Dobry Googlofon, jaki?

Data: 2019-01-25 21:06:54
Autor: Marek S
Dobry Googlofon, jaki?
Witam,

Używam Naxusa 6p. Niestety bateria dopomina się o zmianę, póki co delikatnie. Zatem powoli zbliża się czas zmian. Chciałbym kupić telefon, który będzie aktualizował się możliwie długo, a zwykle są to telefony markowane przez Google. Inne zazwyczaj po 2-3aktualizacjach poddają się. Nie chcę też jakiś fikuśnych nakładek (w miarę możliwości). Jeśli czegoś będę potrzebował, to sobie zainstaluję.

Wstępnie wybrałem Pixela 3. Niestety dla niego - miał pierwotnie sporo wad. Moje pytanie brzmi: czy obecnie poprawiono w nim usterki i działa normalnie? Jeśli nie - to czy jest jakaś alternatywa? Ekran 5.5 cala jest dla mnie optymalny.

--
Pozdrawiam,
Marek

Data: 2019-01-25 21:53:40
Autor: 2late
Dobry Googlofon, jaki?
On 25/01/2019 08:06 PM, Marek S wrote:
[...]

Usterki Pixela sa jak narzekanie na Windows. Narzeka sie bo sa na swieczniku a co ciekawe wszystko sie naprawia. Inne marki moga pomarzyc o takich aktualizacjach a wiekszosc stac na nowa wersje androida z polrocznym opoznieniem. Ja mam akurat Pixela 2 XL bo mi poprzedni HTC 10 padl w kwietniu ubieglego roku a o czekaniu do pazdziernika nie bylo mowy.

Dosc szeroko opisano problemy Pixeli w komentarzach do tego artykulu:
https://antyweb.pl/google-pixel-problemy-wady/

W skrocie, ludzie ktorzy je maja, nie widza problemow. ;)

Data: 2019-01-26 18:12:29
Autor: radekp@konto.pl
Dobry Googlofon, jaki?
Fri, 25 Jan 2019 21:06:54 +0100, w <q2fq91$lfe$1@node2.news.atman.pl>, Marek S
<precz@spamowi.com> napisał(-a):

[...]

To kup telefon, na kóry można wgrać LineageOS.
Prędzej ci się telefon znudzi niż przestaną go wspierać.

Nie chcę też jakiś fikuśnych nakładek (w miarę możliwości). Jeśli czegoś będę potrzebował, to sobie zainstaluję.

Lineage nie ma żadnych nakładek.
Ba -- nawet apki Google'a trzeba doinstalować.

Data: 2019-01-26 18:19:25
Autor: 2late
Dobry Googlofon, jaki?
On 26/01/2019 05:12 PM, radekp@konto.pl wrote:

To kup telefon, na kóry można wgrać LineageOS.
Prędzej ci się telefon znudzi niż przestaną go wspierać.

Dlaczego te listy sie roznia?

https://download.lineageos.org/

https://wiki.lineageos.org/devices/

Data: 2019-01-28 21:32:04
Autor: 2late
Dobry Googlofon, jaki?
On 26/01/2019 06:19 PM, 2late wrote:
[...]

Juz moge sobie odpowiedziec:
Lineage OS tez w miare szybko przestaje wspierac wiekszosc modeli i przechodzisz na partyzantke.

Pozdrawiam--

Data: 2019-01-28 20:36:04
Autor: Marek S
Dobry Googlofon, jaki?
W dniu 2019-01-26 o 18:12, radekp@konto.pl pisze:

To kup telefon, na kóry można wgrać LineageOS.
Prędzej ci się telefon znudzi niż przestaną go wspierać.

Telefon żaden mi się nie znudził - bo każdy jest taki, jaki soft sobie zainstaluję :-) Ale ciekawe jest to, że wiele osób faktycznie nudzi się jakimś modelem - czego nie bardzo ogarniam. Ja wymieniam gdy bateria jest u kresu i/lub po latach przestaje się aktualizować. W zasadzie to tylko dygresja ale temat wydaje mi się ciekawy na oddzielny wątek.

Lineage nie ma żadnych nakładek.
Ba -- nawet apki Google'a trzeba doinstalować.

