"Dobre" maniery pisowskiej megiery.

Data: 2018-04-11 04:11:27
Autor: stevep
"Dobre" maniery pisowskiej megiery.
# Na słowa Kamili Gasiuk-Pihowicz zareagowała posłanka PiS Krystyna  Pawłowicz:

Mam apel, żeby lewa część sali opanowała chamstwa lewackie swojej  przedstawicielki, która nie potrafi bez obrażania kogokolwiek mordy swojej  otworzyć
- Protestuję, można się nie zgadzać z panią Gasiuk-Pihowicz, ale... -  zareagował oburzony poseł niezrzeszony Janusz Sanocki. #
Więcej:  http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114884,23250163,nie-potrafi-otworzyc-mordy-bez-obrazania-pawlowicz-znow-sie.html

--
stevep

Data: 2018-04-11 06:12:48
Autor: jacekbialy80
"Dobre" maniery pisowskiej megiery.
?ęwołg eicam eizdg kyzcszip uzsyzrawot ywa

Data: 2018-04-11 08:43:34
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu środa, 11 kwietnia 2018 15:12:49 UTC+2 użytkownik jacekb....@gmail.com napisał:
?ęwołg eicam eizdg kyzcszip uzsyzrawot ywa

Że się wtrącę w te wasze "przyjacielskie" pogaduszki.
Głowa głową, ale niedługo zapewne doczekamy się czasów, w których posłowie
i posłanki zaczną mówić "kurwa" i "chuj" na sali głównej parlamentu.
Koniec świata!

Data: 2018-04-11 10:02:40
Autor: jacekbialy80
"Dobre" maniery pisowskiej megiery.
  -- - Że się wtrącę w te wasze "przyjacielskie" pogaduszki -- -

Ależ prosimy - mamy tu poważne szkolenie partyjne, lecz każdy chętny może się przyłączyć...

_kolektyw

Data: 2018-04-11 11:27:15
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu środa, 11 kwietnia 2018 19:02:41 UTC+2 użytkownik jacekb....@gmail.com napisał:
-- - Że się wtrącę w te wasze "przyjacielskie" pogaduszki -- -

Ależ prosimy - mamy tu poważne szkolenie partyjne, lecz każdy chętny może się przyłączyć...

_kolektyw

Joby w gmachu legislatury to jednak raczej są charakterystyczne bardziej dla
Gosudarstwiennoj Dumy niż dla państw cywilizacji tzw. wolnego świata, do którego
III Pomroczna (wliczając również średnio udane obecne próby "dobrej zmiany")
chce się zaliczać.

Jak chcą sobie parlamentarzyści matu poużywać, to zapraszamy do Usenetu.

Data: 2018-04-12 01:45:02
Autor: stevep
W dniu 2018-04-11 o 19:02, jacekbialy80@gmail.com pisze:
   -- - Że się wtrącę w te wasze "przyjacielskie" pogaduszki -- -

Ależ prosimy - mamy tu poważne szkolenie partyjne, lecz każdy chętny może się przyłączyć...

_kolektyw

A jeszcze je zakłócasz puszczaniem wiatrów z hukiem wodospadu?

--
stevep

Data: 2018-04-12 06:17:21
Autor: jacekbialy80

Data: 2018-04-12 19:05:10
Autor: stevep
W dniu 2018-04-12 o 15:17, jacekbialy80@gmail.com pisze:
?ęwołg eicam eizdg kyzcszip uzsyzrawot ywa

Spierdalaj na drzewo z głupimi pomysłami godnymi przedszkolaka.

--
stevep

Data: 2018-04-12 19:25:18
Autor: Nam sie należy! - (c) B. Szydło - PiS
Użytkownik "stevep" <stevep011@tkdami.net> napisał w wiadomości news:pao3kd$p4b$2news.vectranet.pl...
W dniu 2018-04-12 o 15:17, jacekbialy80@gmail.com pisze:
?ęwołg eicam eizdg kyzcszip uzsyzrawot ywa

Spierdalaj na drzewo z głupimi pomysłami godnymi przedszkolaka.

To genetyczny idiota. Płatny pachołek. U mnie gnije w kf.

