Dobra porównywarka potrzebna

Data: 2017-12-12 15:23:27
Autor: MM
Dobra porównywarka potrzebna
Użytkownik "Jacek Maciejewski" <jacmac@go2.pl> napisał w wiadomości news:lfmdazyh1tqs.1j17llsz6fnyg$.dlg40tude.net...
Dnia Tue, 12 Dec 2017 14:22:49 +0100, MM napisał(a):

Czy istnieją jakieś powody, by z taką inwestycją wstrzymać
się do stycznia?

Lepsze metody inwestowania kasy niż lokaty.

Znasz takie, z zerowym ryzykiem utraty kapitału? Jeśli tak,
to podaj proszę.

Pozdrawiam
MM

Data: 2017-12-12 15:28:31
Autor: radekp@konto.pl
Dobra porównywarka potrzebna
Tue, 12 Dec 2017 15:23:27 +0100, w
<5a2fe60c$0$15192$65785112@news.neostrada.pl>, "MM" <M@M.com> napisał(-a):

> Lepsze metody inwestowania kasy niż lokaty.

Znasz takie, z zerowym ryzykiem utraty kapitału? Jeśli tak,
to podaj proszę.

Lokata też nie daje zerowego.
Ba, daje gwarancję że stracisz -- inflacja jest/będzie większa :)

Data: 2017-12-12 15:47:00
Autor: MM
Użytkownik <radekp@konto.pl> napisał w wiadomości news:hrpv2d1maeo6vg5mgkcvu6r7ds9nq8pffg4ax.com...

[...]

To nie jest ryzyko samej lokaty, ale porównanie ze zmianą inflacji.
Natomiast oszczędności w bankach są jeszcze gorzej oprocentowane,
albo wcale nie są. O trzymaniu w skarpecie już nie wspomnę.

Pozdrawiam
MM

Data: 2017-12-12 16:15:44
Autor: Jacek Maciejewski
Dnia Tue, 12 Dec 2017 15:23:27 +0100, MM napisał(a):

Znasz takie, z zerowym ryzykiem utraty kapitału? Jeśli tak,
to podaj proszę.

Z zerowym to nie bywa. Nawet skarpeta ma swoje ryzyko :) Sprawdź Mintos,
IMO to warte uwagi.
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2017-12-12 20:08:18
Autor: Alf/red/
W dniu 12.12.2017 o 15:23, MM pisze:
Znasz takie, z zerowym ryzykiem utraty kapitału?

No, te, jak im tam, obligacje? Ryzyko jest mniejsze niż w lokacie, zysk większy. Tylko trochę więcej zachodu i trochę dłuższe terminy (wiem, można sprzedać bez wykupu). Jeśli zysk za mały, to może jakieś fundusze? Chyba prochu nie wymyśliłem...

--
Alf/red/

Data: 2017-12-12 20:24:26
Autor: MM
Użytkownik "Alf/red/" <alf_1711@ump.waw.pl> napisał w wiadomości news:p0p9f3$f0d$1node1.news.atman.pl...
[...]

Myślę także o obligacjach, ale nie znam jeszcze obecnych zasad.
Dlatego pytam, co to znaczy, że można sprzedać bez wykupu?

Fundusze to jednak ryzyko utraty przynajmniej części kapitału.
Wolę mniej potencjalnie zarobić, ale nie pomniejszyć kapitału.

Pozdrawiam
MM

Data: 2017-12-12 11:59:32
Autor: Kris

https://www.altustfi.pl/pl/porownywarka

Data: 2017-12-12 20:39:39
Autor: J.F.
Dnia Tue, 12 Dec 2017 20:24:26 +0100, MM napisał(a):
[...]

Sprzedajesz na gieldzie komus, kto chce kupic i poczekac do wykupu.
No ale cena bedzie umowna, plus prowizja.

Fundusze to jednak ryzyko utraty przynajmniej części kapitału.
Wolę mniej potencjalnie zarobić, ale nie pomniejszyć kapitału.

No to te klony i inne maja oferty lokat strukturyzowanych z gwarancja
kapitalu. Ale - to raczej inwestycja wieloletnia.

J.

Data: 2017-12-12 20:55:12
Autor: MM
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:papgh9n9lfbp$.p20efie7fcbe.dlg40tude.net...
[...]

Dawid odradzał klony, ale na razie w ogóle jeszcze nie wiem co to jest.
Muszę o wszystkim poczytać i porównać.

W każdym razie decyzje będą moje i tylko na moją odpowiedzialność,
więc proszę o rady, bez ryzyka późniejszych pretensji do Was.

Natomiast chodziło mi raczej o krótsze terminy, ale wszystko
jest do rozważenia.

Pozdrawiam
MM

Data: 2017-12-12 21:58:14
Autor: MM
Użytkownik "Kris" <kszysztofc@gmail.com> napisał w wiadomości news:a95779e4-9887-4296-ab38-74aef5977a68googlegroups.com...

Fundusze to jednak ryzyko utraty przynajmniej części kapitału.
Wolę mniej potencjalnie zarobić, ale nie pomniejszyć kapitału.

https://www.altustfi.pl/pl/porownywarka

Dzięki. Muszę teraz wszystko porównać i zdecydować.

Pozdrawiam
MM

Dobra porównywarka potrzebna