Dobre Konto - czy takie dobre?

Data: 2011-02-15 21:29:03
Autor: RobertS
Dobre Konto - czy takie dobre?

tyle ulotka, spojrze jeszcze do toip, czy może ktoś już jakieś minusy
tego konta (Dobre Konto w Millennium) znalazł?

do posiadaczy konto w Mille

czy Pakiet „Bezpieczna karta” (ubezpieczenie) jest obowiązkowe?
bank wspomina również o ubezpieczeniu MilleZdrowie za 1,99 zł miesięcznie, czy jest obowiązkowe?

RobertS

Data: 2011-02-15 22:21:32
Autor: Piotr Gralak
Dobre Konto - czy takie dobre?
RobertS napisał(a):

[...]

Millezdrowie to tak naprawdę NNW. Do wyłączenia natychmiast przy zakładaniu (nieobowiązkowe). Ubezpieczenie karty również nieobowiązkowe (do wyłączenia po otrzymaniu i aktywacji karty)

PG

Data: 2011-02-15 22:27:43
Autor: RobertS
Dobre Konto - czy takie dobre?

[...]

super, dzięki za info

a czy można samemu zdefiniować wartość przelewów przez net? ileś lat temu jak chciałem przelać 30kzł to musiałem się pofatygować do placówki banku... ;-/

RobertS

Data: 2011-02-15 22:32:48
Autor: Piotr Gralak
Dobre Konto - czy takie dobre?
RobertS napisał(a):

a czy można samemu zdefiniować wartość przelewów przez net? ileś lat temu jak chciałem przelać 30kzł to musiałem się pofatygować do placówki banku... ;-/

podobno można już przez net. ale mnie dziś przy zakładaniu konta w oddziale spytano o limity w millenet (max. 50k) i limity w bankomatach (max. 10k)

Dobre Konto - czy takie dobre?