Dobre komisy - katowicka i Slask

Data: 2009-07-29 07:23:10
Autor: Areq
Dobre komisy - katowicka i Slask
Od jakiegos czasu poszukuje samochodu do 14 000 w sensownym stanie.
Niestety jakos nie udaje mi sie go znalezc w Warszawie. W przyszlym
tygodniu udaje sie na Slask wiec chcialbym przy okazji tam poszukac
czegos sensownego.

Czy mozecie polecic jakies dobre komisy wzdluz trasy katowickiej oraz
w samych Katowicach i okolicy?

Pozdrawiam
Arek

Data: 2009-07-29 07:30:48
Autor: MarMarK
On 29 Lip, 16:23, Areq <arkadiusz.ja...@gmail.com> wrote:
Czy mozecie polecic jakies dobre komisy wzdluz trasy katowickiej oraz
w samych Katowicach i okolicy?

Może giełda w Mysłowicach? Wystawiają się tam komisy z całej okolicy.

Pozdrawiam
MK

Data: 2009-07-29 16:40:06
Autor: kamil d
MarMarK pisze:
Może giełda w Mysłowicach? Wystawiają się tam komisy z całej okolicy.

Delikatnie mówiąc: może lepiej nie ;)

--
kamil d
red 206

Data: 2009-07-29 20:49:41
Autor: uciu
Dobre komisy - katowicka i Slask

Może giełda w Mysłowicach? Wystawiają się tam komisy z całej okolicy.

jeśli byś tam był to unikaj cwaniaków z komisu TRIO z Mysłowic:-)

Data: 2009-07-29 18:46:44
Autor: WIHEDCNF
Dobre komisy - katowicka i Slask

Uzytkownik "Areq"

Niestety jakos nie udaje mi sie go znalezc w Warszawie.

Trafienie dzisiaj w calym kraju auta, które spelni nasze oczekiwania to prawie graniczy z cudem - wiem bo szukalem dosc dlugo. Radze szukac poprzez ogloszenia internetowe aut od pierwszego wlasciciela kupionych w POLSKIM salonie, wzglednie flotowych, ale takich, ze od floty mial prawo odkupic auto pracownik, który nim jezdzil i nie daj sie nabrac, ze zginela ksiazka przegladów, bo kazdy normalny, który nie ma nic do ukrycia strzeze jej jak wlasnego oka.
Aut które opisuje nie znajdziesz w ZADNYM komisie, poniewaz zanim tam dojada juz znajduja nabywców.

Data: 2009-07-29 21:20:50
Autor: bratPit
[...]

moze byc kupione za granica ale takie w dobrym stanie bedzie na pewno _drozsze_ niz polskie salonówki,
brat

Data: 2009-07-30 08:36:33
Autor: Henio
Dobre komisy - katowicka i Slask

Uzytkownik "Areq" <arkadiusz.janik@gmail.com> napisal w wiadomosci news:6d05b56d-7b4c-4581-af55-f6a5c9a44a33e11g2000yqo.googlegroups.com...
[...]

Komis Ren-Car w Siewierzu, prawie 100 aut.
http://rencar.gratka.pl/

Data: 2009-07-31 22:29:51
Autor: PeJot - Krak
[...]

Ogladales moze poflotowe w  http://www.eurosamochody.pl/ ?
Sam jestem ciekawy co reprezentuje oferta w/w handlarza ...

pozdro

PeJot

Data: 2009-08-03 03:14:42
Autor: Areq
On 31 Lip, 22:29, "PeJot - Krak" <p...@usun.tlen.pl> wrote:
Ogladales moze poflotowe w  http://www.eurosamochody.pl/?
Sam jestem ciekawy co reprezentuje oferta w/w handlarza ...

pozdro

PeJot

Ostatnio stwierdziłem, że aby kupić samochód, trzeba już jakiś mieć -
cieżko jest dojechać do komisów.
Komisy nie chcą brać żadnej odpowiedzialności za to co sprzedają, itp.

Aż żałuję, że firma AAAuto nie wytrzymała konkurencji w Polsce :(

Jutro ruszam w drogę i zobaczę czy znajdę coś ciekawego.

Pozdrawiam
Arek

Dobre komisy - katowicka i Slask