Dobre konto w Millennium - jak zrobić przelew be z karty?

Data: 2011-03-21 20:10:10
Autor: Bogdan B.
Dobre konto w Millennium - jak zrobić przelew be z karty?
Otwarłem dzisiaj Dobre Konto w Millennium i mam problem ze zrobieniem
przelewu z tego konta.
Przy próbie wykonania przelewu lub dodania odbiorcy, mam taki komunikat:

"Usługa H@słaSMS jest nieaktywna!
H@słaSMS można uaktywnić postępując zgodnie z poniższą instrukcją:
- zadzwoń na numer 0 801 331 331 lub +48 22 598 40 40 (dla połączeń z zagranicy lub telefonów komórkowych),
- wybierz opcję 1 (połączenie w języku polskim),
- wybierz opcję 3, aby połączyć się z operatorem w celu edycji ustawień H@sełSMS,
- wprowadź 8-cyfrowy Millekod,
- wprowadź 8-cyfrowe H@sło1,
- po chwili uzyskasz połączenie z operatorem; poproś o aktywację H@sełSMS.
Ponowna aktywacja usługi możliwa jest również po wydrukowaniu H@sła2 w dowolnym bankomacie Millennium przy pomocy karty Millennium VISA Electron."

Problem w tym, że infolinia nie chce mi tego aktywować, nie chce
powiedzieć dlaczego nie chce aktywować, twierdzi że oddział też
tego nie zrobi i każe czekać na kartę.

Pytanie: czy infolinia wie co mówi? Słyszałem że kiedyś w Millenium
karta była konieczna żeby aktywnie używać systemu transakcyjnego,
ale myślałem że się z tego wyleczyli.

Zna ktoś sposób żeby sprawę odetkać bez czekania na kartę? Może
inna dysponentka na infolinii albo jednak oddział?

Data: 2011-03-21 20:31:01
Autor: Rafał
W dniu 2011-03-21 20:10, Bogdan B. pisze:
Zna ktoś sposób żeby sprawę odetkać bez czekania na kartę? Może
inna dysponentka na infolinii albo jednak oddział?

Ja tam puściłem przelew przez operatora. 50gr. Kiedy człowiek myśli, że wszystko wygląda pięknie, zawsze przywalą mu jakimś babolem. Gdyby nie te hasła to mogłaby być całkiem ciekawa oferta, ale tak klient dostaje między oczy na starcie. Takie drogie to robienie kart w oddziale? Citi potrafi, Polbank potrafi (za wyjątkiem kiedy karty akurat "wyszły"). A co jakbym nie chciał karty? Brak przelewów?

--
Raf

Data: 2011-03-22 10:06:06
Autor: RobertS
[...]

od lat to samo, musisz mieć kartę debetową, aby wyciągnąć Hasło2 z bankomatu, potem ustawiasz sobie potwierdzenia sms-owe i wszystko jest ok

na kartę czekałem 3 dni robocze, jest bezpłatna (kiedyś bank kasował za nią 15 zł)

Zna ktoś sposób żeby sprawę odetkać bez czekania na kartę? Może
inna dysponentka na infolinii albo jednak oddział?

osobiście w oddziale

RobertS

Data: 2011-03-22 16:55:32
Autor: Wojciech Nawara
W dniu 2011-03-22 10:06, RobertS pisze:

Zna ktoś sposób żeby sprawę odetkać bez czekania na kartę? Może
inna dysponentka na infolinii albo jednak oddział?

osobiście w oddziale

Oddział też nie aktywuje haseł SMS.

Data: 2011-03-22 16:58:14
Autor: Wojciech Nawara
[...]

Mam tak samo. Najpierw odmówili mi założenia rachunku via net, bo miałem kiedyś u nich produkty, podczas wizyty w oddziale odmówili mi założenia konta od ręki (bo blokada kartoteki i trzeba przyjść 2 razy), a w końcu po założeniu konta odmówili mi aktywacji haseł SMS przez telefon. Dla bezpieczeństwa.
Napisałem maila pocztą wewnętrzną czym sobie zasłużyłem na odmowę aktywacji haseł SMS. Zobaczymy co napiszą.

Data: 2011-03-22 18:18:25
Autor: Bogdan B.
W dniu 2011-03-22 16:58, Wojciech Nawara pisze:

[...]

U mnie dokładnie to samo, miałem kiedyś produkty i w niedzielę
w oddziale nie założyli konta, dopiero w poniedziałek.

> Napisałem maila pocztą wewnętrzną czym sobie zasłużyłem na odmowę
> aktywacji haseł SMS. Zobaczymy co napiszą.

Jeżeli możesz to zamieść tą odpowiedź.

