"Dobry chłopak był i...."

Data: 2010-04-23 16:44:08
Autor: geos
"Dobry chłopak był i...."
PAWEŁ[LUB] wrote:
http://www.swiatelka.pl/viewtopic.php?t=3691

witam,

próbując zachować zimną głowę polecam również ten wątek:

http://www.swiatelka.pl/viewtopic.php?t=3693

pozdrawiam,
geos

Data: 2010-04-23 16:50:04
Autor: arturbac
"Dobry chłopak był i...."
W dniu 2010-04-23 16:44, geos pisze:
PAWEŁ[LUB] wrote:
http://www.swiatelka.pl/viewtopic.php?t=3691

witam,

próbując zachować zimną głowę polecam również ten wątek:

http://www.swiatelka.pl/viewtopic.php?t=3693

Mozna prosic o tresc ?

Data: 2010-04-23 16:57:09
Autor: geos

http://geos2005.republika.pl/forum1.jpg

Data: 2010-04-23 17:51:13
Autor: kml
"Dobry chłopak był i...."

PAWEŁ[LUB] wrote:
[...]

Sytuacja bardzo dziwna, ale zabranie możliwości napisania wyjaśnienia też jest dziwne ;/ Kurcze, powaznie myślałem o ravenie....

kml
Last update 14/04/2010 AVID Elixir 5 i Bocialarka 2.0

Data: 2010-04-23 17:53:59
Autor: Dominik Mirowski
"Dobry chłopak był i...."
kml wyklepał(a) :

Sytuacja bardzo dziwna, ale zabranie możliwości napisania wyjaśnienia
też jest dziwne ;/ Kurcze, powaznie myślałem o ravenie....

Wszystko wygląda na to, ze na forum spotkały się dwa konkurencyjne projekty Raven 2 i Stork - raven w przedsprzedaży 680 pln i Stork ok 600 pln (dopiero za jakiś czas) - Pikom wyeliminował potencjalną konkurencję.
--
Dominik Mirowski
e-mail NA

Data: 2010-04-23 17:56:08
Autor: kml
"Dobry chłopak był i...."

Użytkownik "Dominik Mirowski" <spam.trap@ipv4.pl> napisał w wiadomości news:hqsfqu$441$1opal.futuro.pl...
kml wyklepał(a) :

[...]

Nie będąc aż tak w temacie nie chciałem pisać, ale coś tak czułem że coś jest na rzeczy. Jeżeli Twoja teoria okaże się prawdą to.... polecą bluzgi.

Data: 2010-04-23 17:58:53
Autor: geos
"Dobry chłopak był i...."
kml wrote:

[...]

również miałem podobne myśli. mam nadzieję, że sprawa szybko się wyklaruje.

pozdrawiam,
geos

Data: 2010-04-23 18:06:21
Autor: Piotr Liszka
"Dobry chłopak był i...."
W dniu 2010-04-23 17:58, geos pisze:

mam nadzieję, że sprawa szybko się wyklaruje.

I że już niedługo będę mógł zamontować na rowerku Ravena 2 do kompletu ze Smartem Superflashem z dystrybucji geosa i Ravenem 1 cudem zdobytym dzięki Dominikowi :)

pozdro

pl

Data: 2010-04-23 18:23:19
Autor: Mariusz
"Dobry chłopak był i...."
[...]

Raczej nie 680 a 699 za samą głowicę bez aku, mocowania itp. a Stork raczej za komplet.
Porównywanie tych dwóch projektów nie ma chyba sensu... Tyle, że Storka widać, a o Ravenie można poczytać.

Mariusz

Data: 2010-04-23 18:25:15
Autor: Dominik Mirowski
"Dobry chłopak był i...."
Mariusz wyklepał(a) :

[...]

Wedle mojej wiedzy w komplecie ma być : głowica, mocowanie na kierownicę, 2 akumulatory, ładowarka - skąd masz swoje informacje ?
--
Dominik Mirowski
e-mail NA

Data: 2010-04-23 18:30:27
Autor: Mariusz
"Dobry chłopak był i...."
Użytkownik "Dominik Mirowski" <spam.trap@ipv4.pl> napisał w wiadomości news:hqshle$8f6$1opal.futuro.pl...
Wedle mojej wiedzy w komplecie ma być : głowica, mocowanie na kierownicę, 2 akumulatory, ładowarka - skąd masz swoje informacje ?

z lumont.pl
999 za głowicę, 1199 za komplet, w przedsprzedaży za 70%
To ciekawe, że podajesz inną cenę...

Mariusz

Data: 2010-04-24 09:44:22
Autor: Frankie
"Dobry chłopak był i...."
W dniu 10-04-23 18:30, Mariusz pisze:

z lumont.pl
999 za głowicę, 1199 za komplet, w przedsprzedaży za 70%
To ciekawe, że podajesz inną cenę...