Wierzę, że to dobry kierunek ale ja nie chcę się babrać niskopoziomowo. Nie chce mi się wgryzać w tematykę. Chcę natomiast normalnej gwarancji bo prawie każdy telefon serwis zaliczył.

--
Pozdrawiam,
Marek

Data: 2019-01-26 22:13:35
Autor: ToMasz
Dobry Googlofon, jaki?
W dniu 25.01.2019 o 21:06, Marek S pisze:
[...]

Ile chcesz wydać, na czym Ci zależy. JEdyne co napisałeś - na aktualizacjach, z tym że ja nie mam pojęcia po co ci one. żeby gdzieś w menu się wyższa cyferka wyświetlała? To nie windows! na stareńkim arc s którego oficjalne wsparcie zaończyło się 4.0, wszsytko ( strasznie wolno) działa.
Gsmarena Twoim przyjacielem

ToMasz

Data: 2019-01-27 09:07:11
Autor: Trybun
Dobry Googlofon, jaki?
W dniu 2019-01-26 o 22:13, ToMasz pisze:

 JEdyne co napisałeś - na aktualizacjach, z tym że ja nie mam pojęcia po co ci one. żeby gdzieś w menu się wyższa cyferka wyświetlała?

ToMasz

Aktualizacje to podstawa w dzisiejszym sprzęcie tego typu. Mam kilka telefonów które służą już tylko do rozmów i dwa telewizory które służą tylko do oglądania telewizji, przyczyna - za niska cyferka się wyświetla przy ich wersjach systemu.

Data: 2019-01-27 11:13:48
Autor: ToMasz
Dobry Googlofon, jaki?
W dniu 27.01.2019 o 09:07, Trybun pisze:
[...]

mam inne zdanie. najmłodsze dziecko bawi się arcSem z andkiem 4. wszystko co 8 lat temu na nim instalowałem działa. JEdynym problemem jaki mogę sobie wyobrazić, jest youtube, bo zamienili flasha na nowszą technologię. Czy możesz napisać co Tobie nie działa? Telewizor się nie liczy.
nexus 6 którego pytacz chce porzucić wyszedł jesienią 2015, z andkiem 6 i możliwością aktualizacji do wersji 8, czyli najnowszej notowanej. W wrześniu 2018 (nie znalazłem świeższych danych) królowała wersja:
6 - 22%,
7 - 19%
8 - 13%
jasne że im wyższy android, tym wraz z upływem czasu jego udział będzie się powiększał, ale warto zauważyć że stareńki android ma udział:
5 - 15%
prawie dwa procent większy niż wschodząca ósemka.
Reasumując: Według mnie, niema się co przejmować starą wersją androida w telefonie. Tym bardziej z punktu widzenia pytającego. skoro porzuca telefon z wersją która dopiero zdobywa popularność, to nie numer werjsi jest powodem porzucenia telefonu. Fakt że do wymiany baterii trzeba użyć narzędzi  - raczej też nie. Stąd moje pytanie - co ma mieć  nowy telefon żeby wywołał efekt "wow".
ToMasz
Ps ktoś już pisał, ale przypomnę. wystarczy wybrać telefon, na który jest lineage - będzie nowszy android stworzony przez społeczność

Data: 2019-01-27 14:17:03
Autor: Trybun
Dobry Googlofon, jaki?
W dniu 2019-01-27 o 11:13, ToMasz pisze:
[...]

Czwarta wersja Andka to jeszcze nie taki stary, ja na tablecie mam wersję 2xx. I poza rozmowami to praktycznie trup ze względu na za starą wersję systemu. W drugim telefonie wersja Andka to 4xx i tak na szybko z pamięci - nie można używać choćby Play24, które jak dla mnie jest rzeczą niezbędną.

Data: 2019-01-27 10:52:00
Autor: 2late
Dobry Googlofon, jaki?
On 26/01/2019 09:13 PM, ToMasz wrote:

[...]

Coz, oprocz cyferek, wazne jest to, ze jak tylko napisza o jakiejs nowosci lub aktualizacji na androidpolice to juz dziala, a nie za pol roku. To jest wlasnie wyzszosc googlowego smatrfona nad pozostalymi.

