Dobry doradca finansowy - Honorata Piersa

Data: 2011-07-19 16:34:07
Autor: mariusz_0001@gazeta.pl
Dobry doradca finansowy - Honorata Piersa
Moje doświadczenia wskazują, że samodzielne inwestowanie jest trudne,
jak się nie jest z branży (jestem związany z szeroko pojętą medycyną i
farmacją). Miałem z tym duże poroblemy, dopóki nie spotkałem dobrego
doradcy finansowego - Pani Honorata. Konkretna, dobrze potrafiła
doradzić jak zainwestować i co zrobić by korzystnie przeprowadzić
wszystkie operacje finasnowe (łącznie z konsolidacją kredytów).
Pierwszy raz doradca podszedł tak kompleksowo do sprawy.
Polecam :-)
Czy może znacie jeszcze innych, godnych polecenia doradców? Nie tylko
z Warszawy. Myślę, że warto ich tu opisać.

Miłego zarabiania :-)

Mariusz

Dobry doradca finansowy - Honorata Piersa