Dobre komisy - katowicka i Slask

Data: 2009-07-29 18:46:44
Autor: WIHEDCNF
Dobre komisy - katowicka i Slask

Uzytkownik "Areq"

Niestety jakos nie udaje mi sie go znalezc w Warszawie.

Trafienie dzisiaj w calym kraju auta, które spelni nasze oczekiwania to prawie graniczy z cudem - wiem bo szukalem dosc dlugo. Radze szukac poprzez ogloszenia internetowe aut od pierwszego wlasciciela kupionych w POLSKIM salonie, wzglednie flotowych, ale takich, ze od floty mial prawo odkupic auto pracownik, który nim jezdzil i nie daj sie nabrac, ze zginela ksiazka przegladów, bo kazdy normalny, który nie ma nic do ukrycia strzeze jej jak wlasnego oka.
Aut które opisuje nie znajdziesz w ZADNYM komisie, poniewaz zanim tam dojada juz znajduja nabywców.

Data: 2009-07-29 21:20:50
Autor: bratPit
[...]

moze byc kupione za granica ale takie w dobrym stanie bedzie na pewno _drozsze_ niz polskie salonówki,
brat

Dobre komisy - katowicka i Slask