Dobra pamięć flash 64GB (czy jest sen s...)

Data: 2010-09-18 22:10:21
Autor: BartekK
Dobra pamięć flash 64GB (czy jest sen s...)
W dniu 2010-09-18 19:20, hiphophurra pisze:
Cześć

Pytanie do "sprzętowców" (jak mawia mój admin
w pracy...) ;)

Potrzebuję dobrej pamięci przenośnej 64 gigowej.
Nie będzie często używana, ale za to zależy mi na
niezawodności i oczywiście na szybkości. Będzie
służyła jako dysk bootujący oraz odtworzeniowy
dla robionych cyklicznie (2 razy w miesiÄ…cu) kopii
systemowych. Stąd właśnie potrzebna niezawodność
i w miarę szybkie działanie.

Od razu mówię, że chodzi o małą pamięć typu
pendrive a nie dysk.
To jest największy problem.
Skoro ma być szybka i niezawodna, i ma być na USB, to pewnym rozwiązaniem byłby dysk SSD kingstona (wiem, nie jest to najlepsza firma od ssd, ale jest i ma usb + sata), tzn np SD 64GB SNV425-S2BD/64G NOTEBOOK BUNDLE, odczyt ~200MB/s zapis 110MB/s po interfejsie sata, po USB leci jakieś 35MB/s w obie strony.

Data: 2010-09-18 22:37:26
Autor: hiphophurra
Użytkownik "BartekK" <sibi@NOSPAMdrut.org> napisał w wiadomości news:4c951dd7$0$27046$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Osobiście sam używam dysku SSD, ale w firmie jak
w firmie, jest przykaz, że ma być pamięć typu
pendrive i ja mogę sobie argumentować a i tak nic
to nie zmieni. Musi być pendrive. Dlatego szukam
najlepszego towaru w obrębie pendrive'ów...
Pozdrawiam.

Data: 2010-09-20 16:26:59
Autor: Grzegorz S
Dobra pamięć flash 64GB (czy jest sens...)
hiphophurra <hiphophurra@gazeta.pl> wrote:

Osobi¶cie sam używam dysku SSD, ale w firmie jak
[...]

To chociaż NIE bierz Kingstona Data Traveller 200 (dostępne w pojemno¶ciach 32, 64 i 128GB)

Ogólnie s± fajne i szybkie ... ale....

Nie wiem czy to dobra próba statystyczna, ale z 4 sztuk
32GB, które kupiłem (w różnych sklepach, w różnym czasie)
padły wszystkie 4.

--
gs

Data: 2010-09-20 19:06:51
Autor: aaaa
Dobra pamięć flash 64GB (czy jest sens...)
Nie wiem czy to dobra próba statystyczna, ale z 4 sztuk
32GB, które kupiłem (w różnych sklepach, w różnym czasie)
padły wszystkie 4.

A dużo zapisywałe¶? Bo każda pamięc flash w końcu pada, gdyż ilo¶ć zapisów jest ograniczona.

Data: 2010-09-26 08:41:51
Autor: Grzegorz S
aaaa <aaaa@aaaaaaaaaaaaaaaaaaa.com> wrote:
> [...]
> padły wszystkie 4.

A dużo zapisywałe¶? Bo każda pamięc flash w końcu pada, gdyż ilo¶ć zapisów jest ograniczona.

Nic specjalnego, muzyka, czasami jaki¶ film, kilka plików iso czasem...
I wcale nie za często.
Pochodziły od miesi±ca do czterech.

Ale w ramach gwarancji wymienili mi je na nowe i ten jeden z nowych
(reszta lezy zapakowana) chodzi już drugi miesi±c i póki co działa.

--
gs

Data: 2010-09-26 11:10:42
Autor: animka
W dniu 2010-09-26 10:41, Grzegorz S pisze:
[...]

Jak kupiłam na Allegro. Do niej dodano taki opis:

"Szybka w dobrej cenie karta pamięci CF przeznaczona do aparatów i kamer cyfrowych,  urz±dzeń PDA itp.
Kingston to znany i posiadaj±cy ugruntowan± pozycję na polskim oraz ¶wiatowym rynku producent pamięci, zarówno FLASH, jak i np. pamięci komputerowych. Karty KINGSTON'a należ± do najszybszych i najtrwalszych kart na ¶wiecie.
Jako¶ć potwierdzona w najbardziej dobitny sposób: wszystkie karty marki KINGSTON objęte s± wieczyst± gwarancj± w Polsce i na ¶wiecie!!!"

Jeszcze przesyłki nie otrzymałam i jak karta działa to jeszcze nie wiem.

--
animka

Dobra pamięć flash 64GB (czy jest sen s...)