[Kołobrzeg i okolice]Dobre siodełka

Data: 2012-07-05 18:32:07
Autor: piecia aka dracorp
[Kołobrzeg i okolice]Dobre siodełka
Witam
Do osób z Kołobrzegu lub okolic. Jako że w moim ukochanym mieście
(Koszalin) nie mogę nabyć żadnego ciekawego siodełka, to może w Kołobrzegu lub którymś z pobliskich miast znajdą się jakieś wygodne siodełka? Piszę dlatego że nie chcę kupować przez internet, wolę je wcześniej "przetestować".

Gdyby nie to że od weekendu nie mogę wsiąść na rower to dawno już bym pojechał samemu zobaczyć.

Głównie to mnie interesuje jakiś model Selle Italia lub coś podobnego. A może ktoś kojarzy, siodełko Ghost. Płaskie, z wycięciem chroniącym prostatę. U znajomego sprawdzałem takie siodło, całkiem wygodnie. Ale więcej danych na nim nie było. Fakt że zapomniałem spojrzeć od spodu.

--
piecia aka dracorp

[Kołobrzeg i okolice]Dobre siodełka