Dobra/zla wiadomosc dla antyklerykalow

Data: 2010-01-05 11:26:52
Autor: =heÂŽsk=
Dobra/zla wiadomosc dla antyklerykalow

http://miniurl.pl/atopech

przeczytajcie sami...
--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-01-05 13:22:52
Autor: WW
Dobra/zla wiadomosc dla antyklerykalow
=heÂŽsk= pisze:
http://miniurl.pl/atopech

przeczytajcie sami...

To ma być  nius ?
Złodziej przyłapany na kradzieży złapał co się dało i uciekł.
TeĹź mi nowina.

Pozdrawiam
  WW
"Ein UE, ein Volk, ein EURuro, ein FĂźhrer"
"Kiedy Niemcy uznają się za ofiary II Wojny Światowej, ich
sąsiedzi powinni zacząć się bać. "

p.s.
Nadal wq*** mnie Twoje kodowanie  :-(

Data: 2010-01-05 13:42:15
Autor: =heÂŽsk=
On Tue, 05 Jan 2010 13:22:52 +0100, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

> http://miniurl.pl/atopech

To ma być  nius ?
  odgrzany kotlet ?

Złodziej przyłapany na kradzieży złapał co się dało i uciekł.
Też mi nowina.

 masz na mysli zlodziei z prl ktorzy kradli cudze?

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-01-05 04:55:23
Autor: J-23
On 5 Sty, 13:42, =heÂŽsk= <full bigbred...@interia.pl> wrote:
On Tue, 05 Jan 2010 13:22:52 +0100, WW <wu...@vp.pl> wrote:

> To ma być  nius ?

 odgrzany kotlet ?

> [...]
> Też mi nowina.

 masz na mysli zlodziei z prl ktorzy kradli cudze?

Wlacz swiatla, wylacz myslenie!
Stan dróg poprawi sie sam !http://bezswiatel.4.pl/

cudze, wczesniej zagrabione

J-23 itede...

PS. najwazniejsze dla Polakow i Polski, to w trybie natychmiastowym
nalezy rozwiazac konkordat, i zlikwidowac wszelkie panstwowe dotacje
na rzecz kk

Data: 2010-01-05 14:58:17
Autor: =heÂŽsk=
Dobra/zla wiadomosc dla antyklerykalow
On Tue, 5 Jan 2010 04:55:23 -0800 (PST), J-23 <khanula@gazeta.pl>
wrote:

>  masz na mysli zlodziei z prl ktorzy kradli cudze?

cudze, wczesniej zagrabione

 przez kogo i komu ?

PS. najwazniejsze dla Polakow i Polski, to w trybie natychmiastowym
nalezy rozwiazac konkordat,

 pretensje do kwasniewskiego. konkordat to jego dzielo.

i zlikwidowac wszelkie panstwowe dotacje na rzecz kk

 pod warunkiem likwidacji dotowania partii politycznych.
 dotowanie kk to nie twoj problem, ateuszy jest niewielu
 wiec wiekszosc dotacji pochodzi z podatkow katoli.
 tacy jak ty nie wnosza prawie nic. no moze klecha  w jakims zadupiu za twoje pieniadze kupi flaszke  mszalnego raz na rok. przebolejesz?  co w wami komuchami jest: chcecie decydowac co katole  maja robic ze swoimi pieniedzmi? a co to was obchodzi?
 chca dotowac to dotuja, a takim jak wy nic do tego.
 za swoje marne podatki mozecie sobie utrzymywac np sld.

 --

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-01-05 07:27:49
Autor: J-23
On 5 Sty, 14:58, =heÂŽsk= <full bigbred...@interia.pl> wrote:
On Tue, 5 Jan 2010 04:55:23 -0800 (PST), J-23 <khan...@gazeta.pl>
wrote:

> [...]

 chca dotowac to dotuja, a takim jak wy nic do tego.
 za swoje marne podatki mozecie sobie utrzymywac np sld.

chciales, to masz
popluj sie jeszcze na temat komuchow.
latamito, i kk tysz miloto

Data: 2010-01-06 11:55:32
Autor: =heÂŽsk=
Dobra/zla wiadomosc dla antyklerykalow
On Tue, 5 Jan 2010 07:27:49 -0800 (PST), J-23 <khanula@gazeta.pl>
wrote:

> [...]
>  chca dotowac to dotuja, a takim jak wy nic do tego.
>  za swoje marne podatki mozecie sobie utrzymywac np sld.

 przeciez to tobie przeszkadza kasa z tacy ;o))

popluj sie jeszcze na temat komuchow.

 sporo tu was na psp ;o) kryptokomuchow.

latamito, i kk tysz miloto

 to twoj problem i malo mnie to obchodzi.

