"Dobry chłopak był i...."

Data: 2010-04-23 15:16:36
Autor: bans
"Dobry chłopak był i...."
W dniu 2010-04-23 15:00, "PAWEŁ[LUB]" pisze:
http://www.swiatelka.pl/viewtopic.php?t=3691

Podaj jeszcze swój login i hasło.

--
bans

Data: 2010-04-23 15:20:39
Autor: Frankie
"Dobry chłopak był i...."
W dniu 10-04-23 15:16, bans pisze:

Podaj jeszcze swój login i hasło.

To tekst posta:

"Koleżanki i koledzy,

Z przykrością musimy powiadomić Was o pewnych zdarzeniach jakie miały miejsce i wyjaśnić podjęte działania.

Jak wiecie forum nasze zostało utworzone po to, by nas integrować, pozwolić się poznać, dać miejsce do prowadzenia dyskusji na interesujące nas tematy oraz pozwolić na wymianę nie tylko informacji ale i towarów pomiędzy użytkownikami. Nie jest rzadkością, że także poza forum osoby które poznały się na forum prowadzą jakieś wspólne interesy. Także na samym forum pojawiają się oferty komercyjne. Założeniem było działanie w zaufaniu - znamy się z forum, możemy mieć do siebie większe zaufanie niż do osoby świeżo poznanej na ulicy. Niestety, okazało się, że niektórzy postanowili wykorzystać to zaufanie i nie tylko korzystać w sposób nieuczciwy z kontaktów nawiązanych na forum ale także wykorzystywać do tego powierzoną funkcję moderatora.

Chodzi niestety o działanie kolegi o nicku czarny_kruk. Pomimo sporej wiedzy i umiejętności oraz zdolności do wykreowania ciekawych projektów nie postępował on uczciwie w naszym mniemaniu wobec użytkowników naszego forum.

Po pierwsze, prowadząc interesy z kolegą z forum, Midim, nie tylko nie wywiązywał się z zobowiązań, ale działał w sposób budzący poważne wątpliwości co do celu działania. Pokrótce - uprzedzony o terminowości zamówienia zobowiązał się dostarczyć partię towaru w formie wysyłkowej na określony czas. Przesyłka nigdy nie przyszła. Pomimo uporczywego twierdzenia że przesyłka została nadana nie mógł przedstawić dowodu nadania a firma kurierska o przesyłce nie słyszała. Zmuszony podpisanym kontraktem Midi pojechał osobiście kilkaset kilometrów do czarnego_kruka gdzie zdołał nabyć część potrzebnych podzespołów. Za zakupione towary Midi nie otrzymał faktury. Po długich bojach otrzymał w końcu niepodpisany dokument z zaniżona wartością i znacznie po czasie. W wyniku prowadzenia interesów z czarnym_krukiem, w efekcie jego braku staranności i niewłaściwego postępowania Midi poniósł znaczne straty finansowe - choćby z powodu braku możliwości rozliczenia VATu i konieczności płacenia wyższych podatków.

Po drugie czarny_kruk oferuje w sprzedaży lampkę Raven podając nieprawdziwe informacje na jej temat. Twierdzi, że w lampce zaimplementowany jest pomiar temperatury. Twierdzi też, że ma już gotowy sterownik z oprogramowaniem Flagiusza z naszego forum. Otóż według informacji od autora sterownika, nie ma on z całą pewnością kontroli temperatury, a posiadana przez czarnego_kruka wersja oprogramowania nie jest wersją użytkową gdyż ma zaszyte zabezpieczenia (światełko co chwila gaśnie na kilka sekund) - wynika to z faktu, że czarny_kruk, pomimo otrzymania zadowalającej go (po dłuższym okresie prac nad kilkoma wersjami) wersji oprogramowania nie zechciał rozliczyć się z zobowiązań wobec twórcy tego oprogramowania.

W efekcie musimy stwierdzić, że produkt oferowany przez czarnego_kruka nie jest zgodny z opisem i nie zgadzamy się, by wykorzystując nasze forum i funkcje moderatora (co z pewnością dodaje nieco wiarygodności) oferował on naszym kolegom i koleżankom produkt niegotowy i to w formie przedpłaty - żądając pieniędzy za coś co nie zostało jeszcze stworzone, a przynajmniej nie w postaci jaką oferuje, naszym zdaniem usiłuje on naciągnąć ludzi. Na to nie możemy się zgodzić.

W związku z tym funkcja moderatora zostaje odebrana, wątki handlowe dotyczące nieistniejącego produktu zamknięte, a konto użytkownika czarny_kruk zablokowane.
_________________
Pozdr.
Pikom "

Koniec cytatu.

Do wszystkich zainteresowanych projektem Raven 2.
Bez komentarza :-)

--
pzdr,
frankie.