CL

Data: 2018-04-12 11:21:21
Autor: jacekbialy80
"Dobre" maniery pisowskiej megiery.
Jak na razie sam gnijesz w tym swoim kaefie.
Mam rację towarzyszu Piszczyk?

JB

Data: 2018-04-12 23:19:08
Autor: stevep
W dniu 2018-04-12 o 20:21, jacekbialy80@gmail.com pisze:
Jak na razie sam gnijesz w tym swoim kaefie.
Mam rację towarzyszu Piszczyk?

JB

Masz świntom racje, a stać cię jeszcze na jakieś rewelacyjne pomysły rodem z piaskownicy tawariszcz kliauznik?

--
stevep

Data: 2018-04-12 17:54:02
Autor: Zenek Kapelinder
"Dobre" maniery pisowskiej megiery.
Dopisz jeszcze ze w kf trzymasz wszystkie swoje byty ktore sie z toba nie zgadzaly

Data: 2018-04-12 19:05:52
Autor: jacekbialy80
"Dobre" maniery pisowskiej megiery.
Daj mu spokój Zenuś... Siedzi w kiblu, a i tak mu dupa wystaje :-)))

JB

Data: 2018-04-13 23:49:33
Autor: stevep
W dniu 2018-04-13 o 04:05, jacekbialy80@gmail.com pisze:
Daj mu spokój Zenuś... Siedzi w kiblu, a i tak mu dupa wystaje :-)))

JB

Przygłup w obronie jeszcze większego przygłupa.

--
stevep

Data: 2018-04-13 23:49:44
Autor: jacekbialy80
"Dobre" maniery pisowskiej megiery.
> Daj mu spokój Zenuś... Siedzi w kiblu, a i tak mu dupa wystaje :-)))

A nie mówiłem?
JB

Data: 2018-04-15 01:41:30
Autor: stevep
W dniu 2018-04-14 o 08:49, jacekbialy80@gmail.com pisze:
  > Daj mu spokój Zenuś... Siedzi w kiblu, a i tak mu dupa wystaje :-)))

A nie mówiłem?
JB

Ale wy pierdolicie zamiast mówić tawariszcz kliauznik.

--
stevep

Data: 2018-04-16 03:25:26
Autor: jacekbialy80
"Dobre" maniery pisowskiej megiery.
Jak zwykle macie rację towarzyszu Piszczyk!

Dodam jeszcze, że jak komuś dupa z piasku wystaje, to jakby się sama prosiła, żeby ją z buta pociągnąć  :-DDD

Data: 2018-04-16 23:37:05
Autor: stevep
W dniu 2018-04-16 o 12:25, jacekbialy80@gmail.com pisze:
Jak zwykle macie rację towarzyszu Piszczyk!

Dodam jeszcze, że jak komuś dupa z piasku wystaje, to jakby się sama prosiła, żeby ją z buta pociągnąć  :-DDD

--

Tobie jako cwajnosowi tylko nos z piaskownicy wystaje.

--
stevep

Data: 2018-04-13 23:48:17
Autor: stevep
"Dobre" maniery pisowskiej megiery.
Dopisz jeszcze ze w kf trzymasz wszystkie swoje byty ktore sie z toba nie zgadzaly

Akurat się mylisz przygłupie, nawet takiego okazu głupoty jak ty tam nie trzymam.

--
stevep

Data: 2018-04-11 15:37:14
Autor: Presidente de San Escobar
jacekbialy80@gmail.com napisał(-a):

?ęwołg eicam eizdg kyzcszip uzsyzrawot ywa

qnjnw sbgxę - pupę mbonpmlć qheavn yvir !!!!

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-04-11 09:00:16
Autor: u2
W dniu 11.04.2018 o 04:11, steviepipeszykoski pisze:
Mam apel, żeby lewa część sali opanowała chamstwa lewackie swojej przedstawicielki, która nie potrafi bez obrażania kogokolwiek mordy swojej otworzyć

ano cyrkus, zastosuj to do siebie cyrkus:)))))))))))))))

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2018-04-11 11:35:08
Autor: Presidente de San Escobar
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

> [...]

ano cyrkus, zastosuj to do siebie cyrkus:)))))))))))))))

takie wierne bite psy jak ty powinny być chyba w budzie :DDDDDDDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]