Dobry PiS

Data: 2015-01-18 08:28:46
Autor: Marek Woydak
Dobry PiS
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114871,17265901,PiS_chce__zeby__frankowicze__splacali_kredyt_po_starym.html#BoxNewsLink

"Posłowie PiS wezwali rząd do pomocy zadłużonym. Partia przedstawiła propozycję dla tzw. frankowiczów, zgodnie z którą osoby zadłużone we frankach szwajcarskich mogłyby spłacać kredyt po kursie sprzed uwolnienia waluty."

Niby dlaczego rząd ma pomagać frankowiczom? Czy to rząd zaciągał pożyczki? Ja też chce spłacić kredyt w wysokości w jakiej go zaciągnąłem. Bez odsetek! Proszę panią Szydło by wezwała rząd do natychmiastowej spłaty rat mojej pozyczki!

MW

Dobry PiS