Data: 2010-04-23 15:46:11
Autor: Alfer_z_pracy
"Dobry chłopak był i...."
W związku z tym funkcja moderatora zostaje odebrana, wątki handlowe dotyczące nieistniejącego produktu zamknięte, a konto użytkownika czarny_kruk zablokowane.

Hej, jak się zalogować do światełek? Próbowałem kilkanaście razy i ciągle nie mogę (wpisuję kod słownie i te czarne cyferki). Jestem żywo zainteresowany tematem, bo... ale o tym później. O co chodzi z aferą z Rejwenem? Wielka ściema?

A.

Data: 2010-04-23 15:49:37
Autor: Fabian
"Dobry chłopak był i...."
Alfer_z_pracy pisze:
[...]

Mnie się za którymś razem udało zgadnąć odpowiednio cyferki, bo słownie
sobie poradziłem ;)

Co do tematu, to jest tylko tyle napisane ile zostało tu zacytowane.

I rzeczywiście wątek ravena2 został usunięty z tego forum.

Fabian.

Data: 2010-04-23 15:52:17
Autor: Alfer_z_pracy
"Dobry chłopak był i...."
Fabian napisał:
Co do tematu, to jest tylko tyle napisane ile zostało tu zacytowane.

I rzeczywiście wątek ravena2 został usunięty z tego forum.

Sa tam wątki "informacja nt. czarnego_kruka" i cos jeszcze, ale trzeba być uzytkownikiem grupy.

A.

Data: 2010-04-23 16:06:38
Autor: Krzychu
"Dobry chłopak był i...."

Użytkownik "Alfer_z_pracy" <alferwywalto@mp.pl> napisał w wiadomości news:4bd1a621$0$17098$65785112news.neostrada.pl...
Fabian napisał:
[...]

"informacja nt. czarnego_kruka" to właśnie post, który zacytował Frankie.

pzdr...
krzychu

Data: 2010-04-23 16:12:09
Autor: Alfer_z_pracy
"Dobry chłopak był i...."
Krzychu napisał:
"informacja nt. czarnego_kruka" to właśnie post, który zacytował Frankie.

Rozumiem. Czy orientujecie się czy są (i ew. ile?) osoby, które wpłaciły zaliczkę na Rejwena? Są już jakieś konkretne straty?

A.

Data: 2010-04-23 17:50:01
Autor: Dominik Mirowski
"Dobry chłopak był i...."
Alfer_z_pracy wyklepał(a) :

Rozumiem. Czy orientujecie się czy są (i ew. ile?) osoby, które
wpłaciły zaliczkę na Rejwena? Są już jakieś konkretne straty?

Informacja podana na forum jest nieprawdziwa, wszystkie zobowiązania powzięte przez Maćka / czarnego_kruka pozostają w mocy.
--
Dominik Mirowski
e-mail NA

Data: 2010-04-23 16:10:44
Autor: Michał Pysz
"Dobry chłopak był i...."
[...]

No ciekawe co się dzieje.
Pierwszy Raven PRO jest genialny, nadal dzielnie służy. A współpraca przy jego zakupie była doskonała.

mp.

Data: 2010-04-23 16:38:11
Autor: Mariusz
"Dobry chłopak był i...."
Tym razem twórca przystąpił do sprzedaży nie prezentując nawet jednej fotki realnego, gotowego produktu. Trochę dziwne. wciąż jednak liczę na jakieś rzeczowe wyjaśnienie, mam nadzieję, że jakoś uda się czarnemu_krukowi wyjść z twarzą z tej sytuacji.

Mariusz

Data: 2010-04-23 17:51:21
Autor: Dominik Mirowski
"Dobry chłopak był i...."
Mariusz wyklepał(a) :
[...]

Nie ma za bardzo takiej możliwości, mi i jemu zablokowano dostęp do pisania na forum.
--
Dominik Mirowski
e-mail NA

Data: 2010-04-23 17:52:21
Autor: kml
"Dobry chłopak był i...."

Użytkownik "Dominik Mirowski" <spam.trap@ipv4.pl> napisał w wiadomości news:hqsflr$3po$1opal.futuro.pl...
Mariusz wyklepał(a) :
[...]

Widać zmieniło się ustawodastwo i teraz trzeba dowieść swojej niewinności a nie czekać na orzeczenie winy...

kml
Last update 14/04/2010 AVID Elixir 5 i Bocialarka 2.0

Data: 2010-04-23 17:59:20
Autor: Dominik Mirowski
"Dobry chłopak był i...."
kml wyklepał(a) :

[...]

Administracja amdinistracją, ale tyle ile się Maciek przez to wstydu naje i straci pieniędzy, bo tak by to trzeba ująć, gdy w niedziele wieczorem mieliśmy zrobić publiczny pokaz lampki to jego...

