Dobro narodowe, Bolesław Chrzcielnica...

Data: 2009-04-03 23:14:09
Autor: Piotr
Dobro narodowe, Bolesław Chrzcielnica...
"Ksiądz Jan Płaciszewski, proboszcz z parafialnego kościoła w Sobowie, do
którego należy Popowo, mówi: - Znam go doskonale, jak całą tę rodzinę.
Kłamać przecież nie mogę, to i nie powiem, że widywałem ich w kościele."

http://wiadomosci.onet.pl/1947027,11,item.html

Oj posypie się teraz prawda, a obrońcy "dóbr narodowych" będą pluć słomą...
Oczywiście ci uczciwsi, bo na zawodowych skur... i kłamców można liczyć, że
będą chodzili w zaparte do ostatniego naboju.
pzdr
Piotr

Dobro narodowe, Bolesław Chrzcielnica...