Dobra/zla wiadomosc dla antyklerykalow

Data: 2010-01-05 13:22:52
Autor: WW
Dobra/zla wiadomosc dla antyklerykalow
=he®sk= pisze:
http://miniurl.pl/atopech

przeczytajcie sami...

To ma być  nius ?
Złodziej przyłapany na kradzieży złapał co się dało i uciekł.
TeĹĽ mi nowina.

Pozdrawiam
  WW
"Ein UE, ein Volk, ein EURuro, ein FĂĽhrer"
"Kiedy Niemcy uznajÄ… siÄ™ za ofiary II Wojny Ĺšwiatowej, ich
sąsiedzi powinni zacząć się bać. "

p.s.
Nadal wq*** mnie Twoje kodowanie  :-(

Data: 2010-01-05 13:42:15
Autor: =he®sk=
On Tue, 05 Jan 2010 13:22:52 +0100, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

> http://miniurl.pl/atopech

To ma być  nius ?
  odgrzany kotlet ?

Złodziej przyłapany na kradzieży złapał co się dało i uciekł.
Też mi nowina.

 masz na mysli zlodziei z prl ktorzy kradli cudze?

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-01-05 04:55:23
Autor: J-23
On 5 Sty, 13:42, =he®sk= <full bigbred...@interia.pl> wrote:
On Tue, 05 Jan 2010 13:22:52 +0100, WW <wu...@vp.pl> wrote:

> To ma być  nius ?

 odgrzany kotlet ?

> [...]
> Też mi nowina.

 masz na mysli zlodziei z prl ktorzy kradli cudze?

Wlacz swiatla, wylacz myslenie!
Stan dróg poprawi sie sam !http://bezswiatel.4.pl/

cudze, wczesniej zagrabione

J-23 itede...

PS. najwazniejsze dla Polakow i Polski, to w trybie natychmiastowym
nalezy rozwiazac konkordat, i zlikwidowac wszelkie panstwowe dotacje
na rzecz kk

Data: 2010-01-05 14:58:17
Autor: =he®sk=
Dobra/zla wiadomosc dla antyklerykalow
On Tue, 5 Jan 2010 04:55:23 -0800 (PST), J-23 <khanula@gazeta.pl>
wrote:

>  masz na mysli zlodziei z prl ktorzy kradli cudze?

cudze, wczesniej zagrabione

 przez kogo i komu ?

PS. najwazniejsze dla Polakow i Polski, to w trybie natychmiastowym
nalezy rozwiazac konkordat,

 pretensje do kwasniewskiego. konkordat to jego dzielo.

i zlikwidowac wszelkie panstwowe dotacje na rzecz kk

 pod warunkiem likwidacji dotowania partii politycznych.
 dotowanie kk to nie twoj problem, ateuszy jest niewielu
 wiec wiekszosc dotacji pochodzi z podatkow katoli.
 tacy jak ty nie wnosza prawie nic. no moze klecha  w jakims zadupiu za twoje pieniadze kupi flaszke  mszalnego raz na rok. przebolejesz?  co w wami komuchami jest: chcecie decydowac co katole  maja robic ze swoimi pieniedzmi? a co to was obchodzi?
 chca dotowac to dotuja, a takim jak wy nic do tego.
 za swoje marne podatki mozecie sobie utrzymywac np sld.

 --

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-01-05 07:27:49
Autor: J-23
On 5 Sty, 14:58, =he®sk= <full bigbred...@interia.pl> wrote:
On Tue, 5 Jan 2010 04:55:23 -0800 (PST), J-23 <khan...@gazeta.pl>
wrote:

> [...]

 chca dotowac to dotuja, a takim jak wy nic do tego.
 za swoje marne podatki mozecie sobie utrzymywac np sld.

chciales, to masz
popluj sie jeszcze na temat komuchow.
latamito, i kk tysz miloto

Data: 2010-01-06 11:55:32
Autor: =he®sk=
Dobra/zla wiadomosc dla antyklerykalow
On Tue, 5 Jan 2010 07:27:49 -0800 (PST), J-23 <khanula@gazeta.pl>
wrote:

> [...]
>  chca dotowac to dotuja, a takim jak wy nic do tego.
>  za swoje marne podatki mozecie sobie utrzymywac np sld.

 przeciez to tobie przeszkadza kasa z tacy ;o))

popluj sie jeszcze na temat komuchow.

 sporo tu was na psp ;o) kryptokomuchow.

latamito, i kk tysz miloto

 to twoj problem i malo mnie to obchodzi.

Data: 2010-01-05 15:11:59
Autor: WW
=he®sk= pisze:

PS. najwazniejsze dla Polakow i Polski, to w trybie natychmiastowym
nalezy rozwiazac konkordat,

 pretensje do kwasniewskiego. konkordat to jego dzielo.

Sam z sobą podpisał ?

Data: 2010-01-05 15:22:13
Autor: =he®sk=
On Tue, 05 Jan 2010 15:11:59 +0100, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

>  pretensje do kwasniewskiego. konkordat to jego dzielo.
Sam z sob± podpisał ?

 przeciez nie musial. KK mial interes a jaki mial Kwasniewski?

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-01-06 10:38:43
Autor: WW
=he®sk= pisze:
On Tue, 05 Jan 2010 15:11:59 +0100, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

 pretensje do kwasniewskiego. konkordat to jego dzielo.
Sam z sobą podpisał ?

 przeciez nie musial. KK mial interes

No i właśnie o tym interesie czarnych mówimy.

Data: 2010-01-06 11:55:32
Autor: =he®sk=
On Wed, 06 Jan 2010 10:38:43 +0100, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

>  przeciez nie musial. KK mial interes

No i w?a?nie o tym interesie czarnych mówimy.

 skoro tak to jaki w tym interes mial kwasniewski?
 dla przypomnienia: od mlodych lat komunista.

Data: 2010-01-06 13:43:39
Autor: WW
=he®sk= pisze:
On Wed, 06 Jan 2010 10:38:43 +0100, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

 przeciez nie musial. KK mial interes

No i w?a?nie o tym interesie czarnych mĂłwimy.

 skoro tak to jaki w tym interes mial kwasniewski?
 dla przypomnienia: od mlodych lat komunista.

Myślał, blednie jak sie okazało, że czarni okażą wdzięczność za podarowanie im pół Polski.
Ale jak to oni, wzięli a darczyńce kopnęli w du***.
Noama u nich.

Szkoda, ze resztka lewicy nie wyciągnęła z tego wniosków.