Dobre wiadomosci dla ciulaczy srebra

Data: 2011-03-24 03:01:54
Autor: fatso
Dobre wiadomosci dla ciulaczy srebra
Zydzi w NYC zaczeli sie tarmosic miedzy soba. Znak pewnej nerwowosci,
juz sie nie udaje przed frajerstwem,
ze szaty Krola Sama sa pieknie srebrem szamerowane.
Wlasnie w sadzie w tym miescie zlozony zostal pozew sadowy pko
jednostce kontrolnej, UBS Financial Services, tzw class action. Zydzi
co chomikuja srebro oskarzyli owa agencje(tez Zydow ale oni robia dla
rzadu) o to, ze pobiera szmal za  bezpieczne przechowywanie i
segregowanie ich srebra a ona tego nie czyni.
Czyli bierze szmal za nic. Gorzej, jedynym sposobem by udowodnic, ze
agencja wykonuje to zadanie byloby pokazac, ze ona owo srebro w swoim
skarbcu fizycznie ma. I tu jest pies pogrzebany bo ona go nie ma w
wystarczjacej ilosci. Z proznego to i Salomon nie naleje ani tez Moshe
z chuja nie wytrzepie. Szykuje sie skandal, duze odszkodowania.

 A rynek na to patrzy i sreberko wlasnie smignelo przez 37.5 dolara za
uncje troy. Ale podobno
ludzie na rynku wiedza lepiej. Moneta uncjowa dobrej klasy podobno
biega juz po 50 zielonych.
Iloraz z/s w tej chwili jest 38.33 a niedawno podchodzil po 70. Czy
wam cos to mowi?

Data: 2011-03-24 13:11:18
Autor: G W
fatso <fatso@tesco.net> napisał(a):
[...]

a to widziałeś ?

http://seekingalpha.com/article/259549-will-jpmorgan-now-make-and-take-
delivery-of-its-own-silver-shorts

dostali licencje w 2 dni... musi być naprawde nerwowo..

nie wiem dokładnie co planuja z tym "dostarczeniem" ale chyba cos zakombinuja z SLV, że niby dostarczą ( czyli "zaalokują" longom w tym "sejfie" i przez to zwiną swoje szorty, oczywiście tylko na papierze :), ale skoro mają licencję sejfu COMEX'u to wszyscy im uwierza że tam srebro zostanie złożone wraz z numerami seryjnymi. Oczywiscie jak im zrobia audyt to sie przewróca, ale kto bedzie taki bezczelny aby zrobić audyt JPM ?
Anyway, wygląda na kupowanie czasu przez dniem dostawy w marcu.. chyba 28.03

george

Data: 2011-03-25 23:30:11
Autor: ViRuS
Dobre wiadomosci dla ciulaczy srebra

Iloraz z/s w tej chwili jest 38.33 a niedawno podchodzil po 70. Czy
wam cos to mowi?

Mówi tyle ze to kolejny spekulacyjny odpal w góre i jak juz wszyscy sie w to wepchaja to tak szybko jak poszlo w góre wróci do 10$ . Z Jednej strony sie ciesze, bo wpakowalem 1/10 kasy w srebro, z drugiej wkurzam bo tylko 1/10 ;) Trzeba trzymac reke na pulsie, zeby wyskoczyc we wlasciwym momencie. TO ze z/s =38 nie znaczy ze dojdzie do 20 i sie zatrzyma. Gdyby ratio bylo wyznacznikiem wartosci to moja platynka kosztowalaby 15tys $ za uncje a tymczasem nie moze przebic sufitu na poziomie 2000$ i kosztuje niewiele wiecej niz zloto, mimo ze produkuje sie jej 10x mniej, po krachu w Japoni nie zdziwie sie jak przeleci ponizej ceny zlota :]

L.

Data: 2011-03-27 07:04:27
Autor: fatso
On Mar 25, 11:30 pm, "ViRuS" <ble...@blebleble.pl> wrote:
> Iloraz z/s w tej chwili jest 38.33 a niedawno podchodzil po 70. Czy
> wam cos to mowi?

M wi tyle ze to kolejny spekulacyjny odpal w g re i jak juz wszyscy sie w to
wepchaja to tak szybko jak poszlo w g re wr ci do 10$ . Z Jednej strony sie
[...]