Data: 2019-01-27 13:13:14
Autor: ToMasz
Dobry Googlofon, jaki?
W dniu 27.01.2019 o 11:52, 2late pisze:
[...]

ani Trybun ani Ty nie napisaliście co Wam nie działa i na jakim telefonie.
ToMasz

Data: 2019-01-27 18:32:06
Autor: 2late
Dobry Googlofon, jaki?
On 27/01/2019 12:13 PM, ToMasz wrote:
[...]

U mnie wszystko dziala, bo co miesiac mam aktualizacje.

Data: 2019-01-27 23:14:47
Autor: ToMasz
Dobry Googlofon, jaki?
ani Trybun ani Ty nie napisaliście co Wam nie działa i na jakim telefonie.
ToMasz

U mnie wszystko dziala, bo co miesiac mam aktualizacje.

1. potrzebuje telefonu z częstymi aktualizacjami
2. po co ci aktualizajce
3. bo COŚ nie będzie działać pod starą wersja
4. Co takiego nie będzie działać?
5. nie wiem, bo mam co miesiąc aktualizacje.

świetnie. wiódł ślepy kulawego

Ja andka 4 zaktualizowałem do 4.3 (chyba) i PRZESTAŁO działać kasowanie plików. Tego właśnie bym się bał. skoro działa, to po co naprawiać? To nie Windows panowie.

ToMasz

Data: 2019-01-27 23:07:58
Autor: 2late
Dobry Googlofon, jaki?
On 27/01/2019 10:14 PM, ToMasz wrote:
[...]

Przejrzyj jeszcze raz watek. Kolega pytal o telefon a ja poradzilem jaki.

Ja andka 4 zaktualizowałem do 4.3 (chyba) i PRZESTAŁO działać kasowanie plików. Tego właśnie bym się bał. skoro działa, to po co naprawiać? To nie Windows panowie.

Google assistant wymaga minimum androida 6.0 i 1.5 GB RAMU

Data: 2019-01-28 05:45:33
Autor: Bolko
Dobry Googlofon, jaki?
W dniu niedziela, 27 stycznia 2019 23:14:48 UTC+1 użytkownik ToMasz napisał:

> [...]
3. bo COŚ nie będzie działać pod starą wersja
4. Co takiego nie będzie działać?
5. nie wiem, bo mam co miesiąc aktualizacje.

To ja trochę z innej bajki
Lumia 640XL nie jestem w wstanie otworzyć google maps.
I dlatego płynie do mnie mi note 3

Data: 2019-01-28 21:10:08
Autor: Marek S
Dobry Googlofon, jaki?
W dniu 2019-01-26 o 22:13, ToMasz pisze:

Ile chcesz wydać, na czym Ci zależy.

- Brak lagowania przy posługiwaniu się aplikacjami.
- By zasobożerne aplikacje nie gryzły się ze sobą (np. NaviExpert z Yanosikiem i czymś jeszcze w tle - bo już tak widywałem u innych)
- By Bluetooth miał dobry zasięg i wspierał bieżące technologie.
- By nie było problemów z odtwarzaniem różnych materiałów szkoleniowych typu Udemy, Youtube i innych
- By wyświetlacz nie był zbyt ogromny. 5.5" jest w sam raz.
- Asystent głosowy.
- Możliwie długi okres aktualizacji OS.

A wydać? Max 3500zł.

JEdyne co napisałeś - na aktualizacjach, z tym że ja nie mam pojęcia po co ci one. żeby gdzieś w menu się wyższa cyferka wyświetlała? To nie windows!

No coś Ty! Sporo od tej cyferki zależy. Część aplikacji wymaga wyższych cyferek a nawet te, które tego nie czynią, zazwyczaj pokracznie działają na niskich wersjach systemu.

O bezpieczeństwie nie wspomnę.

--
Pozdrawiam,
Marek

Data: 2019-01-28 22:41:30
Autor: ToMasz
Dobry Googlofon, jaki?
W dniu 28.01.2019 o 21:10, Marek S pisze:
W dniu 2019-01-26 o 22:13, ToMasz pisze:

Ile chcesz wydać, na czym Ci zależy.

