto.pl napisał(a):
> Thu, 14 Feb 2019 11:39:12 +0100, w <q43ggi$jtb$1@node1.news.atman.pl>, Liwiusz
> W Zielencu stoi jeden BTS na parkingu ... ale jakiej sieci ?

Można sprawdzić na mapkach.

Poza tym na Zielencu sie gory nie koncza :-)

Powiedzmy, że sprawdzone w Karkonoszach.
Hitem było zdziwienie jakiegoś dyra z Plusa, że w hotelu w Międzygórzu to ze
swojej sieci sobie nie pogada.

Data: 2019-02-15 11:47:14
Autor: J.F.
Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:3qrb6ep40u1k8v1l23dubkiccj8dh7pq7l@4ax.com...
> [...]
> Thu, 14 Feb 2019 11:39:12 +0100, w > <q43ggi$jtb$1@node1.news.atman.pl>, Liwiusz

W Zielencu stoi jeden BTS na parkingu ... ale jakiej sieci ?

https://mapabts.pl/?center=50.332638%2C16.389116&zoom=15&ts=2

Plus, Play i demobil.

Ale LTE to tylko w Play.

Za rzetelnosc nie recze.

Poza tym na Zielencu sie gory nie koncza :-)
Powiedzmy, że sprawdzone w Karkonoszach.

Zieleniec to Sudety nie Karkonosze :-)

Nie mam plusa, ale w osrodkach narciarskich w Sudetach to raczej nie ma problemow z telefonami.
Wszyscy dzwonia.

Hitem było zdziwienie jakiegoś dyra z Plusa, że w hotelu w Międzygórzu to ze
swojej sieci sobie nie pogada.

Ciekawe co dalej ... napisal notke, zeby postawic, czy zapamietal, zeby nigdy wiecej do Miedzygorza nie jechac :-)

a niby maja cos w poblizu

http://beta.btsearch.pl/?dataSource=ukelocations&network=&standards=&bands=&center=50.238706%2C16.751872&zoom=14

I wydaje sie, ze ten ich to na gorce stoi, i bedzie mial lepszy zasieg "w gorach".
I Miedzygorze tez powinien obejmowac.

J.

Data: 2019-02-15 08:05:54
Autor: Liwiusz
W dniu 2019-02-14 o 18:23, J.F. pisze:
[...]

Kiedy? To likwidowali jakieś nadajniki? W Tatrach wszyscy mają zły zasięg, rzeczywiście chyba Plus najgorszy, ale ten pogląd, jakoby kiedykolwiek Plus był dobry w Tatrach to chyba jakiś mit, marketing, ot, postawili kiedyś może jako pierwsi dwa nadajniki na krzyż i wielkie halo, że zasię w Tatrach.

--
Liwiusz

Data: 2019-02-15 11:32:24
Autor: J.F.
Użytkownik "Liwiusz"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:q45ocj$olg$1@node1.news.atman.pl...
[...]

Kiedy?

no, dawno temu ...

To likwidowali jakieś nadajniki?

To sie juz chyba zdarza, bo dzierzawy sie koncza, ale niekoniecznie w Tatrach.
Raczej inne sieci rozbudowaly, a Plus byc moze nie.

[...]

Faktem jest, ze Erze moglem tylko przez slowacki roaming wyslac SMS,
a na 5 Stawach goprowiec wiedzial gdzie stanac, zeby przez komorke porozmawiac.
Ale tylko w w Plusie.

J.

Data: 2019-02-15 12:23:11
Autor: dizel
Dobra oferta na nadajnikach T-Mobile
radekp@konto.pl has brought this to us :
Thu, 14 Feb 2019 11:39:12 +0100, w <q43ggi$jtb$1@node1.news.atman.pl>, Liwiusz <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> napisał(-a):

[...]

W t-m nie ma nielimitowanych mmsów w pakiecie za 25zł, w taryfach play zresztą też.

Data: 2019-02-15 12:49:49
Autor: Liwiusz
W dniu 2019-02-15 o 12:23, dizel pisze:
W t-m nie ma nielimitowanych mmsów w pakiecie za 25zł,

Są.

w taryfach play zresztą też.

Są w taryfie redbull.

--
Liwiusz

Data: 2019-02-15 14:00:07
Autor: dizel
Liwiusz wrote on 2019-02-15 :
W dniu 2019-02-15 o 12:23, dizel pisze:
W t-m nie ma nielimitowanych mmsów w pakiecie za 25zł,

Są.

W starych regulaminach za 25zł i 10gb nie ma mowy o mmsach.
Ale tu widzę za 30zł nowość i są mmsy http://www.t-mobile.pl/pl/dlaciebie/oferta/na-karte/nowy

w taryfach play zresztą też.

Są w taryfie redbull.

Zgadza się ale to już kwota z netem 30zł dlatego o tym nie pisałem.

Data: 2019-02-18 07:46:49
Autor: Liwiusz
W dniu 2019-02-15 o 14:00, dizel pisze:
Liwiusz wrote on 2019-02-15 :
[...]

Tutaj 25zł
http://www.t-mobile.pl/pl/dlaciebie/oferta/na-karte/przenies-numer

w taryfach play zresztą też.