Data: 2011-03-22 18:42:29
Autor: RobertS
Dobre konto w Millennium - jak zrobić przelew bez karty?
U mnie dokładnie to samo, miałem kiedyś produkty i w niedzielę
w oddziale nie założyli konta, dopiero w poniedziałek.

miałem tak samo, ale założyli mi podczas jednej wizyty w oddziale, tylko trochę długo to trwało więc w tzw. międzyczasie udałem się jeszcze do pubu celem wypicia piwa, jak wróciłem to wszystko było gotowe ;-)

 > Napisałem maila pocztą wewnętrzną czym sobie zasłużyłem na odmowę
 > aktywacji haseł SMS. Zobaczymy co napiszą.

Jeżeli możesz to zamieść tą odpowiedź.

jeżeli coś odpiszą...
nie przelewałem żadnej poważnej kasy zanim nie dostałem debetówki

przy okazji, czy można dostać drugą debetówkę do konta wystawioną na kogoś innego coś a la karta dodatkowa do kk?

czy może konto musi być wspólne i dopiero wtedy dają drugą kartę?
RobertS

Data: 2011-03-23 16:29:24
Autor: Wojciech Nawara

uprzejmie informuję, że aktywacji usługi H@sełSMS można dokonać poprzez Millenet lub telefonicznie poprzez serwis Telemillennium. Opcja druga dostępna jest wyłącznie dla Klientów, którzy kiedyś posiadali zdefiniowaną tą usługę na inny numer telefonu komórkowego. W związku z tym nie jest ona dostępna dla nowych Klientów.

Data: 2011-03-23 21:19:11
Autor: RobertS
W dniu 2011-03-23 18:48, Bogdan B. pisze:
[...]

czyli bez karty ani rusz?

RobertS

Data: 2011-03-23 22:26:17
Autor: Bogdan B.
W dniu 2011-03-23 21:19, RobertS pisze:
[...]

Na to wygląda.
Konto otworzyłem żeby kartą płacić, więc sobie poradzę, ale technologię
uważam za dziwaczną.

Data: 2011-03-24 09:38:01
Autor: RobertS
Dobre konto w Millennium - jak zrobić przelew bez karty?

Na to wygląda.
Konto otworzyłem żeby kartą płacić, więc sobie poradzę, ale technologię
uważam za dziwaczną.

taki to bank, kiedyś karta była PŁATNA (15 zł/rok chyba), założyłem konto, aby pobawić się aukcjami lokat i oczywiście bez hasła2 ani rusz, no to zamówiłem debetówkę, odebrałem w oddziale, poszedłem do bankomatu, wygenerowałem kod, a 3 min. później oddałem kartę pracownikowi - patrzył na mnie jak na wariata, ale była mi ona potrzebna TYLKO, aby wygenerować to hasło...

RobertS

Data: 2011-03-24 22:12:06
Autor: Wojciech Nawara
W dniu 2011-03-24 09:38, RobertS pisze:

taki to bank, kiedyś karta była PŁATNA (15 zł/rok chyba), założyłem
konto, aby pobawić się aukcjami lokat i oczywiście bez hasła2 ani rusz,

Z millennijnych ciekawostek - a zauważył ktoś, że przelewy jednorazowe zewnętrzne są bezpłatne, ale każdorazowa realizacja zlecenia stałego zewnętrznego - nawet tego zleconego przez millenet - jest płatna i kosztuje 50 groszy? :-))

Z kolei przelew jednorazowy u konsultanta kosztuje 2 PLN, ale poszukujący oszczędności mogą to załatwić definiując zlecenie stałe (darmowo), którego każdorazowo realizacja będzie kosztowała... 50 gr :-)

Po dopisku "Pamiętaj! Ze względów technicznych sposobu zapisu zleceń stałych w systemie Banku do wymaganej przez Ciebie ostatniej daty realizacji zawsze dodaj jeden dzień w dacie zakończenia zlecenia." wnioskuję, że da się zlecić zlecenie stałe wykonywane np. co 12 miesięcy, dla którego data zakończenia wypada za tydzień, a data realizacji jutro. :-)

Data: 2011-03-24 22:26:44
Autor: Wojciech Nawara
W dniu 2011-03-24 22:12, Wojciech Nawara pisze:

Z kolei przelew jednorazowy u konsultanta kosztuje 2 PLN, ale
poszukujący oszczędności mogą to załatwić definiując zlecenie stałe
(darmowo), którego każdorazowo realizacja będzie kosztowała... 50 gr :-)

Zawsze można też zdefiniować u konsultanta tzw. płatność za rachunki (darmowo), zrealizować u konsultanta (50 gr.) lub w IVR (także 50 gr), a następnie usunąć płatność (darmowo).

Kto im te taryfy układa? :-))))

Dobre konto w Millennium - jak zrobić przelew be z karty?