Niemozliwe, Kolego Virus. Platyna ma wartosc uzytkowa jako cenny
katalizator, musi pojsc w gore.
A swoja droga gratuluje chomikowania srebra. Nawet w Polsce mozna
znalezc skarby, oto cytat z innej grupy:

tinyurl.com/6yrak5n
Siedze oto w mojej Swiatyni Dumania i zastanawiam sie nad powyzsza
Wielka Pieczecia. Wyrwalem ja wlasnie na eBayu Swinskim Ryjom w
Polsce, za jedne 800zl i wlasnie malzonka ja odebrala tam dla mnie.
Jest to kopia srebrna oczywiscie a nie oryginal zloty ale i tak
celnicy rzuca sie na nia na lotnisku jak wampiry, trzeba bedzie miec
dowod ze to nie oryginal, wart dzisiaj miliony. Jest to rzecz po
prostu piekna ,spatynowana wiekiem bo ma juz prawie lat 40-sci od jej
odlania. Skomponowal ja dla Krola Franciszka II niejaki Benvenuto
Cellini, zlotnik, zolnierz i morderca. Uzyto jej raz tylko, w roku
1527, do podpieczetowania Traktatu Pokoju Wieczystego pomiedzy
Henrykiem VIII i wyz. wym Frankiem.
Benvenuto Cellini spisal swoje przygody Czlowieka Renesansu i ja je
czytalem wczoraj. Bylem w melancholijnym nastroju bo wlasnie odkrylem
z lektur lokalnych gazet, ze Murzyn z Jamajki ktorego odwiedzilem
noca
dobre pare lat temu w Londynie, nie byl tym jakim byc sie wydawal.
Dla
mnie to przystojny facet w srednim wieku, troskliwie opiekujacy sie
angielska zona- jehowitka, zlozona na lozu bolesci straszna choroba.
tu sie okazuje, ze dla roznych staruszek w tym miescie ich gwalciciel
i rabus przez lat kilkanascie- a moze i morderca rowniez. No coz,
powiedzialem sobie, bede musial ten egzemparz czlowieka zlozyc w
osobistym gabinecie osobliwosci, ktore w zyciu spotkalem. A jest tam
co-nieco, np Nurse Allitt,( mordowala dzieci), Antanas Geckas(1 tys
Zydow m. Sluck w ciagu jednego dnia-rekordzista), poczciwy moj
sasiad,
dziadek Alan Bennett, ktoremu krew az kapala z palcow bo on bral
udzial w nalocie na Dresden. Ale zadna z tych osob nie byla artysta,
moze co najwyzej w swym fachu.
Co innego ow Bienvenuto. Robolil dla Papieza i Krola Francji. Mial
tez
skryjowki niezle, u rzymskich kardynalow. Gdy wiec zamordowal pewnego
oficera w Rzymie tak brzydko, ze az mu wsadzil sztylet w tyl glowy
tak
hadko ze go nie mogl wyrwac w pore, to zwial pod kardynalskie
skrzydla
i tam siedzial cicho w palacu az sprawa ucichla. Oblegany przez
Borgiow wraz z papiezem w Zamku Sw Aniola tak celnie walil z armat,
ze
na papieskich oczach kula armatnia przepolowil hiszpanskiego oficera.
Ku wielkiemu ukontentowaniu swego pana w bialej szacie.
W ogole ten brutal slynal z tego, ze nie lubil krytyki. Bil w ryja
albo dzgal nozem gdy sie zle wypowiadano o jego dzielach. Ja to w
zasadzie rozumiem jako zem sam artysta: sam bym to uczynil chetnie
moim tu krytykom gdy sie komus moje Poema nie spodobaja. No ale moje
krwskie pastoralki nie przetrwaja lata a nasz Benvenuto poprzez
sztuke
trwa juz wieki, powinien sie byl jednak nieco  hamowac.

fatso
--
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
"Dogs look up to you. Cats look down at you. Give me a pig. He just

Data: 2011-03-29 19:13:23
Autor: ron
Dobre wiadomosci dla ciulaczy srebra
Fatso, szanowny kolego,
nie moge sobie odmówić, kolejny raz,
gratulacji twojemu ,nosu, do srebra.
Myślę jednak, że już niebawem może dojść do srogiej przeceny, ale wierze w Ciebie
i ufam, że dotychczasowego zarobku nie zmarnujesz.
Pozdrawiam serdecznie.

--

Dobre wiadomosci dla ciulaczy srebra