- Brak lagowania przy posługiwaniu się aplikacjami.
Wymuś tryb pracy.. "performance" czy jak on sie tam nazywa. Troszkę Ci skrobnie baterie, ale zawsze będzie żwawo reagował
- By zasobożerne aplikacje nie gryzły się ze sobą (np. NaviExpert z Yanosikiem i czymś jeszcze w tle - bo już tak widywałem u innych)
- By Bluetooth miał dobry zasięg i wspierał bieżące technologie.
to zależy w dużym stopniu od odbiorników. słuchawki stereo za 4 dolary mają zasięg 30cm. za 40 dolarów 3 metry. (z tym samym telefonem)
[...]

Pixel3 w porównaniu do nexusa będzie lżejszy, dłużej wytrzyma na baterii i chyba spełni wszystkie krtyeria.
O bezpieczeństwie nie wspomnę.
Taka sugestia do rozważenia w bezsenną noc. Być może, tak sobie tylko myślę, że jak zapłacisz 3 koła za telefon, to czujesz że powinien być bezpieczny nie? Czy to nie jest złudne, życzeniowe przekonanie? Bo jakbym był hakerem, to celowałbym we włamania do telefonów za co najmniej 3 tyś złotych, a całkowicie olałbym tanie modele i te z alternatywnym softem. mało ich (alternatywny soft), a ten co roota robił, na pewno "Lolkiem" nie jest. Więc może weź sprawy w swoje ręce i sam zadbaj o bezpieczeństwo, jakimś firewalem... i nie łudź się ze nowszy android jest bardziej bezpieczny. w sklepie play jest dużo "wirusów" i działają na każdym androidzie. OStatnio się nawet przyznali że testują oprogramowanie mobilne, na stacjonarnych urządzeniach. więc wystarczyło aktywować wirusa dopiero i tylko jak telefon jest  w ruchu, a taki wirus w laboratoriach google był niewykrywalny. jak długo taka sytuacja trwała 10 lat?

Data: 2019-01-28 23:21:37
Autor: Marek S
Dobry Googlofon, jaki?
W dniu 2019-01-28 o 22:41, ToMasz pisze:

- Brak lagowania przy posługiwaniu się aplikacjami.
Wymuś tryb pracy.. "performance" czy jak on sie tam nazywa. Troszkę Ci skrobnie baterie, ale zawsze będzie żwawo reagował

Gdzie to się ustawia w Androidzie 8? Nie widziałem takowej opcji.

- By Bluetooth miał dobry zasięg i wspierał bieżące technologie.
to zależy w dużym stopniu od odbiorników. słuchawki stereo za 4 dolary mają zasięg 30cm. za 40 dolarów 3 metry. (z tym samym telefonem)

Mam słuchawki za 1600zł jeśli to wyznacznik.

Pixel3 w porównaniu do nexusa będzie lżejszy, dłużej wytrzyma na baterii i chyba spełni wszystkie krtyeria.

Oby - bo nie chcę wdepnąć w kosztowną minę.

O bezpieczeństwie nie wspomnę.
Taka sugestia do rozważenia w bezsenną noc. Być może, tak sobie tylko myślę, że jak zapłacisz 3 koła za telefon, to czujesz że powinien być bezpieczny nie?

Uproszczę temat, bo chyba rozważania tego typu są niecelowe. Mam od zawsze jakiegoś starego HTC Desire. Leży bo mam nadmiarową kartę SIM. Wszyscy znajomi przeszli na mój firmowy numer telefonu już dawno temu. No i nie dalej jak przedwczoraj zaglądam do niego ... i widzę 3 animowane ikonki Androida na wyświetlaczu, zachęte do wybrania właściwej, jakieś kody kolorowe i napis iż mam zapłacić aby coś tam. Nie korzystam w nim z WiFi, nie mam żadnych aplikacji dodatkowych. Gdybym nie mógł przywrócić ustawień fabrycznych, to zwyczajnie wyrzuciłbym ten telefon. Być może sytuacja się powtórzy.

--
Pozdrawiam,
Marek

Data: 2019-01-29 10:04:05
Autor: Liwiusz
Dobry Googlofon, jaki?
W dniu 2019-01-28 o 23:21, Marek S pisze:
3 animowane ikonki Androida na wyświetlaczu, zachęte do wybrania właściwej, jakieś kody kolorowe i napis iż mam zapłacić aby coś tam.

Zajebiście konkretny opis.