Co on zrobi to nie wiem, ale ja bym pikoma w skarpetkach puścił - adwokata na procent od wysokości odszkodowania :]
--
Dominik Mirowski
e-mail NA

Data: 2010-04-23 18:07:30
Autor: kml
"Dobry chłopak był i...."

Użytkownik "Dominik Mirowski" <spam.trap@ipv4.pl> napisał w wiadomości news:hqsg4q$4ou$1opal.futuro.pl...

Co on zrobi to nie wiem, ale ja bym pikoma w skarpetkach puścił - adwokata na procent od wysokości odszkodowania :]

Dokładnie tak bym zrobił.

Data: 2010-04-23 18:18:48
Autor: Ryszard Mikke
Alfer_z_pracy <alferwywalto@mp.pl> napisał(a):
> [...]

Hej, jak się zalogować do światełek? Próbowałem kilkanaście razy i ciągle nie mogę (wpisuję kod słownie i te czarne cyferki). Jestem żywo zainteresowany tematem, bo... ale o tym później. O co chodzi z aferą z Rejwenem? Wielka ściema?

Mi się udało już za czwartym razem. Coś zbyt gorliwie się zabezpieczyli.
I w dodatku nie pisali, co źle wpisałem...

rmikke

Data: 2010-04-23 12:13:01
Autor: alteriks
On 23 Kwi, 20:18, "Ryszard Mikke" <rmi...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

Mi się udało już za czwartym razem. Coś zbyt gorliwie się zabezpieczyli.
I w dodatku nie pisali, co źle wpisałem...

Też myślałem, że sobie podaruje rejestrację na forum. Ta captcha mnie
lekko rozsierdziła ;)

Dla osób których interesuje wątek o ravenie, to można go złapać na
google'u:

http://tnij.org/gmj0

lub
intitle:"nowy RAVEN - superlampa"

Ostatni post który się znalazł w cache'u jest z 16 kwietnia...

Data: 2010-04-24 08:02:43
Autor: Zbrochaty

Dla osób których interesuje wątek o ravenie, to można go złapać na
google'u:

http://tnij.org/gmj0

Ja mam taka uwage co do tego jeza na sciezce w lesie. U mnie w ogrodku
lazi tego mnostwo, czesto jak jade rowerem i poswiece na takiego jeza
co wlasnie jest na srodku drogi, to on calkiem szybko umyka. Nawet jak
by miec obie lampki na kierownicy, wlaczyc jedna, zrobic zdjecie,
wylaczyc, wlaczyc druga i znow zrobic zdjecie, to mija troche czasu,
jez moze przebiec z metr albo dwa. A ten tutaj na obu zdjeciach widac,
ze idzie, a nie zwiniety w kulke. Za modela robi? Przybity? A moze
oswojony jakis? ....
Zbrochaty

Data: 2010-04-24 08:09:34
Autor: Zbrochaty
 A ten tutaj na obu zdjeciach widac,
ze idzie, a nie zwiniety w kulke. Za modela robi? Przybity? A moze
oswojony jakis? ....
Zbrochaty

ups, nie doczytalem, dalej pisza, ze to maskotka...

Data: 2010-04-23 17:47:19
Autor: zly
"Dobry chłopak był i...."
Dnia Fri, 23 Apr 2010 15:20:39 +0200, Frankie napisał(a):

[...]

A co na to urząd skarbowy? :) Jak chcecie go udupić to najszybciej tam
--
marcin

Data: 2010-04-23 17:55:19
Autor: Dominik Mirowski
"Dobry chłopak był i...."
zly wyklepał(a) :

[...]

Nic, midi dostał fakturę i sprawa została wyjaśniona jakiś czas temu. O czym Pikom najwidoczniej nie wiedział... :].
--
Dominik Mirowski
e-mail NA

Data: 2010-04-23 21:19:08
Autor: zly
"Dobry chłopak był i...."
Dnia Fri, 23 Apr 2010 17:55:19 +0200, Dominik Mirowski napisał(a):

Nic, midi dostał fakturę i sprawa została wyjaśniona jakiś czas temu. O czym Pikom najwidoczniej nie wiedział... :].

Luzik :) Fajne klimaty macie na tych światełkach :)
--
marcin

Data: 2010-05-04 13:21:28
Autor: Calineczka
"Dobry chłopak był i...."
On 23 Kwi, 15:20, Frankie <"frankie[blablabla]"@post.pl> wrote:
> [...]

Pikom "

Koniec cytatu.

Do wszystkich zainteresowanych projektemRaven2.