Co da 839 zł. za komplet ze zniżką.

--
pzdr,
frankie.

Data: 2010-04-23 22:42:39
Autor: Mariusz
"Dobry chłopak był i...."
[...]

Teraz Twój ruch :-) podaj źródło, ew. wyjaśnij rozbieżności... w sumie to 160 zł różnicy, na ulicy nie leży.

Mariusz

Data: 2010-04-23 23:33:02
Autor: Dominik Mirowski
"Dobry chłopak był i...."
Mariusz wyklepał(a) :

[...]

Taką cenę podal mi czarny, gdy rozmawialiśmy ostatnio. Wyszedłem z założenia, że to komplet, bo oddzielnie to co prawda można miec 18650 z latarek ale one nie są u nas zbyt polularne - sprawa do wyjaśnienia jak jutro uda mi się go złapać :].
--
Dominik Mirowski
e-mail NA

Data: 2010-04-23 21:28:47
Autor: PAWEŁ[LUB]
"Dobry chłopak był i...."
Dominik Mirowski pisze:
kml wyklepał(a) :

[...]

  jeśli nie wiadomo o co chodzi...

Data: 2010-04-23 22:51:20
Autor: Ryszard Mikke
geos <geos@nowhere.invalid> napisał(a):
PAWEŁ[LUB] wrote:
> http://www.swiatelka.pl/viewtopic.php?t=3691

witam,

próbując zachować zimną głowę polecam również ten wątek:

http://www.swiatelka.pl/viewtopic.php?t=3693

Też już zamknięty (przez Calineczka)

rmikke

Data: 2010-04-24 15:22:10
Autor: Titus Atomicus
In article <hqt897$9qq$1@inews.gazeta.pl>,
 "Ryszard Mikke" <rmikke@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

Też już zamknięty (przez Calineczka)

A ja od kilku dni jestem spamowany przez te Swiatelka (bo kiedys sie tam rejestrowalem).
Najpierw jakis mail od tej/tego Calineczki zebym zajrzal na forum.
A teraz znowu kolejny, zebym zapoznal sie tam z tematem Ravena.
Tylko, ze zupelnie mnie to nie obchodzi.

TA

Data: 2010-04-24 07:36:16
Autor: krzysiek m83
Witam

Premiera lampki RAVEN, z tego co wyczytałem miała się odbyć w
niedziele (jutro???). Wie ktoś czy będzie miała miejsce?

KM

Data: 2010-04-24 20:48:33
Autor: kml

Użytkownik <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> napisał w wiadomości news:Titus_Atomicus-175EFE.15220924042010news.onet.pl...

[...]

Bardzo miło z ich strony, że informują ludzi o potencjalnych "zagrożeniach".

Data: 2010-04-24 21:05:56
Autor: Niewe
kml pisze:

Bardzo miło z ich strony, że informują ludzi o potencjalnych "zagrożeniach".

Tylko dlaczego do tej pory żeby poczytać o projekcie nie trzeba było się   rejestrować, a teraz już "ni kuta"?

Data: 2010-04-24 21:18:06
Autor: kml

Użytkownik "Niewe" <niewe@beztegoitamtegoo2.pl> napisał w wiadomości news:hqvfel$28d$1portraits.wsisiz.edu.pl...
kml pisze:

Bardzo miło z ich strony, że informują ludzi o potencjalnych "zagrożeniach".

Tylko dlaczego do tej pory żeby poczytać o projekcie nie trzeba było się rejestrować, a teraz już "ni kuta"?

Bo eliminują "zagrożenia". Generalnie sytuacja bardzo, ale to bardzo niesmaczna i nieudolna w pewnych kwestiach.

Data: 2010-04-24 21:20:52
Autor: Niewe
kml pisze:
Bo eliminują "zagrożenia". Generalnie sytuacja bardzo, ale to bardzo niesmaczna i nieudolna w pewnych kwestiach.

No ale ta sprzedaż lampki lekko chora też jest.
Miałem chrapkę na tego Ravena, ale przed zakupem chciałbym zobaczyć chociaż z jedną fotkę lampy i mocowania. A tu cisza...

Data: 2010-04-24 21:35:29
Autor: kml

Użytkownik "Niewe" <niewe@beztegoitamtegoo2.pl> napisał w wiadomości news:hqvgak$2kp$1portraits.wsisiz.edu.pl...
kml pisze:
[...]

Każdy garażowy projekt rodzi się w bólach :) Wiem coś o tym :P Trzeba czekać cierpliwie ;D

Data: 2010-04-24 20:25:17
Autor: geos
PAWEŁ[LUB] wrote:
[...]

temat już usunięty :|