--
Liwiusz

Data: 2019-01-29 20:39:37
Autor: Marek S
Dobry Googlofon, jaki?
W dniu 2019-01-29 o 10:04, Liwiusz pisze:
W dniu 2019-01-28 o 23:21, Marek S pisze:
3 animowane ikonki Androida na wyświetlaczu, zachęte do wybrania właściwej, jakieś kody kolorowe i napis iż mam zapłacić aby coś tam.

Zajebiście konkretny opis.

Zapytaj, to odpowiem

--
Pozdrawiam,
Marek

Data: 2019-01-30 08:40:52
Autor: Liwiusz
Dobry Googlofon, jaki?
W dniu 2019-01-29 o 20:39, Marek S pisze:
[...]

Daj screeny, bo dogadać się z tobą nie sposób.

--
Liwiusz

Data: 2019-01-30 09:26:23
Autor: LordBluzg(R)
Dobry Googlofon, jaki?
W dniu 2019-01-30 o 08:40, Liwiusz pisze:

[...]

No lezał telefon bez podłączenia gdziekolwiek i nagle pojawiły mu się 3 ikonki do klikania. Też tak miałem w tablecie z Biedry, po 2 latach...przywrócenie fabrycznych nie pomogło. Nie mam pojęcia czy wcześniej coś sciagnąłem i zainfekowało czy któraś z apek po czasie w opcji "reklama" nie pluła mi na ekran ikonkami. Malwarebytes wskazał mi ścieżkę i nie pamiętam jak to usunałem/wyłączyłem...bo chyba to było coś z apek "wbudowanych"a sam Malwarebytes nie ogarnał.

--
LordBluzg(R)
                 <<<Pasek Grozy>>>

Data: 2019-01-30 10:00:13
Autor: Liwiusz
Dobry Googlofon, jaki?
W dniu 2019-01-30 o 09:26, LordBluzg(R) pisze:
[...]

Czyli nic nie wyjaśniłeś.
Pewnie nawet nie potrafisz wskazać w internecie podobnych przypadków do twojego.
Wydaje mi się, że albo zmyślasz, albo po prostu nie umiesz obsługiwać telefonu. Nie wyciągaj zatem wniosków ze spraw, o których nie masz pojęcia.
A skoro nie umiesz nawet wiarygodnie opisać problemu, to nie dziw się, że nikt twoich wywodów nie będzie poważnie traktował.

--
Liwiusz

Data: 2019-01-30 10:26:17
Autor: LordBluzg(R)
Dobry Googlofon, jaki?
W dniu 2019-01-30 o 10:00, Liwiusz pisze:
[...]

Srałeś. Jak ci bardzo zależy, to mogę ci dokładnie odpisać bo chyba mam logi ze skanowania Malwarebytes. Napisałem przecież CO MI POMOGŁO a ty jesteś ślepy.

Pewnie nawet nie potrafisz wskazać w internecie podobnych przypadków do twojego.

Sam se poszukaj jak masz ochotę.

Wydaje mi się, że albo zmyślasz, albo po prostu nie umiesz obsługiwać telefonu.

Sronu, pisałem ze to tablet.

Widzę jak ty wyciagasz wnioski z tego co napisałem i jak rozumiesz problem. Ciemnośc widzę :)

A skoro nie umiesz nawet wiarygodnie opisać problemu, to nie dziw się, że nikt twoich wywodów nie będzie poważnie traktował.

Jak ktoś DOCZYTA że w takim przypadku skanowanie Malwarebytes pomaga to całkowicie zleje to co nabazgrałeś :]

Data: 2019-01-30 10:30:20
Autor: Liwiusz
Dobry Googlofon, jaki?
W dniu 2019-01-30 o 10:26, LordBluzg(R) pisze:

Czyli nic nie wyjaśniłeś.

Srałeś. Jak ci bardzo zależy, to mogę ci dokładnie odpisać bo chyba mam

Szkoda czasu :)

Sam se poszukaj jak masz ochotę.

Mam szukać rozwiązania nieopisanego przez ciebie problemu???

[...]

Nie ma znaczenia co tam sobie zmyślasz, skoro nawet nie umiesz uwiarygodnić wystąpienia problemu.

--
Liwiusz

Data: 2019-02-05 19:23:32
Autor: Marek S
Dobry Googlofon, jaki?
W dniu 2019-01-30 o 08:40, Liwiusz pisze:

Daj screeny, bo dogadać się z tobą nie sposób.

