Dobra wiadomość

Data: 2010-04-20 20:30:51
Autor: jadrys
Dobra wiadomość

dla Polski i polaków - Pan Kulczyk nie będzie (przynajmniej na razie) robił "interesów" w Polsce:

http://gielda.wp.pl/index.html?a=1&b=1&c=11&POD=6&P[numer]=12190986&P[obr]=pa

Data: 2010-04-20 21:01:21
Autor: PaPi
Dobra wiadomość
dla Polski i polaków

Polakow pisze sie wielka litera.
Dlaczego to dobra wiadomosc ? Boli Ciebie, ze ktos min. tworzy miejsca pracy prowadzac biznes w naszym kraju ?

Data: 2010-04-20 21:09:19
Autor: jadrys
Dobra wiadomość
W dniu 2010-04-20 21:01, PaPi pisze:
dla Polski i polaków

Polakow pisze sie wielka litera.
Dlaczego to dobra wiadomosc ? Boli Ciebie, ze ktos min. tworzy miejsca pracy prowadzac biznes w naszym kraju ?

Znam działalność tego pana na terenie polski aż za dobrze żeby się nie cieszyć. Zdecydowanie nie jest to facet który "daje" miejsca pracy.

A dlaczego z wielkiej litery?  I dlaczego ty nie piszesz po polsku?  Przecież powinieneś napisać wiadomość a nie "wiadomosc"

Data: 2010-04-20 21:18:55
Autor: abc
Dobra wiadomość
Polakow pisze sie wielka litera.

A dlaczego z wielkiej litery?

Nie uważałeś na lekcji. W języku polskim nazwy narodowości piszemy dużą
literą, a przymiotniki pochodzące od nazw krajów piszemy małą literą.

Data: 2010-04-20 21:25:53
Autor: jadrys
Dobra wiadomość
W dniu 2010-04-20 21:18, abc pisze:
Polakow pisze sie wielka litera.

A dlaczego z wielkiej litery?

Nie uważałeś na lekcji. W języku polskim nazwy narodowości piszemy dużą
literą, a przymiotniki pochodzące od nazw krajów piszemy małą literą.

Wcale nie chodziłem do szkoły. A co do pisowni, to staram się przede wszystkim pisać zrozumiale.

Data: 2010-04-20 22:52:03
Autor: ColgatesBilly
Dobra wiadomość

--

Nie rozumiem dlaczego...
Silisz sie na orginalnosc na tey grupie?

P-KoL

Data: 2010-04-20 22:54:14
Autor: jadrys
Dobra wiadomość
W dniu 2010-04-20 21:52, ColgatesBilly pisze:

[...]

Ależ skąd! Na nic się nie silę - staram się pisać w miarę poprawnie.

Data: 2010-04-21 10:14:06
Autor: cirrus
Dobra wiadomość
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hqku62$2pl$1news.onet.pl...
[...]

My go nie znamy tak dobrze, więc może podziel sie z nami tą wiedzą.

--
stevep

Data: 2010-04-21 22:56:58
Autor: jadrys
Dobra wiadomość
W dniu 2010-04-21 10:14, cirrus pisze:

My go nie znamy tak dobrze, więc może podziel sie z nami tą wiedzą.

Pisałem już o tym parę razy..

Data: 2010-04-22 07:51:57
Autor: cirrus
Dobra wiadomość
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hqnp7h$g2m$1news.onet.pl...
W dniu 2010-04-21 10:14, cirrus pisze:
My go nie znamy tak dobrze, więc może podziel sie z nami tą wiedzą.
Pisałem już o tym parę razy..

To powtórz.

--
stevep

Data: 2010-04-22 13:48:50
Autor: jadrys
Dobra wiadomość
W dniu 2010-04-22 07:51, cirrus pisze:

My go nie znamy tak dobrze, więc może podziel sie z nami tą wiedzą.

Pisałem już o tym parę razy..

To powtórz.

Ani mi się śni. - nie chcę się narazić na protesty innych grupowiczów, ze sie powtarzam.

Data: 2010-04-22 17:17:53
Autor: cirrus
Dobra wiadomość
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hqpehb$maj$3news.onet.pl...
[...]

A są jakieś protesty?

--
stevep

Data: 2010-04-20 21:09:47
Autor: awe
Dobra wiadomość

Użytkownik "PaPi" <raz@dwa.trzy> napisał w wiadomości news:4bcdfa03$1news.home.net.pl...
dla Polski i polaków

Polakow pisze sie wielka litera.
Dlaczego to dobra wiadomosc ? Boli Ciebie, ze ktos min. tworzy miejsca pracy prowadzac biznes w naszym kraju ?
-- -- -- -- -- -- --
papi nie rznij durnia. sprawdz kim jest kulczyk
awe

Data: 2010-04-20 21:43:31
Autor: jadrys
Dobra wiadomość
W dniu 2010-04-20 21:34, EUR pisze:
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hqkrun$pcb$1news.onet.pl...

dla Polski i polaków - Pan Kulczyk nie będzie (przynajmniej na razie) robił "interesów" w Polsce:

http://wyborcza.pl/1,76842,4584356.html

Rada dla tej organizacji - załóżcie podwójne zabezpieczenia na kasę..

Dobra wiadomość