Dobry Izrael nie Iran! ;-)

Data: 2018-04-30 23:32:48
Autor: A. Filip
Dobry Izrael nie Iran! ;-)
http://www.rmf24.pl/fakty/swiat/news-ostre-slowa-premiera-izraela-iran-klamal-i-ukrywal-swoj-prog,nId,2576003
Ostre słowa premiera Izraela. "Iran kłamał i ukrywał swój program nuklearny"
Dzisiaj, 30 kwietnia (20:02)

Iran nie ma prawa posiać atomówek dokładnie tak jak Izrael! ;-)
Dlaczego Pakistan był gotów "jeść trawę" a mieć atomówki?  Bo Indie.
Jak Izrael "nie ma" atomówek to (na początek) Iran chce tak samo
"nie mieć" atomówek.

Naprawdę trzeba dużej i bezczelnej hipokryzji by mi się zechciało
bronić Iranu "jaki jest".  Normalnie byłbym całkiem ostro  przeciw
jeszcze jednemu państwu z atomówkami.

--
A. Filip

Data: 2018-05-01 04:50:23
Autor: stevep
Dobry Izrael nie kłamał i nie ukrywał swojego programu nuklearnego - nie tak jak zły Iran! ;-)

Ale z ciebie "atomówka".

--
stevep

Data: 2018-05-01 10:51:55
Autor: Pieniądze i Stołki
fircyk "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości
[...]

https://wiernipolsce1.wordpress.com/2016/06/18/zydo-pis-rozszyfrowany-no-i-kto-tu-jest-ruskim-szpiegiem-cd/

Udaj się na Kreml i tam głoś swoje rewelacje.

CL

Data: 2018-05-01 21:55:57
Autor: japanizer
On Tuesday, May 1, 2018 at 6:32:51 AM UTC+9, A. Filip wrote:
> [...]

Naprawdę trzeba dużej i bezczelnej hipokryzji by mi się zechciało
bronić Iranu "jaki jest".  Normalnie byłbym całkiem ostro  przeciw

O większego debila i hipokrytę niż A. Filip to ciężko.

Myślałeś kiedyś nad tym, dlaczego Iran jest na wszelkich listach państw wspierających terroryzm? Pewnie że nie myślałeś, przecież myślenie to proces całkowicie obcy dla ciebie.

Data: 2018-05-02 07:10:43
Autor: A. Filip
Dobry Izrael nie Iran! ;-)
japanizer@japanizer.org pisze:
> [...]

państw wspierających terroryzm? Pewnie że nie myślałeś, przecież
myślenie to proces całkowicie obcy dla ciebie.

Wszelkich?  Może napiszesz na *czyich*?

Odkąd USA sądziło w USA za terroryzm człowieka który z bronią w ręku
(otwarcie) zaatakował bazę wojskową w USA w Afganistanie samo
przyklejenie komuś etykietki terrorysty HGW dlaczego mało mnie rusza.
A to że taka etykietka bywa przyklejana przez "interesownych
bezwstydnych skurwysynów" po prostu widzę. Terrorysta to już _za często_
(tylko) uzbrojony przeciwnik USA/Izraela.

Jak się "nadużywało" słówka terroryzm/terrorysta jako propagandowego
młota na czarownice to się ma konsekwencje.  Ja w to że _każdy_ nazywany
po mediach terrorystą zasługuje na potępienie jak _prawdziwy_ terrorysta
przestałem wierzyć dość dawno.

--
A. Filip

Data: 2018-05-01 22:35:51
Autor: japanizer
On Wednesday, May 2, 2018 at 2:11:57 PM UTC+9, A. Filip wrote:

> [...]
> państw wspierających terroryzm? Pewnie że nie myślałeś, przecież
> myślenie to proces całkowicie obcy dla ciebie.

Jak zwykle dyskutujesz o czymś, o czym nie masz pojęcia?

Poszukiwania rozpocznij np. tu:

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_designated_terrorist_groups

Jak się "nadużywało" słówka terroryzm/terrorysta jako propagandowego
młota na czarownice to się ma konsekwencje.

Tzn. jakie "nadużywało" i jakie konsekwencje? Bo znowu bredzisz jak potłuczony ze swoją antyizraelską sraczką, głupi naziolku.

Data: 2018-05-02 11:30:36
Autor: Pieniądze i Stołki
krętacz "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości news:anfi+dzixnetlrf-i523@wp.eu...
[...]

Jasne. Nacjonaliści z ONR to tylko niesforne chłopaki i prawdziwi patrioci, a nie bojówki PiS. Pieniądze B.Szydło się należały, Rydzyk to filantrop i nie wziął ani złotówki z ponad 80 mln zł które na jego konto przelały rózne ministerstwa na polecenie J.Kaczyńskiego. Szyszka nie strzelał do bażantów w klatkach, nie wycinał zdrowych świerków w puszczy białowieskiej, Ziobro nie wywalił sędziny która wydała "nieprawomyślny" wyrok w sprawie jego ojca, kobiecina która pożyczyła J.Kaczyńskiemu 200 000 zł nie dostała od niego żadnej fuchy tylko żyje ze skromnej emerytury i ledwie starcza jej na chleb. Komu chcesz wciskać kit żałosny lizodupie?

CL

Data: 2018-05-01 23:31:08
Autor: stevep
[...]

A Izrael to czasem nie najbliższy sojusznik USA, a USA to czasem nie
najbliższy sojusznik ....?

--
stevep

Data: 2018-05-02 06:16:05
Autor: A. Filip
Dobry Izrael nie Iran! ;-)
stevep <stevep011@tkdami.net> pisze:
[...]

Wolisz określenie "najdroższy przyjaciel"? :-)

--
A. Filip

Data: 2018-05-02 11:33:34
Autor: Pieniądze i Stołki
homoś "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości
Wolisz określenie "najdroższy przyjaciel"? :-)

A ty co wolisz?

CL

Data: 2018-05-02 23:42:50
Autor: stevep
W dniu 2018-05-02 o 06:16, A. Filip pisze:
[...]

A nie jesteśmy już sojusznikiem?

--
stevep

Dobry Izrael nie Iran! ;-)