Dobre opony ca³oroczne

Data: 2011-11-05 12:02:21
Autor: venioo
Dobre opony ca³oroczne
W dniu 2011-11-05 11:23, MadMan pisze:
jako ¿e moje opony s± ju¿ "takie sobie" zastanawiam siê ciê¿ko nad
ca³orocznymi - zimy u nas i tak praktycznie nie ma,

Nooo, to zale¿y co to znaczy "u nas", bo tylko w zeszlym roku mialem przez 4 mies. snieg taki, ze wyjechac z domu sie nie dalo (a mieszkam w wlkp).

--
venioo
GG:198909

Data: 2011-11-05 12:10:14
Autor: MadMan
Dobre opony ca³oroczne
Dnia Sat, 05 Nov 2011 12:02:21 +0100, venioo napisa³(a):

[...]

Rybnik, ¦l±sk. Naprawdê na drogach zimy nie ma bo bia³ym gównem sypi± i
siê robi syf. Ale na to raczej nic nie poradzê, ¿wirem to dopiero w
Wi¶le sypi± (efekt - przyczepna nawierzchnia, brak ciapy). --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2011-11-05 12:29:07
Autor: nazgul
Dobre opony ca³oroczne

Rybnik, ¦l±sk. Naprawdê na drogach zimy nie ma bo bia³ym gównem sypi± i
siê robi syf. Ale na to raczej nic nie poradzê, ¿wirem to dopiero w
Wi¶le sypi± (efekt - przyczepna nawierzchnia, brak ciapy).

podobno z kas± na solenie krucho
i zima ma byæ odwo³ana.

Dobre opony ca³oroczne