Dobrego mechanika do rozrządu w Fiacie szukam (Gliwice)

Data: 2011-05-23 21:22:52
Autor: MS
Dobrego mechanika do rozrządu w Fiacie szukam (Gliwice)
W dniu 2011-05-23 21:19, BearBag pisze
Witam
Punto II (1,2 16V) ma poważny problem, wszystko wskazuje (błedy ze
sterownika i nierówna praca silnika) o źle ustawionym rozrządzie przez
poprzedniego właściciela, ewentualnie mechanika któremu to zlecił.
Auto ciężko zapala, źle wchodzi i schodzi z obrotów, czasami przy
odpalaniu samoczynnie obroty idą na maxa i gaśnie.
Wygląda na to że ktoś zmieniał pasek bez blokad rozrządu i rozjechała
mu sie synchronizacja, nie umiał sobie z tym poradzić i auto sprzedał.
Szukam kogoś na górnym sląsku najlepiej w okolicach Gliwic co by sobie
poradził z porządnym ustawieniem tych walków rozrządu i ma do tego
sprzęt (wspomniane blokady). Nie chce tez przepłacić bo za zmiane
paska i napinacza jak ktoś mi spiewa 400zł to mi się coś robi na
sercu :) Ogólnie sam bym sobie poradził, nawet mam dokładny manual a
blokady można pożyczyć ale jednak troche strach tym bardziej że jest
to w tym momencie już przestawione i nigdy tego nie robiłem w tego
typu silniku - samo zaznaczenie kół i paska nie wystarczy niestety :/
Będe wdzięczny za namiar na kogoś kumatego z narzędziami i nie
druzgocącymi cenami.

Miałem to samow bravie w tym silnikiem, mechanik zdaje sie o jeden ząbek przestawił pasek i silnik zachowywał się tak jak piszesz. Pojechalem, poprawił i zapomniałem o problemie. Myślę że każdy Pan Henio mający trochę pojecia o tym Ci pomoże.

Dobrego mechanika do rozrządu w Fiacie szukam (Gliwice)