Witam Wszystkich serdecznie.
 Jestem administratorem forum swiatelka.pl , owym czy też ową złą(?)
Calineczką...
Chcę napisać, że mieliśmy i mamy  KONKRETNE powody dla których tak a
nie inaczej postąpiliśmy i bynajmniej nie jest to "pozbycie się
konkurencji dla Storka".
Nie mam zamiaru wdawać się tu w dyskusje, wystarczająco głośno było o
tym na naszym forum.
Napiszę Wam tylko jedno, kto ma rozum niechaj myśli. A kto szuka
prawdy ten ją znajdzie...
Życzę Wam wszystkim dużo światła na Waszej Drodze.
Z pozdrowieniami dla "pokrzywdzonych" przez złą(?) i stronniczą(?)
administrację swiatelka.pl

Arkadiusz Kot

p.s. a na naszym forum zawsze możecie zapytać o lampkę dla siebie.Nie
gryziemy, nie kopiemy, nie rzucamy bluzgami. Oczekujemy jedynie
kultury osobistej, poszanowania pozostałych forumowiczów, UCZCIWOŚCI
i   PRAWDOMÓWNOŚCI...

Data: 2010-05-05 12:17:54
Autor: Fabian
"Dobry chłopak był i...."
Calineczka pisze:
gryziemy, nie kopiemy, nie rzucamy bluzgami. Oczekujemy jedynie
kultury osobistej, poszanowania pozostałych forumowiczów, UCZCIWOŚCI
i   PRAWDOMÓWNOŚCI...

I w imię tego usuwacie niewygodne Wam wypowiedzi z waszego "forum". Eh.
Jak dobrze, że na newsach takich jaj nie da się robić.

Fabian.

Data: 2010-05-05 12:37:05
Autor: czarny_kruk
"Dobry chłopak był i...."
Uczciwy to Arku nie jestes Ty.

Gdybys gral fair to
1) nie zablokowalbys mozliwosci wypowiadania sie mnie
2) nie kasowalbys postu na Twoim forum osob domagajacych sie wyjasnien w sprawie naglego usuniecia mnie z forum.
3) nie kasowalbys linkow do zdjec produktu ktory wg Ciebie nieistnieje.
4) usunalbys swoje klamliwe ogloszenie z forum, ktore caly czas tam jest o zakonczenie projektu lampy Raven.
5) Bardzo mocne falszywe oskarzenia przeciwko mnie, napisane przez Twojego kolege-wybranego przez Ciebie drugiego administratora, zostaly przez niego skasowane po kilkunastu godzinach. Widac on ma swiadomosc, ze w polsce istnieja Sady i pomowienia sa powaznie traktowane.

Data: 2010-05-05 13:28:50
Autor: arturbac
"Dobry chłopak był i...."
W dniu 2010-05-04 22:21, Calineczka pisze:
Oczekujemy jedynie
kultury osobistej, poszanowania pozostałych forumowiczów, UCZCIWOŚCI
i   PRAWDOMÓWNOŚCI...

Od wszystkich z wyjątkiem Ciebie bo twoje działania ni jak się mają do
w/w wymogów. Cenzurowanie ani to kulturalne ani uczciwe ani nie ma w tym
grosza poszanowania innych uzytkowników. I ew zabezpieczenie przed
niesłowością czk lepiej by było możliwe do stwierdzenia na podstawie
informacji na forum niż aby odbywało się to na zasadzie cenzury i
szklaowania kogoś.
Chciałbym Ci zwrócić uwagę iż abstrachując od tego że posiadasz forum w
sensie administracyjnym to jest miejsce publiczne i pomawianie kogoś
może się dla Ciebie źle skończyć tym bardziej że nie dajesz możliwości
obrony przed twoimi pomówieniami.
Co do Czk patrząc na to jak postepuje dzieki precl i temu że nie sa
cenzurowane tu wypowiedzi, prywatnie oceniam to jako próbe wyłudzenia z
czasem oczekiwania bezterminowym czyli jako cos malo wiarygodnego, i nie
zamówie o 30% taniej czegoś co nie jest produkwoane i czegoś czego
fizycznie nie ma ale jak prodkreslam wiem to dzieki temu ze tu nie ma
cenzury. Poczekam az osoby ktore uwierzyly na slowo otrzymaja towar i
beda zadowolone a lampki beda fizycznie dostepne do sprzedazy to w tedy
z checia zaplace 100% jesli opinie uzytkownikow potwierdza jakosc.

Data: 2010-05-05 13:42:40
Autor: kml
"Dobry chłopak był i...."
Użytkownik "Calineczka" <gsmservice@post.pl> napisał w wiadomości news:a86dad6c-1c50-474b-b80b-ae7fccd153fcr34g2000yqj.googlegroups.com...

[...]

======

Nie wierze w uczciwość i prawdomówność osób, które nie tną cytatów.

kml
Last update 26/04/2010 Avid Bleed Kit vs. home made Avid Bleed Kit

"Dobry chłopak był i...."