Dobrobyt w Polsce spada

Data: 2018-09-11 14:24:41
Autor: japanizer
Dobrobyt w Polsce spada
https://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/dobrobyt-w-polsce-spada,92,0,2415708.html

  Wskaźnik dobrobytu w Polsce spadł o 0,8 pkt w porównaniu z poprzednim miesiącem.   To efekt m.in. wyższej inflacji.

Zaraz nocniczki zaczną przekonywać, że wysoka inflacja to dobro dla kraju.

Data: 2018-09-12 00:41:43
Autor: z
Dobrobyt w Polsce spada
W dniu 2018-09-11 o 23:24, japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

A to jest jakaś szersza tendencja czy taki wybryk jak pojawienie się KODu na polskiej scenie politycznej? :-)

Napisz coś więcej. nie mam siły w te moneje klikać. Zaraz jakieś reklamy wyskoczą albo inne cholerstwo...

Data: 2018-09-11 16:38:31
Autor: japanizer
Dobrobyt w Polsce spada
On Wednesday, September 12, 2018 at 1:41:47 AM UTC+3, z wrote:
> [...]

Napisz coś więcej. nie mam siły w te moneje klikać. Zaraz jakieś reklamy wyskoczą albo inne cholerstwo...

Z ostatnich komentarzy suwerena:

  Zaskórniki po PO skończyły się i trza zaciskać pasa. Ale PiSiewicxom sie   nalezy więc to narod bedzie zaciskal -nędza w nfz, ubozejący emeryci,   niestabina praca dla mlodych, Fundusze z UE zamrozone jeśli chodzi o   inwestycje. Teraz mamy realne efekty polityki PiS. A tylu Polaków wyjeżdża do   pracy na Zachód, stąd rzekomo niskie bezrobocie :(

Albo:

  Ale pensje prezesów spółek skarbu Pańśtwa równają do Europejskich.

Albo:

  "Zdaniem eksperta wskaźnik dobrobytu rośnie systematycznie od 2012 r. Przez   ostanie 5-6 lat dobił do wysokiego poziomu."

  Polska w ruinie, wina Tuska.

Data: 2018-09-12 22:25:23
Autor: z
Dobrobyt w Polsce spada
Odpowiedz na pytanie.

Przeczytałeś chociaż to co podlinkowałeś?

Uważaj bo UE niedługo ci linkowania zakaże.

I co Ty biedny wtedy będziesz robił? Sam coś spłodzisz? ;-)

Data: 2018-09-13 13:18:11
Autor: Lord Donald
Dobrobyt w Polsce spada
W dniu 12.09.2018 o 22:25, z pisze:
Odpowiedz na pytanie.

Przeczytałeś chociaż to co podlinkowałeś?

Uważaj bo UE niedługo ci linkowania zakaże.

I co Ty biedny wtedy będziesz robił? Sam coś spłodzisz? ;-)

Raczej w Polsce mają w dupie całe nakazy z UE, mogą se wprowadzać co chcą na zachodzie. Raczej po tym wybryku z ACTA POsrańcy nie tyllko kilka kadencji maja z głowy ale raczej nawet progu nie przeskoczą. POsrańcy to dziwna partia, mając tak słabe poparcie nadal Polakom pluć w oczy, na pewno sprzedali ustawę za niemiecką obietnicę walki o koryto w naszym kraju. My to co wydziwia UE raczej mamy w dupie, prędzej czy później cała Europa środkowa i wschodnia wyjdzie z tej UE. Ale trolle z TVN i niemieckie srajdaczki będą mieli problem aby hejt tam produkować. Jak dadzą linka na jakiegoś niemieckiego szmatławca, to tam zaraz wpadnie jakieś Gebels Stapo z TVN, itp... i napierdoli pałami takiemu delikwentowi. Załadują w wagon bydlęcy i do Dachau na Bawarię wywiozą, a barak emigrantami z bliskiego wschodu zasiedlą.

Data: 2018-09-13 18:11:51
Autor: Pajdak
Dobrobyt w Polsce spada
Obesraniec "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości
[...]

