Dobre Konto - czy takie dobre?

Data: 2011-02-15 21:12:02
Autor: RobertS
Dobre Konto - czy takie dobre?
0 zł za prowadzenie konta
0 zł za kartę do konta
0 zł za wypłatę ze wszystkich bankomatów
0 zł za przelewy w necie

aby mieć takie warunki trzeba przelać na ww. konto min. 1000 zł w miesiącu i wykonać min. 1 transakcję bezgotówkową

i 3% cashback za zakupy w spoĹĽywczakach i na stacjach paliw

tyle ulotka, spojrze jeszcze do toip, czy może ktoś już jakieś minusy tego konta (Dobre Konto w Millennium) znalazł?

RobertS

Data: 2011-02-15 12:29:05
Autor: Clegan
Dobre Konto - czy takie dobre?

Było

Data: 2011-02-15 21:32:26
Autor: RobertS
Dobre Konto - czy takie dobre?
W dniu 2011-02-15 21:29, Clegan pisze:
On 15 Lut, 21:12, RobertS<bo...@xpostx.pl>  wrote:

Było

fakt, dopiero teraz znalazłem, chyba sobie to konto założę jedynie ze względu na ten 3% zwrot, jednak trochę tankuję i w spożywczych kupuję ;-)

RobertS

Data: 2011-02-15 12:32:52
Autor: Krzysiek
Dobre Konto - czy takie dobre?
[...]

miesi±cu i wykonać min. 1 transakcję bezgotówkow±
Te ich transakcje kart± debetow±...to ta forma pozbywania się
problemów z kartami kredytowymi?:P

a minus widzę taki, że "nie ma możliwo¶ci zamiany dotychczas
posiadanego konta na Dobre Konto".
(Czyli pewnie trzeba zamkn±ć rachunek, otworzyć nowy z nowym numerem)
Ja bym się z takim bankiem nie wi±zał.

Drogie wypłaty z bankomatów za granic± 2,5% min 9zł.
Dodatkowo przy przeliczeniach walutowych pobieraj± 3%. Razem 5,5%.

3zł za odwołanie polecenia zapłaty

Data: 2011-02-15 21:44:46
Autor: RobertS
Dobre Konto - czy takie dobre?

a minus widzę taki, że "nie ma możliwo¶ci zamiany dotychczas
posiadanego konta na Dobre Konto".
(Czyli pewnie trzeba zamkn±ć rachunek, otworzyć nowy z nowym numerem)
Ja bym się z takim bankiem nie wi±zał.

na razie interesuje mnie tylko to ich Dobre konto, główne i tak mam gdzie indziej; gorzej maj± ci którzy chcieliby inne konto w Mille zamieniać na dobre

Drogie wypłaty z bankomatów za granic± 2,5% min 9zł.
Dodatkowo przy przeliczeniach walutowych pobieraj± 3%. Razem 5,5%.
czyli ich kart± nie wart± wypłacać za granic±, ale od czego ma się debetówkę z Polbanku ;-)

3zł za odwołanie polecenia zapłaty
PZ nie będę zlecał

RobertS

Data: 2011-02-16 20:38:07
Autor: RobertS
Dobre Konto - czy takie dobre?
założyłem sobie dzisiaj Dobre Konto, trwało to ponad godzinę, bo byłem kiedy¶ klientem Mille i pracownicy banku musieli mnie reaktywować jako klienta

podczas tej operacji miałem czas udać się na pifko a pracownik banku zadzwonił kiedy udało mu się wygrać z systemem...

więc jeżeli kto¶ chce ww. konto założyć i korzystał już kiedy¶ z usług Mille to może nastawić się na dłuższ± wizytę w placówce

RobertS

Data: 2011-02-16 13:42:57
Autor: witek
Dobre Konto - czy takie dobre?
On 2/16/2011 1:38 PM, RobertS wrote:

podczas tej operacji miałem czas udać się na pifko a pracownik banku
zadzwonił kiedy udało mu się wygrać z systemem...

je¶li bank stawiał piwo i płacił za czas spędzony na tym piwie przyzwoit± stawkę, to mogę tam konto otworzyć.
w przeciwnym wypadku nie widzę powodów, żeby się tam zjawiać.

Data: 2011-02-16 20:46:18
Autor: RobertS
Dobre Konto - czy takie dobre?

je¶li bank stawiał piwo i płacił za czas spędzony na tym piwie
przyzwoit± stawkę, to mogę tam konto otworzyć.
w przeciwnym wypadku nie widzę powodów, żeby się tam zjawiać.

aż tak dobrze to nie miałem, ale w pewnej chwili przyszło mi na my¶l, że bank mógłby mi co¶ zaoferować za stracony czas...

