Data: 2009-10-24 21:13:29 | |
Autor: JohnDoe | |
Dobre wieści ze Świdnika :)? | |
PL(N)umber_One pisze:
Witam nie chwal dnia przed zachodem słońca a kobiety za życia Pozdr. -- PP |
|
Data: 2009-10-24 21:50:38 | |
Autor: qed | |
Dobre wieści ze Świdnika :)? | |
JohnDoe pisze:
PL(N)umber_One pisze:wyprzedziłeś mnie... to samo miałem mniej więcej napisać :) co za różnica czy coś jest funduszem inwestycyjnym, spółką z o.o czy własnością szejka arabskiego... po prostu zatrudnia odpowiednich ludzi i klepie: śmigłowce/samoloty/promy kosmiczne/kosiarki do trawy albo puszki do napojów... Zależnie od prowadzonej działalności musi zatrudnić innych fachowców oczywiście i wtedy powinien sie kierować tym czy ktoś się zna klepaniu samolotów czy też nie. Panowie z Penty sami nie siedzą w fabryce Aero Vodochody i nie montują S-76. To nie manufaktura żeby właściciel z synami musiał się znać na lotnictwie. Lepiej żeby zarządzający znali się na zarządzaniu i ekonomii... Pozdrawiam |
|
Data: 2009-10-25 01:17:51 | |
Autor: Robert Tomasik | |
Dobre wieści ze Świdnika :)? | |
Użytkownik "qed" <mykerinos@tlen.pl> napisał w wiadomości news:hbvmdf$jso$1nemesis.news.neostrada.pl...
Co więcej. Jakby fabrykę nabyła firma nie związana z lotnictwem, to by była nadzieja, że będą coś konkurencyjnego tu rozwijać. A tak, to zapewne nabyli to w celu zdobycia kawałka rynku. Z czasem zmarginalizują prowadzoną tu produkcję i tyle. |
|
Data: 2009-10-25 12:21:06 | |
Autor: JohnDoe | |
Dobre wieści ze Świdnika :)? | |
Robert Tomasik pisze:
Użytkownik "qed" <mykerinos@tlen.pl> napisał w wiadomości news:hbvmdf$jso$1nemesis.news.neostrada.pl... No cóż, nikt nie wie co przyniesie przyszłość i możemy jak na razie tylko spekulować. Ja sądzę, że tu, w Świdniku, w zasadzie nie było innej opcji niż zakup fabryki przez Augustę, która miała zwerbalizowane plany co do dalszej produkcji w tej fabryce i co więcej, kooperowała przecież od długich lat i deklarowała/deklaruje dalszy rozwój tej fabryki. Plany Penty, przynajmnie oficjalnie, były bliżej nie znane poza jakimiś ogólnikami i nie były poparte niczym konkretnym ale dla mnie największą tajemnicą Penty pozostawało, co i gdzie mają zamiar sprzedawać w ramach dalszej produkcji w WSK. Tu Augusta wypada wiarygodnie(j). http://www.dziennikwschodni.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20091021/SWIDNIK/712107846 Myślę jednak, że już teraz należy się spodziewać wielu zmian w zakładzie. Sądzę, że w pierwszej kolejności będą one dotyczyły struktury zatrudnienia, bo jak to obecnie wygląda to chyba każdy sobie zdaje mniej więcej sprawę. Trudno natomiast spekulować, w jakim zakresie zmiany dotkną asortymentu produkcji. Ja, prawdę mówiąc, liczę że już niebawem obok sokołów będę mógł obserwować smukłe krztałty AW 109 ... ale co z tego wyjdzie, tego dziś nie wie nikt. W ramach dobrych wieści ze Świdnika mogę jeszcze dodać, że prace związane z planowaną budową lotniska nabierają kształtów. Obecnie udało się rozminować las który ma być wycięty pod budowę płyty lotniska. http://www.dziennikwschodni.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20091014/SWIDNIK/591100119 Pozdrawiam, -- PP |
|