Dobry Prawnik Częstochowa-Piotrków - szukam

Data: 2009-04-04 18:47:46
Autor: TM
Dobry Prawnik Częstochowa-Piotrków - szukam
Sprawa o zasiedzenie 30 - lat.
Szukam dobrego prawnika. Sprawa niby prosta, ale znając mojego byłego małżonka może coś kombinować i dlatego musi na rozprawie być ktoś kto ukruci jakieś durne tłumaczenia i rozżalenia. Gość nie mieszka ze mną długo, a nie pozwoli nawet wykopać złamanego drzewa.

Data: 2009-04-04 21:57:57
Autor: Robert Tomasik
Użytkownik "TM" <itserwis@op.pl> napisał w wiadomości news:gr8319$qh4$1news.onet.pl...
Sprawa o zasiedzenie 30 - lat.
Szukam dobrego prawnika. Sprawa niby prosta, ale znając mojego byłego małżonka może coś kombinować i dlatego musi na rozprawie być ktoś kto
ukróci  jakieś durne tłumaczenia i rozżalenia. Gość nie mieszka ze mną
długo, a nie  pozwoli nawet wykopać złamanego drzewa.

Dobrym prawnikiem nie jestem, ale chciał bym Ci zwrócić uwagę, że Częstochowa i Piotrków, to dość odległe miejscowości. Warto by jednak to doprecyzować. No i tu prawnicy sporadycznie zaglądają, bo oni chcą pieniądze za porady, a tu darmocha panuje.

Data: 2009-04-04 23:08:12
Autor: SDD

Użytkownik "Robert Tomasik" <robert.tomasik@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gr8e6t$res$3inews.gazeta.pl...

Dobrym prawnikiem nie jestem, ale chciał bym Ci zwrócić uwagę, że Częstochowa i Piotrków, to dość odległe miejscowości. Warto by jednak to

Dla mnie akurat oba sa w odleglosci ok 40 km
podejrzewam, ze dla autora watku takze :)

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-04-04 23:09:52
Autor: SDD
[...]

Tak jak myslalem. Gosc jest spod Radomska.
Chrzanowice - rodzinna miejscowosc Krzynowka.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-04-05 00:09:48
Autor: TM
Dobry Prawnik Częstochowa-Piotrków - szukam
Tak jak myslalem. Gosc jest spod Radomska.
Chrzanowice - rodzinna miejscowosc Krzynowka.

Pozdrawiam
SDD

ok, a może coś tak merytorycznie ? ;)

Pozdrawiam

Dobry Prawnik Częstochowa-Piotrków - szukam