Dobra ... teraz konkrety

Data: 2010-10-21 17:32:14
Autor: Tomy M.
Dobra ... teraz konkrety
Skoro Ryszard C. by w Warszawie i chcia zabi
prezydenta to poprosz logi z BTS'w do ktrych
logowaa si jego komrka.
A gdzie s logi z BTS'w gdy rzekomo obserwowa
siedzib SLD?

Te kurwy w 8 godzin napisay mu opowiadanie, ktre
on teraz RECYTUJE.

Tomy M.

Data: 2010-10-21 17:44:36
Autor: Bogdan Idzikowski
Dobra ... teraz konkrety

Uytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisa w wiadomoci news:4cc05cfe$0$27043$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Jakie zdolne? Ale nie martw si, Macierewicz kota im pogoni. Wydobdzie waciwe zeznania bdc szefem komisji ledczej. Wyjdzie szydo z worka. Ukae powizania Ryszarda C. z zamachem smoleskim i zamordowaniem wiceministra. Wiadomo, e ten czowiek bra czynny udzia w tych wszystkich wydarzeniach.
Czuj duch. Antek Policmajster nie da si!

--
J. Kaczyski - "musimy uzyska waciw odpowied"
"Jak nie wylduj(my), to mnie zabije(j)"

Data: 2010-10-21 17:49:17
Autor: he®sk
Dobra ... teraz konkrety
On Thu, 21 Oct 2010 17:44:36 +0200, "Bogdan Idzikowski"
<bogdanid@neostrada.pl> wrote:

> [...]

Czuj duch. Antek Policmajster nie da si!

 tomy m tez swiruje? ciekaw jestem jaka ma teorie na temat  zabojstwa wiceministra. kto napisal jego synowi "opowiadanie"?

--

"Nieprawd jest, jakoby Internet by ziemi niczyj

Data: 2010-10-21 18:04:46
Autor: Tomy M.
Dobra ... teraz konkrety
W dniu 2010-10-21 17:49, he®sk pisze:

  tomy m tez swiruje? ciekaw jestem jaka ma teorie na temat
  zabojstwa wiceministra. kto napisal jego synowi "opowiadanie"?

Nie mam żadnej teorii bo to nie moje teorie są źródłem tego co piszę, na razie za mało informacji mam na ten temat.

Ponieważ chcę być prawidłowo zrozumiany, a moje posty
nie mają służyć propagandzie lecz wyjaśnianiu niewyjaśnionego.
Więc wyjaśnię Wam mój sposób analizy wydarzeń:

Biorę na warsztat najbardziej spiskową teorię, zakładam
że jest w 100% prawdziwa i bazując na tym założeniu
PRZEWIDUJĘ dalszy rozwój wydarzeń.
Jeżeli PRZEWIDZIANY przeze mnie rozwój wydarzeń ma
miejsce to jest to dowodem na prawdziwość "teorii spiskowej"
jeżeli "nic się nie sprawdza" to teoria jest "niepotwierdzona"
co jednak nie wyklucza możliwości że jest prawdziwa, po
pojawieniu się nowych dowodów można założyć nowe tezy
i spróbować przewidywać kolejne wyniki cząstkowe. Analiz
nie przeprowadzam dla Was ... a wyłącznie dla siebie.
Wy na tej grupie służycie mi za obiekty testowe.

   Tak z grubsza wygląda mój sposób analizowania.
Pozwala mi to z FAŁSZYWYCH DANYCH uzyskać PRAWDZIWE DANE.
Nie przeczy to logice w żadnym stopniu.
To podejście czysto naukowe, stosuje się je w fizyce, matematyce
i wielu innych ścisłych dziedzinach nauki.

   Tutaj na grupie zasadniczo niewiele osób zrozumie to
co wyżej napisałem ... nie liczę na zrozumienie tych technik
wśród "młodych wykształconych" z tej grupy dyskusyjnej :-)
Moje analizy i ich wyniki w postaci "przepowiedni" służą
BEZSPORNEJ DOKUMENTACJI ZA POMOCĄ INTERNETU... a nie
rozpoczynaniu nowych wątków.
Jeżeli jednak komuś moje tematy przeszkadzają ... to
niech stąd spierdala :-)

Tomy M.

Data: 2010-10-21 19:48:57
Autor: Bogdan Idzikowski
Dobra ... teraz konkrety

Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał w wiadomości news:4cc0649e$0$22805$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Zacząłeś dobrze. Ale natura dała o sobie znać. W ostatnim zdaniu wylazła z ciebie cała natura pisiaka.
Nie odnoszę się do treści, bo na to nie zasługuje.

Data: 2010-10-21 19:02:45
Autor: dK
Dobra ... teraz konkrety

Uytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisa w wiadomoci news:4cc05cfe$0$27043$65785112news.neostrada.pl...

Te kurwy

Mona bez misa???
To nie przysparza autorytetu.

dK

Data: 2010-10-21 19:08:43
Autor: he®sk
Dobra ... teraz konkrety
On Thu, 21 Oct 2010 19:02:45 +0200, "dK" <caria@wp.pl> wrote:

Uytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisa w wiadomoci news:4cc05cfe$0$27043$65785112news.neostrada.pl...

> [...]

 tomy m poczatkowo byl normalny, schamial kiedy przystal  do takich bandytow internetowych jak awe, raff, jaksa, hans.

--

"Nieprawd jest, jakoby Internet by ziemi niczyj

Data: 2010-10-21 20:00:34
Autor: Tomy M.
Dobra ... teraz konkrety
W dniu 2010-10-21 19:08, he®sk pisze:

  tomy m poczatkowo byl normalny, schamial kiedy przystal
  do takich bandytow internetowych jak awe, raff, jaksa, hans.

   Nie obwiązuje mnie kultura w rozmowie na tej grupie.
Jak ktoś mi za to zacznie płacić (kulturę osobistą)
to rozważę poprawę :-)
   Jestem indywidualistą w stopniu którego nie jesteście
w stanie pojąć. Nie liczę się kompletnie z nikim i niczym.

Tomy M.

Data: 2010-10-22 12:55:27
Autor: raff
Dobra ... teraz konkrety
W dniu 2010-10-21 20:00, Tomy M. pisze:
[...]

Ja lubie skopac pare platfonsiarskich tylkow.

A ze daja mi do tego pretekst, tym lepiej ;-)

R.

Dobra ... teraz konkrety