Co dziś ćpałeś?

https://wolniisolidarni.czest.pl/2018/06/15/304-miliony-glinski-tuczy-rydzyka/
--
Pajdak

Data: 2018-09-12 07:42:28
Autor: Pajdak
Dobrobyt w Polsce spada
Użytkownik "z" <z@z.pl> napisał w wiadomości news:5b9844aa$0$690$65785112news.neostrada.pl...
[...]

POjawienie się KOD-u jest główną przyczyną wzrostu inflacji. Winny tez jest Tusk, UE, Niemcy i Trump. Rosja nie. Rosja jest cacy! To od niej kupujemy tani węgiel bo Polska górnictwem stoi. Tak twierdzi PiS. Na POtwierdzenie POczekamy do 4 grudnia.

--
Pajdak

Data: 2018-09-12 22:26:25
Autor: z
Dobrobyt w Polsce spada
Kolejny co nie przeczytał linka a piszę że aż klawiatura jęczy...

Pamiętasz pytanie?

Data: 2018-09-13 13:28:37
Autor: Lord Donald
Dobrobyt w Polsce spada
W dniu 12.09.2018 o 07:42, Pajdak pisze:
[...]

Srajdak. Najdziwniejsze, że tylko sklepy twojego jak go nazywasz "niemieckiego pana" zrobiły podwyżkę cen, sprzedają co najmniej 30% drożej w naszym kraju jak tam u was u fryca. Tak że srajdaczku ten wasz manewr aby wsadzić te wasze jak ich nazywasz "niemieckie PO", to wielka lipa. Polacy sobie poradzą, pójdą do innych sklepów, a wasze niemieckie dyskonta w końcu i tak trzeba zaorać. Tą swoją walką z PiSem i Polakami ten twój niemiecki pan sam robi sobie koło dupy. Choćdyście sie tu zesrali to i tak POsrańcy nie wrócą do władzy i nie wy lobują waszej niemieckiej gospodarki ponownie u nas w kraju. Jeszcze trochę to do waszych niemieckich dyskontów nawet pies z kulawą nogą nie zajdzie jak zrazicie klientów, nawet jak w końcu byście robili promocje za darmo, raz zrażony klient nie wraca. Poidobnie zrobili sobie francuziki z biedronką, myśleli że wyduszą jak nas wielokrotnie tu nazwałeś "polaczka czy polską gnidę". Teraz francuziki mogą mieć za darmo a nikt tam nie idzie, nawet się nie dowie bo ma ich biedronkę w dupie.

Data: 2018-09-13 17:55:15
Autor: Pajdak
Dobrobyt w Polsce spada
UB-ek "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości news:pndhl5$t3h$1gioia.aioe.org...
[...]

Srajdak.

Stary głąbie!

Najdziwniejsze, że tylko sklepy twojego jak go nazywasz "niemieckiego pana"

Znów ci się odnowiło? "Niemiecki pan" na mózg ci padł POdły POdszywańcu?

zrobiły podwyżkę cen, sprzedają co najmniej 30% drożej w naszym kraju jak tam u was u fryca.

To wina Tuska czy Merkel?

Tak że srajdaczku

Tylko bez czułości stara cioto! Z tym do kogucika albo dąsa.

 ten wasz manewr aby wsadzić te wasze jak ich nazywasz "niemieckie PO",

"Niemieckie PO" na mózg ci znów padło POdszywańcu?

to wielka lipa.

Skoro lęgnie się to w twojej chorej łepetynie to tak.

Polacy sobie poradzą, pójdą do innych sklepów,

Do jakich pajacu? ;-)))

wasze niemieckie dyskonta

Nie jestem Niemcem i nie tam nie mieszkam więc znów ci cos na mózgł padło sowiecki trollu!

w końcu i tak trzeba zaorać.

No to na co czekasz?

