"Dobre ZOMO" Piotrowicza.

Data: 2015-11-28 04:12:12
Autor: stevep
"Dobre ZOMO" Piotrowicza.
# W programie PIASKIEM PO OCZACH red.Piasecki spytał posła PiS Piotrowicza  - byłego członka PZPR do 1989 roku, PRL-owskiego prokuratora - "jak akurat  on, czuje się w roli człowieka, który dziś przywraca praworządność i  walczy z postkomunizmem?"

Po tym pytaniu Piotrowicz prawie wybuchł i prawie krzyczał.."Pan nie zna  mojej historii. W tamtym czasie ponosiłem większe ryzyko pomagając tym,  którzy roznosili ulotki niż ci, którzy te ulotki roznosili...wielu ludzi  jest mi wdzięcznych za to, że w tamtym czasie ich osłaniałem i mocno  wspierałem". Czyli pan był Konradem Wallenrodem systemu komunistycznego? -  spytał Piasecki ironicznie...

Czy ten Piasecki nie rozumie? Piotrowicz stał tam, gdzie stało ZOMO, ale  to było dobre ZOMO. No i nosił ulotki. Do siedziby Milicji. To już  kolejny, który PZPR chciał rozwalić od środka. Pierwszy był niejaki  Targalski. Potem byli jeszcze Wasserman, Jasiński. Słowem, było ich tam  bez liku. Niestety, nieboszczka PZPR jakoś długo żyła he he
Sześć lat po skończeniu aplikacji prokuratorskiej, osiem lat po  zakończeniu studiów, niecałe dwa lata po ogłoszeniu stanu wojennego czynił  dobro pobierając równocześnie wysokie uposażenie, awansował a nawet dostał  odznaczenie za zasługi, a te głąby - ówcześni opozycjoniści zamiast brać  przykład z takich Wallenrodów, nadstawiali plecy.

Cały ten PiS, cóż za zbieranina szubrawców.. ups... sorry Wallenrodów.  Taki Wallenrod Chazan, nie dość że eksterminował małe miasteczko  (skrobankami)jest teraz u nich naczelnym obrońcą życia. Ziobro, przez  którego ilość przeszczepów spadła z 1400 do 800, czyli tylko w 2007 roku  ok 600 osób poszło do piachu, jest wzorem sprawiedliwości, Wallenrod  Kamiński, Wallenrod Maliniak (podejrzenia w sprawie kilometrówek,  ułaskawienia kolesia zięcia Kaczyńskiego, lobbowanie SKOK, Wallenrod  sekretarz stanu Wąsik, Wallenrod prezes ARiMR Daniel Obajtek z zarzutami  prokuratorskimi itp

Piotrowicz czynił dobro również w wolnej Polsce, takiemu choćby księdzu z  Tylawy, specjaliście od kąpania i masowania dziewczynek, ktorego pedofilię  uznał za bioenegoterapię.

Tu moja prośba o wpisy osób które zaznały dobra z rąk rzeczonego. Czyż nie  czas najwyższy na podziękowania? #
Ze strony:
http://skroc.pl/ef4d8

--
stevep
-- -- -

Data: 2015-11-28 18:21:39
Autor: Mark Woydak
"Dobre ZOMO" Piotrowicza.
Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.x8si6mg450oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Prezes też walczył! Opornik w klapie piżamy nosił. To, że Jaruzelski nawet go nie chciał aresztować to taka zmyła!

Mark Woydak

--

"Dobre ZOMO" Piotrowicza.