Są w taryfie redbull.

Zgadza się ale to już kwota z netem 30zł dlatego o tym nie pisałem.

Pakiet za 3zł na 4 dni i na miesiąc wychodzi 22,50zł. Za doładowanie za 50zł dostaniesz 20gb, a wraz z każdym 4-dniowym pakietem dodatkowe 300mb.

--
Liwiusz

Data: 2019-02-14 18:37:27
Autor: ToMasz
Dobra oferta na nadajnikach T-Mobile
Widzę, że większość witualnych działa na Playu lub +.
virgin, działa na Playu, ale mogę się w virginie na stałe ulokować na nadajniku tmobile. i chyba niema ograniczenia prędkości intenetu. mogę sprawdzić jak to kluczowa sprawa.

ToMasz

Data: 2019-02-15 06:56:10
Autor: mirekc
W dniu 14.02.2019 o 18:37, ToMasz pisze:
[...]

Jesteś pewny, że jeszcze to masz? Bo ja robiłem tak samo, ale od jakiegoś czasu przy wyszukiwaniu sieci mam ,,T-Mobile.pl (Zabronione)". Nie można się zalogować do tej sieci. W zamian za to mogę się zalogować do Plusa. Karta SIM w Virgin Mobile.

Data: 2019-02-15 08:56:35
Autor: Jingiel
W dniu 15.02.2019 o 06:56, mirekc pisze:
[...]

Virgin już nie loguje do T-mobile, poza tym w roamingu jest ograniczenie prędkości do 3Mbit.

Data: 2019-02-15 13:24:06
Autor: ToMasz
W dniu 15.02.2019 o 08:56, Jingiel pisze:
[...]

rzuć prosze okiem:
https://zapodaj.net/6742feaf9cd2a.jpg.html
ToMasz

Data: 2019-02-18 09:22:21
Autor: mirekc
W dniu 15.02.2019 o 13:24, ToMasz pisze:
[...]

Nowy, czy stary SIM?

Bo u mnie (nowy SIM):
https://zapodaj.net/a1142546aaade.png.html

Ktoś wie coś pewnego na temat relacji pomiędzy Virgin i T-mobile?

Data: 2019-02-21 12:56:24
Autor: radekp@konto.pl
Dobra oferta na nadajnikach T-Mobile
Thu, 14 Feb 2019 18:37:27 +0100, w <q4490n$s54$1@dont-email.me>, ToMasz
<tomasz@poczta.fm.com.pl> napisał(-a):

virgin, działa na Playu, ale mogę się w virginie na stałe ulokować na nadajniku tmobile. i chyba niema ograniczenia prędkości intenetu. mogę sprawdzić jak to kluczowa sprawa.

A możesz? Na karcie Playa mam już zabroniony dostęp do T-Mobile. Tylko Orange i
natywne Playa.

Data: 2019-02-15 10:51:25
Autor: Jingiel
W dniu 14.02.2019 o 11:20, radekp@konto.pl pisze:
[...]

Koniecznie musi być wirtualny?

Data: 2019-02-15 12:29:00
Autor: radekp@konto.pl
Dobra oferta na nadajnikach T-Mobile
Fri, 15 Feb 2019 10:51:25 +0100, w <5c668b9d$0$500$65785112@news.neostrada.pl>,
Jingiel <xxx@xxx.xx> napisał(-a):

W dniu 14.02.2019 o 11:20, radekp@konto.pl pisze:
> Jest jakaś dobra oferta na nadajnikach T-Mobile?
> internet z kilka GB wystarczy (ale konieczny lejek).

Koniecznie musi być wirtualny?

Nie, nie musi.
Ważne, aby działał na nadajnikach T-Mobile, od biedy na Orange.
Play już nie loguje się do TM, więc wirtualne na Playu też już odpadają.

Data: 2019-02-15 10:28:18
Autor: Bolko
Dobra oferta na nadajnikach T-Mobile

Nie, nie musi.
Ważne, aby działał na nadajnikach T-Mobile, od biedy na Orange.
Play już nie loguje się do TM, więc wirtualne na Playu też już odpadają.

nie na temat ale taka ciekawostka:
https://www.truphone.com/pl/abonamenty-dla-biznesu/

Ja mam play
Żona ma Tmobil
Od jakiegoś czasu bawimy się z żoną w BnO i z tego powodu łazimy po różnych dziwnych miejscach.
I były momenty że ani Tmobil ani Play nie dawał rady a to coś dawało.
(używała tego jak pracowała w pewnej firmie zagranicznej)

Data: 2019-02-15 21:53:11
Autor: radekp@konto.pl
Dobra oferta na nadajnikach T-Mobile
Fri, 15 Feb 2019 10:28:18 -0800 (PST), w
<f331311d-82e5-4350-b530-e46a33b9ae51@googlegroups.com>, Bolko
<suryga@gmail.com> napisał(-a):

[...]

Co dziwne, bo to działa na infrastrukturze Playa (i TMobile).
Może kwestia telefonu.

Dobra oferta na nadajnikach T-Mobile