Tą swoją walką z PiSem

Głupkami z PiS.

i Polakami

Wypraszam sobie komunistyczny prosiaku! To ja jestem Polakiem, a ty sowieckim pachołkiem.

ten twój niemiecki pan

Znów ci cos na mózgł padło POdszywańcu?

sam robi sobie koło dupy.

Opowiedz nam o tym, opowiedz.

Choćdyście sie tu zesrali

Masz zasrane kalesony więc wiesz jak to jest.

to i tak POsrańcy nie wrócą do władzy

A jak wrócą? To co zrobisz? Uciekniesz do Niemiec? ;-)))

i nie wy lobują waszej niemieckiej

Głupi ciulu, nie wrobisz mnie w swoje POdszywanie się pod mój alias.

gospodarki ponownie u nas w kraju.

"U nas"? Twój kraj jest za Uralem! Wynocha!

Jeszcze trochę to do waszych

Znów ci na mózg padł "niemiecki pan"?

niemieckich dyskontów nawet pies z kulawą nogą nie zajdzie

W jakich "dyskontach" kupujesz kaszankę ? ;-)))

jak zrazicie klientów, nawet jak w końcu byście robili promocje za darmo, raz zrażony klient nie wraca.

No paczpan, ty się marnujesz w tym chlewiku! Na sprzedawce do Lidla idź!

Poidobnie zrobili sobie francuziki z biedronką,

Stary durniu! Biedronka jest portugalska.

myśleli że wyduszą jak nas

Pogrobowców PZPR? ;-)))

wielokrotnie tu nazwałeś "polaczka czy polską gnidę".

Nie wrobisz mnnie w swoje fałszywki stary NKWD-zisto!

Teraz francuziki mogą mieć za darmo a nikt tam nie idzie, nawet się nie dowie bo ma ich biedronkę w dupie.

Byłeś kiedykolwiek we Francji? Ja - wielokrotnie.

POwtarzam cymbale - "Biedronka" jest POrtugalska, a nie francuska.

Nie odrobiłeś lekcji! Idziesz do kąta!

--
Pajdak

Data: 2018-09-14 09:41:47
Autor: Pisiorowy Escobar
Dobrobyt w Polsce spada
Lord Donald <ldont@dojcze.de> napisał(-a):

> [...]
> Srajdak. Najdziwniejsze, że tylko sklepy twojego jak go nazywasz "niemieckiego pana" zrobiły podwyżkę cen, sprzedają co najmniej 30% drożej w naszym kraju jak tam u was u fryca.

głupi ruski trollu, dziwnym trafem w carrefour czy auchan oraz w osiedlowych
sklepikach też zdrożało

widzisz - znowu leżysz i kwiczysz świnko

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-09-12 02:18:06
Autor: Zenek Kapelinder
Dobrobyt w Polsce spada
Wysoka to w prl byla. Widzisz pizdziak ile sbekow i innego pomiotu bylo. Odebranie im nienaleznie wysokich emerytur spowodowalo drgniecie w statystykach.

Data: 2018-09-12 11:58:30
Autor: Pisiorowy Escobar
Dobrobyt w Polsce spada
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

Wysoka to w prl byla. Widzisz pizdziak ile sbekow i innego pomiotu bylo. Odebranie im nienaleznie wysokich emerytur spowodowalo drgniecie w statystykach.

jaki zjebany bolszewicki móżdżek :DDDDDDDDDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-09-12 18:54:37
Autor: Pajdak
Dobrobyt w Polsce spada
psikutas "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:bf239bd7-e8ed-4717-8a07-0b58acda155cgooglegroups.com...
Wysoka to w prl byla.

twoją prl szlag trafił i jesteś jak kundel bez budy

>Widze ile sbekow i innego pomiotu bylo.

Ty byłes jednym z nich psi pomiocie!

Odebranie mi wysokiej emerytury spowodowalo drgniecie inflacji.

spierdzielaj na drzewo ćwoku!

--
Pajdak

Data: 2018-09-12 07:40:42
Autor: Pajdak
Dobrobyt w Polsce spada
Użytkownik <japanizer@japanizer.org> napisał w wiadomości news:4037a954-1a1b-4515-8fcb-125233f8bd27googlegroups.com...
[...]

