Dobra wiadomość! Wzrosną emerytury!

Data: 2017-02-12 21:05:30
Autor: Dark ice
Dobra wiadomość! Wzrosną emerytury!
http://next.gazeta.pl/next/7,151003,21359140,emerytury-pojda-w-gore-o-cale-0-44-proc-lub-10-zl-brutto.html#BoxBizLinkCD27&a=102&c=70Z27

Dzisiaj podpisałam komunikat o wysokości wskaźnika waloryzacji emerytur i rent w 2017 r. i ogłaszamy, że wskaźnik wynosi 100,44 proc. - powiedziała PAP Rafalska. Oznacza to, że emerytury i renty wzrosną o 0,44 proc. Chyba, że ktoś otrzymuje emeryturę mniejszą od 2272,73 zł brutto. Wtedy państwo będzie wobec nieco będzie hojniejsze, niż wynika to z prostego powiększenia jego emeryturo o 0,44 proc. i otrzyma więcej - całe 10 zł. brutto. Renciści z najniższymi renty otrzymają natomiast po podwyżce świadczenie wyższe o 7,5 zł brutto."

CL

Data: 2017-02-13 07:25:50
Autor: Pajdak

Użytkownik "Dark ice" <ciemny.lud@kupi.to> napisał w wiadomości
[...]

Komu potrzebna taka wiadomość? Ważniejsze ile dostanie Rydzyk i ile
społecznej kasy pójdzie na pospolite ruszenie A.Macierewicza. Pozostali
mordy w kubeł!

--
Lepudruk

Dobra wiadomość! Wzrosną emerytury!