Data: 2010-01-05 15:11:59
Autor: WW
=heÂŽsk= pisze:

PS. najwazniejsze dla Polakow i Polski, to w trybie natychmiastowym
nalezy rozwiazac konkordat,

 pretensje do kwasniewskiego. konkordat to jego dzielo.

Sam z sobą podpisał ?

Data: 2010-01-05 15:22:13
Autor: =heÂŽsk=
On Tue, 05 Jan 2010 15:11:59 +0100, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

>  pretensje do kwasniewskiego. konkordat to jego dzielo.
Sam z sobą podpisał ?

 przeciez nie musial. KK mial interes a jaki mial Kwasniewski?

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-01-06 10:38:43
Autor: WW
=heÂŽsk= pisze:
On Tue, 05 Jan 2010 15:11:59 +0100, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

 pretensje do kwasniewskiego. konkordat to jego dzielo.
Sam z sobą podpisał ?

 przeciez nie musial. KK mial interes

No i właśnie o tym interesie czarnych mówimy.

Data: 2010-01-06 11:55:32
Autor: =heÂŽsk=
On Wed, 06 Jan 2010 10:38:43 +0100, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

>  przeciez nie musial. KK mial interes

No i w?a?nie o tym interesie czarnych mówimy.

 skoro tak to jaki w tym interes mial kwasniewski?
 dla przypomnienia: od mlodych lat komunista.

Data: 2010-01-06 13:43:39
Autor: WW
=heÂŽsk= pisze:
On Wed, 06 Jan 2010 10:38:43 +0100, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

 przeciez nie musial. KK mial interes

No i w?a?nie o tym interesie czarnych mĂłwimy.

 skoro tak to jaki w tym interes mial kwasniewski?
 dla przypomnienia: od mlodych lat komunista.

Myślał, blednie jak sie okazało, że czarni okażą wdzięczność za podarowanie im pół Polski.
Ale jak to oni, wzięli a darczyńce kopnęli w du***.
Noama u nich.

Szkoda, ze resztka lewicy nie wyciągnęła z tego wniosków.

Data: 2010-01-05 16:44:27
Autor: sofu
Dobra/zla wiadomosc dla antyklerykalow

Użytkownik "=heRsk=" <fullbigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości

http://miniurl.pl/atopech

przeczytajcie sami...
--

 HeSk

-- -- -- -- -- -- -- -- -- --

A ja przytocze w całosci ten artykuł:

Koniec Komisji Majątkowej
Izabela Kacprzak 05-01-2010, ostatnia aktualizacja 05-01-2010 01:10

Do końca roku Kościół odzyska od państwa wszystko, co stracił w PRL
Krzysztof Wąsowski wiceszef Komisji Majątkowej
autor zdjęcia: Jerzy Dudek
źródło: Fotorzepa
Krzysztof Wąsowski wiceszef Komisji Majątkowej
+zobacz więcej

Działająca od 20 lat kościelno-rządowa Komisja Majątkowa MSWiA w tym roku
zakończy swoją pracę - dowiedziała się "Rz".

- Jestem po rozmowie z sekretarzem Konferencji Episkopatu Polski w tej
sprawie. Kościół chce jak najszybciej zakończyć kwestię roszczeń, a
kontrowersje niech rozstrzygną sądy cywilne - przyznaje "Rz" mec. Krzysztof
Wąsowski, wiceprzewodniczący komisji ze strony kościelnej.

Dlaczego Kościołowi zaczęło się spieszyć z zakończeniem sprawy odszkodowań
za mienie utracone w PRL?