Wg teorii zenusia zwanego kogutem inflacja cieszy polskich emerytów! Wpędza ich w dobrobyt!

--
Pajdak

Data: 2018-09-12 10:20:03
Autor: bytomir.kwasigrochvelkarbonylek
Dobrobyt w Polsce spada
użytkownik japa...@japanizer.org napisał:
[...]

Brandzlujesz się tymi 1% wzrostami. Słucham żydoubeków czasem
i pierdolą takie same kocopoły jak ty. Benzyna podrożała o 20gr,
a jak nie podrożała to może podrożeć, masło po 10zł.

Widać że żydoubeki stają na chuju tak jak i Ty, za donka cukier było
po 4pln i benzyna po 6pln, tera je w wawce po 5.10, a cukier w promocji po
1,2. napieraj dalej.

A poza tym pisiorstwo, peło, psl i żydoubeki tefauenoskie nie spłacają
pożyczek: https://youtu.be/H3dGCU0PqMA 3m1s i co?

Data: 2018-09-12 13:33:35
Autor: japanizer
Dobrobyt w Polsce spada
On Wednesday, September 12, 2018 at 8:20:04 PM UTC+3, bytomir.kwasigr...@gmail.com wrote:
> [...]

Widać że żydoubeki stają na chuju tak jak i Ty, za donka cukier było
po 4pln i benzyna po 6pln, tera je w wawce po 5.10, a cukier w promocji po

I ile kilo cukru jesz na śniadanie, obesrany nocniczku?

Data: 2018-09-13 07:31:15
Autor: Pajdak
Dobrobyt w Polsce spada, brawo PiS
Użytkownik <bytomir.kwasigrochvelkarbonylek@gmail.com> napisał w wiadomości news:69c8c385-c7ad-4071-b0d3-e94f286f1457googlegroups.com...
[...]

Na tym POlega statystyka. Więcej o inflacji dowiesz sie u zenusia kogutem zwanego.

Słucham żydoubeków czasem

Czyli jesteś wśród swojaków ;-)))

i pierdolą

Brakuje argumentów więc bluzgi? ;-)))

takie same kocopoły jak ty.

Co to sa "kocopoły"?

Benzyna podrożała o 20gr,

Co pocagnęło za sobą podwyżki innych dóbr. Inflacja jest dobrodziejstwem dla renistów! (c) kogut

a jak nie podrożała to może podrożeć, masło po 10zł.

Brawo PiS!

Widać że żydoubeki

Co to są "żydoubeki"?

stają na chuju tak jak i Ty,

Znów wulgaryzmy? Co za prostak z ciebie!

za donka cukier było po 4pln i benzyna po 6pln,

A inflacja bliska zeru lub deflacja ;-)))

tera je w wawce po 5.10, a cukier w promocji po
1,2. napieraj dalej.

Co za prostak z ciebie! Znów wulgaryzmy!

A poza tym pisiorstwo, peło, psl

Kukiz i SLD też? ;-)))

i żydoubeki tefauenoskie

Co to są "zydoubeki" i "tefaunoskie"?

nie spłacają pożyczek:

Może maja intersy w SKOK-ach albo GetBack-u?

https://youtu.be/H3dGCU0PqMA 3m1s i co?

to:

http://nie.com.pl/304-miliony-glinski-tuczy-rydzyka/

--
Pajdak

Data: 2018-09-13 17:07:44
Autor: z
W dniu 2018-09-13 o 07:31, Pajdak pisze:

Co pocagnęło za sobą podwyżki innych dóbr. Inflacja jest dobrodziejstwem dla renistów! (c) kogut

Nieoliberałowie w pod konic swojego panowania doszli do wniosku że małą inflacja (do 2% chyba ) jest dobrodziejstwem dla rozwoju gospodarki.

Ale to byli neoliberałowie. Oni ciągle się mylą i nie ogarniają rzeczywistości :-)

Dobrobyt w Polsce spada