Dogadać? Ja z Tobą przecież nie gadałem.
Nie robiłem żadnych screenów bo nie zamierzałem o tym z nikim rozmawiać. Udało się za to przywrócić ustawienia fabryczne, jak napisałem, więc wszystko działa aż do następnego włamu bo to stary Android.

Po co i o co się ciskasz?

--
Pozdrawiam,
Marek

Data: 2019-01-29 14:53:59
Autor: Chris
Dobry Googlofon, jaki?
W dniu 2019-01-28 o 21:10, Marek S pisze:
[...]

Aktualnie chyba najlepsze wsparcie poza PIXEL-em ma OnePlus ale zobaczył bym też SONY mimo tego że ich telefony się słabo sprzedają to oprogramowanie jest pewne jak skała.

--
Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat oraz ludzka głupota, choć nie jestem pewien co do tej pierwszej - Albert Einstein

Data: 2019-01-29 21:06:09
Autor: Marek S
Dobry Googlofon, jaki?
W dniu 2019-01-29 o 14:53, Chris pisze:

Aktualnie chyba najlepsze wsparcie poza PIXEL-em ma OnePlus

Nooo... to może być niezła opcja i znacznie tańsza. Pixel przegina z ceną. Patrzę na 6T - niby ma znacznie większy wyświetlacz niż 5.5 cala ale szerokość ta sama, co mój obecny.

Niepokoi mnie "glass cover" w danych technicznych. Nie wiem jak to interpretować. Czy jest to powłoka szkła czy naklejka zabezpieczająca? Jeśli to drugie, to podziękuję. W Nexusie szkło jest tak twarde, że trzeba mieć talent by je porysować. Nawet klucze w kieszeni tego nie dokonały.

ale zobaczył bym też SONY mimo tego że ich telefony się słabo sprzedają to oprogramowanie jest pewne jak skała.

Sony... ta firma to beznadziejna obsługa klienta. Mam z nią bardzo przykre doświadczenia.

--
Pozdrawiam,
Marek

Data: 2019-01-30 08:17:48
Autor: Chris
Dobry Googlofon, jaki?
W dniu 2019-01-29 o 21:06, Marek S pisze:
ale zobaczył bym też SONY mimo tego że ich telefony się słabo
sprzedają to oprogramowanie jest pewne jak skała.

Sony... ta firma to beznadziejna obsługa klienta. Mam z nią bardzo
przykre doświadczenia.

To chyba nigdy nie miałeś SONY, mam od lat telefon, table (z androidów) i oprócz tego że telefon padł parę razy to złego słowa nie powiem o obsłudze telefonicznej. Miałem kiedyś laptopa SONY i po kupnie okazało się że że nie czyta 2-warstwy płyt BD, telefon na infolinię, na drugi dzień był kurier po laptopa z własnym specjalnym opakowaniem do transportu laptopów, po 5 dniach wrócił po wymianie napędu z odręcznie podpisanymi przeprosinami i specjalną szmatką do czyszczenia ekranów, bardzo wysokiej jakości, najlepsza jaką miałem i służy do dziś po chyba 12 latach.

Data: 2019-02-05 19:25:26
Autor: Marek S
Dobry Googlofon, jaki?
W dniu 2019-01-30 o 08:17, Chris pisze:

To chyba nigdy nie miałeś SONY,

Bardzo dokładnie opisałem moje doświadczenia z Sony, więc chyba jednak coś tam miałem? :-D Ba! Mam nawet korespondencję z nimi.

--
Pozdrawiam,
Marek

Data: 2019-01-29 22:20:40
Autor: 2late
Dobry Googlofon, jaki?
On 29/01/2019 01:53 PM, Chris wrote:
[...]

A ja myslalem ze Nokia z czystym androidem i czestymi aktualizacjami.

Pozdrawia

Data: 2019-02-06 21:35:29
Autor: Marek S
Dobry Googlofon, jaki?
W dniu 2019-01-29 o 14:53, Chris pisze:

Aktualnie chyba najlepsze wsparcie poza PIXEL-em ma OnePlus

Właśnie go nabyłem w wersji 6T 8/128. Sądziłem, że obecny Nexus 6p jest szybki. Myliłem się :-D Te same programy zyskały nowe życie. Np. codziennie używany przeze mnie NaviExpert startuje prawie bezzwłocznie. Yanosik - 1s. Wchodzę do auta, błyskawicznie odpalam potrzebne apki i jadę zamiast czekać i czekać. Fajna rzecz.