RobertS

Data: 2011-02-16 21:27:33
Autor: Piotr Gralak
Dobre Konto - czy takie dobre?
RobertS napisał(a):

[...]

mi zaoferowal :D kubek i dlugopis :)))
bo mialem tak jak ty. z tym ze oddzial mam w tym budynku co pracuje, wiec pani zadzwonila, jak sie uporala, zjechalem i dokonczylismy.

PG

Data: 2011-02-16 21:48:05
Autor: RobertS
Dobre Konto - czy takie dobre?

mi zaoferowal :D kubek i dlugopis :)))
bo mialem tak jak ty. z tym ze oddzial mam w tym budynku co pracuje,
wiec pani zadzwonila, jak sie uporala, zjechalem i dokonczylismy.

PG

a dopominałe¶ się czy tak sami z siebie?

RobertS

Data: 2011-02-17 02:19:15
Autor: ls
Dobre Konto - czy takie dobre?
On 16 Lut, 22:14, Piotr Gralak <gra...@gazeta.pl> wrote:
RobertS napisa (a):

> a dopomina e si czy tak sami z siebie?

sami :)

Ja zakladalem od zera przez net (wizyta kuriera)
I dostalem padzik pod myszke ;)
--
pozdr.
ls

Data: 2011-02-16 22:02:12
Autor: mvoicem
Dobre Konto - czy takie dobre?
(16.02.2011 20:38), RobertS wrote:
[...]

Rozci±gn±łbym to zastrzeżenie o każd± jedn± wizytę w Mille. Tam strach
się zapytać o godzinę, bo zanim udziel± odpowiedzi to ta się
zdezaktualizuje.

p. m.

Data: 2011-02-19 12:04:09
Autor: Zbyszek
Dobre Konto - czy takie dobre?
Robert,

czy możesz dać znać co¶ o pierwszych do¶wiadczeniach ze zwrotem 3%, jakie  sicie popularne się łapi±, stacje itp ?

Kieruję to pytanie tez do innych Dobrokontowców.
--
Pozdrawiam,
Z.

Data: 2011-02-19 12:08:40
Autor: lolekanabolek
Dobre Konto - czy takie dobre?
W dniu 2011-02-19 12:04, Zbyszek pisze:
Robert,

czy możesz dać znać co¶ o pierwszych do¶wiadczeniach ze zwrotem 3%,
jakie sicie popularne się łapi±, stacje itp ?

Kieruję to pytanie tez do innych Dobrokontowców.
byłem w banku i się pytałem o sklepy z mojego miasta
Pani z banku twierdziła, że auchan, tesco, paweł&piotr, itp się łapi±
twierdziła, że lidl też, chociaż moim zdaniem jest do dyskont a one maja inny kod MMC, w każdym razie wzięła mój telefon i miała do mnie zadzwonić na drugi dzień jak się dowie
na razie minęły już 2 dni i cisza ;))

Marcin

Data: 2011-02-15 21:29:03
Autor: RobertS
Dobre Konto - czy takie dobre?

tego konta (Dobre Konto w Millennium) znalazł?

do posiadaczy konto w Mille

czy Pakiet „Bezpieczna karta” (ubezpieczenie) jest obowiązkowe?
bank wspomina również o ubezpieczeniu MilleZdrowie za 1,99 zł miesięcznie, czy jest obowiązkowe?

RobertS

Data: 2011-02-15 22:21:32
Autor: Piotr Gralak
Dobre Konto - czy takie dobre?
RobertS napisał(a):

[...]

Millezdrowie to tak naprawdę NNW. Do wyłączenia natychmiast przy zakładaniu (nieobowiązkowe). Ubezpieczenie karty również nieobowiązkowe (do wyłączenia po otrzymaniu i aktywacji karty)

PG

Data: 2011-02-15 22:27:43
Autor: RobertS
Dobre Konto - czy takie dobre?

