Dobra pamięć flash 64GB (czy jest sens...)

Data: 2010-09-18 23:10:00
Autor: MC
Dobra pamięć flash 64GB (czy jest sens...)
Użytkownik "hiphophurra" <hiphophurra@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i72sct$aqq$1inews.gazeta.pl...
Cześć

Pytanie do "sprzętowców" (jak mawia mój admin
w pracy...) ;)

Potrzebuję dobrej pamięci przenośnej 64 gigowej.
Nie będzie często używana, ale za to zależy mi na
niezawodności i oczywiście na szybkości. Będzie
służyła jako dysk bootujący oraz odtworzeniowy
dla robionych cyklicznie (2 razy w miesiącu) kopii
systemowych. Stąd właśnie potrzebna niezawodność
i w miarę szybkie działanie.

Od razu mówię, że chodzi o małą pamięć typu
pendrive a nie dysk. Proszę o sugestie Szanownych
Grupowiczów.

Pendrajwy nie są niezawodne. Te pamięci nie są konstruowane z myślą o niezawodności na poziomie kilku dziewiątek.

Data: 2010-09-19 09:54:22
Autor: hiphophurra
Użytkownik "MC" <m5c@go2.pl> napisał w wiadomości news:i739r8$6h1$1node2.news.atman.pl...
[...]

Zdaję sobie z tego sprawę. Dlatego pytanie brzmi:
wśród zawodnych pendrajwów, które są najbardziej
niezawodne (czyli kto jest najbardziej prosty wśród
garbatych :))

Dobra pamięć flash 64GB (czy jest sens...)