Dobra wiadomość dla Polski..

Data: 2009-08-27 08:10:53
Autor: jadrys
Dobra wiadomość dla Polski..
... i Polaków, nie będziemy Amerykańską tarczą..

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Pozegnajmy-sie-z-amerykanska-tarcza,wid,11433203,wiadomosc_prasa.html

Data: 2009-08-27 00:11:25
Autor: Antenka
Dobra wiadomość dla Polski..
On 27 Sie, 08:10, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
.. i Polaków, nie będziemy Amerykańską tarczą..

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Pozegnajmy-sie-z-amerykanska-t...

Cieszysz się?

Antenka

Data: 2009-08-27 10:34:38
Autor: jadrys
Dobra wiadomość dla Polski..
Antenka pisze:
[...]

Oczywiście, wszyscy  Polacy, ci co pragną długo żyć powinni się cieszyć...

Data: 2009-08-27 04:05:43
Autor: Antenka
Dobra wiadomość dla Polski..
On 27 Sie, 10:34, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Antenka pisze:

> Cieszysz się?

> Antenka

Oczywiście, wszyscy  Polacy, ci co pragną długo żyć powinni się cieszyć...

Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Też się cieszę o tak :-DDD

Antenka

Data: 2009-08-27 17:18:33
Autor: jadrys
Dobra wiadomość dla Polski..

Antenka pisze:

[...]

Niestety nie wszyscy są szczęśliwi z dłuższego życia..  Bardzo duża część ogłupionych przez propagandę debili chciałaby własną piersią bronić USA, nawet za cenę życia.

Data: 2009-08-27 13:22:46
Autor: Antenka
Dobra wiadomość dla Polski..
On 27 Sie, 17:18, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Antenka pisze:

> [...]

bronić USA, nawet za cenę życia.

Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..- Ukryj cytowany tekst -

Trzeba jeszcze wyprowadzić polskie wojsko z Afganistanu.

Antenka

Data: 2009-08-28 06:05:07
Autor: Slavinka
Dobra wiadomość dla Polski..

Antenka pisze:

> [...]

kierunku..- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Trzeba jeszcze wyprowadzić polskie wojsko z Afganistanu.

A bandę poTusków z nie_rządu.

Data: 2009-08-27 21:08:39
Autor: Aron
Dobra wiadomość dla Polski..
akurat wojna NATO w Afganistanie jest na reke Rosji, Putin tez nie
chcialby za bardzo zeby Talibowie poszli dalej na polnoc

aron

Data: 2009-08-27 11:25:04
Autor: ColgatesBilly
Dobra wiadomość dla Polski..
"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> wrote in message news:b70519cb-be8d-4246-9e50-a4582e2ebeb5q5g2000yqh.googlegroups.com...
[...]

Ja tak, ale co powie Ajwajcha to wole nie myslec...

Kol

Dobra wiadomość dla Polski..