[...]

super, dzięki za info

a czy można samemu zdefiniować wartość przelewów przez net? ileś lat temu jak chciałem przelać 30kzł to musiałem się pofatygować do placówki banku... ;-/

RobertS

Data: 2011-02-15 22:32:48
Autor: Piotr Gralak
Dobre Konto - czy takie dobre?
RobertS napisał(a):

a czy można samemu zdefiniować wartość przelewów przez net? ileś lat temu jak chciałem przelać 30kzł to musiałem się pofatygować do placówki banku... ;-/

podobno można już przez net. ale mnie dziś przy zakładaniu konta w oddziale spytano o limity w millenet (max. 50k) i limity w bankomatach (max. 10k)

Data: 2011-02-16 21:33:51
Autor: Ra
Dobre Konto - czy takie dobre?
W dniu 2011-02-15 21:12, RobertS pisze:
[...]

dziś jest tak, za rok wprowadzą opłaty, potem wymyślą kolejny rodzaj konta
komu chce się w to bawić
zresztą to oferta pod przyszłą sprzedaż banku

Data: 2011-02-16 21:48:49
Autor: RobertS
Dobre Konto - czy takie dobre?

dziś jest tak, za rok wprowadzą opłaty, potem wymyślą kolejny rodzaj konta
komu chce się w to bawić
zresztą to oferta pod przyszłą sprzedaż banku

to jest akurat oczywiste, ale skoro bank pozwala człowiekowi zarobić to dlaczego z tego nie skorzystać?

jak za rok oferta się popsuje to konto zawsze można zamknąć...

RobertS

Data: 2011-02-16 22:42:42
Autor: Ra
Dobre Konto - czy takie dobre?
W dniu 2011-02-16 21:48, RobertS pisze:

[...]

to miałbym już 3 konto o warunkach jw ;)

Data: 2011-02-16 23:01:06
Autor: RobertS
Dobre Konto - czy takie dobre?

to miałbym już 3 konto o warunkach jw ;)

a gdzie masz pozostałe dwa? vide brak opłat i 3% cashback...
RobertS

Data: 2011-02-16 23:20:47
Autor: T.F.
Dobre Konto - czy takie dobre?
On 15/02/2011 20:12, RobertS wrote:

i 3% cashback

tego konta znalazł?

kody MCC ?

--
T.F.

Data: 2011-02-17 08:16:27
Autor: lolekanabolek
Dobre Konto - czy takie dobre?
W dniu 2011-02-17 00:20, T.F. pisze:
On 15/02/2011 20:12, RobertS wrote:

i 3% cashback

tego konta znalazł?

kody MCC ?

tylko jak sprawdzić jaki kod jest przypisany do sklepu??
na wydruku terminala nie mogę znaleźć kodu MMC

Marcin

Data: 2011-02-16 23:31:46
Autor: lolekanabolek
Dobre Konto - czy takie dobre?
W dniu 2011-02-15 21:12, RobertS pisze:

aby mieć takie warunki trzeba przelać na ww. konto min. 1000 zł w
miesiącu i wykonać min. 1 transakcję bezgotówkową

ten jeden tysiąc to może być dowolna wpłata na konto, nie jest wymagane aby było to wynagrodzenie??

Marcin

Data: 2011-02-17 16:05:02
Autor: radar
Dobre Konto - czy takie dobre?
W dniu 2011-02-15 21:12, RobertS pisze:
i 3% cashback za zakupy w spoĹĽywczakach i na stacjach paliw

A jaka jest podstawa prawna (nie) opodatkowania cashback? bo dezinfolinia nie chciała mi powiedzieć a na www nie znalazłem oprócz tego co w regulaminie...
(...)
6. Wypłacana Nagroda jest zwolniona z podatku
dochodowego, z wyjÄ…tkiem sytuacji, gdy jest ona
otrzymana przez Klienta w zwiÄ…zku z prowadzonÄ… przez
niego pozarolniczą działalnością gospodarczą i stanowi
przychód z tej działalności - zgodnie z przepisami
Ustawy o podatku dochodowym od osĂłb fizycznych.
(...)

--
radar

Data: 2011-02-17 07:30:52
Autor: Clegan
Dobre Konto - czy takie dobre?
On 17 Lut, 16:05, radar <_sara_@_post_._pl_> wrote:
> [...]

tego co w regulaminie...
(...)
6. Wypłacana Nagroda jest zwolniona z podatku
dochodowego, z wyj±tkiem sytuacji, gdy jest ona
otrzymana przez Klienta w zwi±zku z prowadzon± przez
niego pozarolnicz± działalno¶ci± gospodarcz± i stanowi
przychód z tej działalno¶ci - zgodnie z przepisami
Ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych.

Jak mniemam będzie to art. 21 ust. 1 pkt 68 ustawy o podatku