Dobre wiadomości.

Data: 2010-02-03 19:51:22
Autor: radxcell
Dobre wiadomości.
*kogutek* wrote in <news:6915.000000c1.4b695534newsgate.onet.pl>:
http://moto.onet.pl/1596865,1,rzad-walczy-z-jezdzacymi-wrakami,artykul.html?no
de=2. Mnie się podoba. Dawno powinni to zrobić.

ciekawe czy jakikolwiek samochod wypadnie. moja 15 letnia Fiesta [1] wjezdza na
badanie techniczne/spalin z ulicy bez zadnego przygotowania i z palcem w nosie
przechodzi. wiec jak stary musi byc wozek, zeby odpadl?

pozdr, rdx
[1] http://miniurl.pl/ford_fiesta

Data: 2010-02-03 20:34:36
Autor: Worek
Dobre wiadomości.
Data: 2010-02-04 12:50:28
Autor: Robert Rędziak
Dobre wiadomości.
On Wed, 3 Feb 2010 20:34:36 +0100, Worek <worek1972@poczta.onet.pl> wrote:
http://www.w114-115.org.pl/forum/viewtopic.php?t=46577

 Złomiarze pragną każdej złotówki, mordując przy tym ruch
 weterański. Zdenerowałem się tylko...

 r.
robert rędziak     e36/5 323ti     mailto:giekao-at-gmail-dot-com

Data: 2010-02-03 20:46:10
Autor: MadMan
Dobre wiadomości.
Dnia Wed, 3 Feb 2010 19:51:22 +0100, radxcell napisał(a):

ciekawe czy jakikolwiek samochod wypadnie. moja 15 letnia Fiesta [1] wjezdza na
badanie techniczne/spalin z ulicy bez zadnego przygotowania i z palcem w nosie
przechodzi.

Bo obowiązują ją normy spalin sprzed ponad 15 lat. Teraz może nie być
tak wesoło. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-02-03 20:57:30
Autor: kogutek
Dobre wiadomości.
> [...]

> przechodzi.

Bo obowiązują ją normy spalin sprzed ponad 15 lat. Teraz może nie być
Damian Karwot         damian.karwot (at) gmail kropa com
Tlen: madman1985, GG: 2283138
Wydaje mi się że nie rzucą się na rozwiązanie typu, wszystkie auta mają spełniać
najnowsze normy na spaliny. Jak wprowadzali obowiązek jazdy w pasach to zapinać
trzeba było się tylko w tych co miały pasy założone przez fabrykę. Jak sobie
nabędziesz warszawiankę w której nie było pasów to i teraz możesz jeździć bez
nich. Teraz tez tak będzie. Auto 15 lat to normy sprzed 15 lat. Jednemu na
dziesięciu taka fiesta przejdzie przegląd. A co ma zrobić tych dziewięciu. Część
zastosuje papierowy wyłącznik wzroku diagnosty. Co z resztą? --

Data: 2010-02-03 21:47:20
Autor: MadMan
Dobre wiadomości.
Dnia Wed, 03 Feb 2010 20:57:30 +0100, kogutek napisał(a):

Auto 15 lat to normy sprzed 15 lat. Jednemu na
dziesięciu taka fiesta przejdzie przegląd.

Teraz tak jest? Nie wydaje mi się. Moja była Corsa gratem okrutnym była,
ale do spalin akurat z tego co wiem się nie doczepiali. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Dobre wiadomości.