Mec. Wąsowski: - Wokół Komisji Majątkowej zapanowała niezdrowa atmosfera
skandalu i nielegalnego bogacenia się Kościoła. Nie służy ona wizerunkowi
Kościoła.

"Rz" wielokrotnie ujawniała afery związane z wycenami gruntów kościelnych, a
przede wszystkim z działalnością Marka Piotrowskiego, byłego esbeka, który
od kilku lat jest pełnomocnikiem m.in. zakonu elżbietanek i Towarzystwa
Pomocy dla Bezdomnych im. Brata Alberta w Krakowie. Piotrowski słynie z
zadziwiającej skuteczności w uzyskiwaniu gruntów z rekompensat.

Śledztwa w tych sprawach prowadzą prokuratury w Warszawie i Gliwicach.

Wokół komisji narosła niezdrowa atmosfera skandalu. Nie służy ona
wizerunkowi Kościoła

Chodzi m.in. o elżbietanki z Poznania, które dostały 47 hektarów w
Białołęce, dzielnicy Warszawy, wycenione na 30,7 mln zł. Władze Białołęki
twierdzą, że grunty te warte są nawet 240 mln zł.

Rzeczoznawca pracujący dla Towarzystwa Pomocy dla Bezdomnych im. Brata
Alberta w Krakowie miał według śledczych zaniżać wartość działek, które
trafiały do niego w ramach rekompensat.

Krakowskie towarzystwo albertynek jest największym beneficjantem Komisji
Majątkowej. Jak ujawniła "Rz", w ciągu 14 miesięcy dostało prawie 1500
hektarów ziemi na Śląsku i w Małopolsce (choć po wojnie utraciło niespełna
70 hektarów pod Krakowem).

Według wycen, które ma gliwicka prokuratura, wiadomo, że wyceny ziemi, które
dostało towarzystwo, były pięcio-, sześciokrotnie zaniżone. W grudniu
rzeczoznawca Karol Sz. usłyszał już zarzuty za wycenę gruntów w Zabrzu.

Na rozpatrzenie komisji czeka jeszcze 240 wniosków parafii, zakonów i
towarzystw kościelnych (Kościół złożył w sumie 3063 wnioski). MSWiA w
internetowym Biuletynie Informacji Publicznej ujawniło listę ostatnich
podmiotów starających się o rekompensaty. Wśród nich są m.in. Prowincjałat
Zakonu Braci Mniejszych Kapucynów w Krakowie, Zgromadzenie Sióstr
Miłosierdzia św. Wincentego a` Paulo w Warszawie, Zgromadzenie Sióstr
Wizytek w Warszawie, Zgromadzenie Sióstr św. Elżbiety w Nysie i cztery
archidiecezje: katowicka, warszawska, wrocławska i warmińska.

Upublicznienie podmiotów starających się o grunty od państwa miało zwiększyć
przejrzystość działalności komisji. Zdecydowano o tym w czerwcu 2009 r. na
spotkaniu Komisji Wspólnej Przedstawicieli Rządu Rzeczypospolitej Polskiej i
Konferencji Episkopatu Polski. Ustalono też, że wyceny gruntów mają
weryfikować urzędnicy wojewodów. - Tak się dzieje teraz, choć mam
wątpliwości, czy są ku temu podstawy - ocenia Wąsowski.

MSWiA nie ujawnia jednak w BIP, o jakie grunty chodzi danemu wnioskodawcy i
jaka jest cząstkowa oraz całkowita skala ostatnich roszczeń. Wąsowski
przyznaje, że samo ujawnienie listy starających się o zwrot nic nie daje. -
Będę się osobiście starał, aby ujawnić więcej. Kościołowi zależy na pełnej
jawności w tej sprawie - podkreśla.

Moje krótkie podsumowanie:
KRK juz dośc nakradł i czuje nastroje społeczne. Boi sie tez, aby sie temu
ktos blizej nie przyjrzał. Innymi słowy: "na złodzieju czpka gore".
Jedyny pozytyw to to,  ze złodziejskie rozdawnictwo w tej formie sie
skonczy.

sofu

Dobra/zla wiadomosc dla antyklerykalow