Szkoda tylko, że brak jest funkcji obsługi dzwonka taki jak:
1. Progresywny dzwonek.
2. Głośno gdy w kieszeni i wyciszenie dzwoniącego telefonu po wyjęciu z kieszeni.
3. Głośność dzwonka zależna od hałasu otoczenia.

--
Pozdrawiam,
Marek

Data: 2019-02-06 23:25:18
Autor: Bolko
Dobry Googlofon, jaki?
W dniu środa, 6 lutego 2019 21:35:32 UTC+1 użytkownik Marek S napisał:
W dniu 2019-01-29 o 14:53, Chris pisze:

> Aktualnie chyba najlepsze wsparcie poza PIXEL-em ma OnePlus Właśnie go nabyłem w wersji 6T 8/128.
To ty masz lepszy telefon niż ja tablet.
Mój laptop jest z 2012 roku (chyba).
I nadal nieodczuwam potrzeby go wymieniać.
Zastanawiam się kiedy tak będzie z smartfonami.

Data: 2019-02-07 21:20:10
Autor: Marek S
Dobry Googlofon, jaki?
W dniu 2019-02-07 o 08:25, Bolko pisze:

To ty masz lepszy telefon niż ja tablet.
Mój laptop jest z 2012 roku (chyba).
I nadal nieodczuwam potrzeby go wymieniać.
Zastanawiam się kiedy tak będzie z smartfonami.

Też się nad tym zastanawiałem. Podejrzewam, że nie jest niczym niezwykłym programowe postarzanie smartfonów lub też spowalnianie ich gdy bateria nie jest nowa. Tablety też mają lepsze chłodzeni więc można zaszaleć z CPU.

Sporo zależy też od sposobu użytkowania. Na tablecie raczej nawigacji nie uruchamia się. Ta od NaviExperta jest wysoce niezoptymalizowana względem np. googlowej. Na niej doskonale widać potencjał urządzenia.

--
Pozdrawiam,
Marek

Data: 2019-01-28 08:20:51
Autor: przemek.jedrzejczak
Dobry Googlofon, jaki?
-- Mi A2 lub Mi A2 lite

To nie ta półka cenowa ;-) 3 sztuki A2 w tej cenie albo 4 A2 lite już prędzej coś jak Mi8 ale dobrze kombinujesz Android One to właściwy kierunek wtedy te gówniane nakładki mogą se w buty wsadzić ;-)

Data: 2019-01-28 10:18:16
Autor: Bolko
Dobry Googlofon, jaki?
W dniu poniedziałek, 28 stycznia 2019 17:20:53 UTC+1 użytkownik przemek.j...@gmail.com napisał:
[...]

To ja wiem ale op nie napisał nic o cenie.
Wiec po co przepłacać.
Żona ma Mi A1 i telefon jako telefon jest OK.

Można się przyczepić tylko do zdjęć.
Przedtem miała Lumie i tam mniej było nieostrych zdjęć.
Chyba się starzeje :)

Data: 2019-01-28 05:56:31
Autor: Kris
Dobry Googlofon, jaki?
[...]

Lenovo P2
Najlepszy jak dotąd telefon który mieliśmy w rodzinie
Ma już dwa lata a bateria trzyma nawet 2 dni. a użytkowany intensywnie przez żonę która dużo korzysta z netu w telefonie, słucha muzy, oglada filmiki czy tego typu sprawy
Dwa tygodnie temu zona dostała nowy telefon, ten P2 trafił do mnie. Ja tam z telefonu tylko dzwonie, żadnych apek nie używam itp. Ponad dwa dni bateria jeszcze trzyma a dzwonię  i odbieram połączeń dość sporo w trakcie dnia.
A i jak żona miała zainstalowane mnóstwo różnych aplikacji to telefon działa bardzo płynnie. Telefon córki- huawei p8 działa o wiele gorzej.
No i z tego Lenovo P2 super zdjęcia wychodzą

Dobry Googlofon, jaki?